#10 Posted October 14, 2005 Report Share Posted October 14, 2005 Lurer på hva deres kjæreste Arsenal-memoribilia er? Personlig har jeg en brusboks,eller rettere sagt en såkalt "U-nik sportsdrikk (med sitronsmak)" stående på hylla. Grunnen til det er at jeg fikk den av Anders Limpar etter å ha sett Arsenal spille treningskamp i Larvik. Det skjedde etter kampen, Anders Limpar hadde nettopp kjøpt seg boksen oppe i pølsebua, før han ble observert av oss små autografjegere som stormet nådeløst til. Siden han trengte begge hender fri for å få rablet ned sin signatur til den store massen, ga han meg (som antakeligvis var en av de minste knottene) brusboksen med de uforglemmelig ord "den er nyöppnad", et smil og autografen. Innholdet drakk jeg og min far opp på hjemveien, men boksen har ennå hedersplassen på bokhylla, til manges forundring... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted October 14, 2005 Report Share Posted October 14, 2005 Diverse bilder av meg og Arsenal helter, samt en signert fotball, komplett med hele A-lags stallen`s, George Graham`s og hele trenerappratet`s autografer. Det er 1988/89 seriemesterne vi snakker om! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted October 14, 2005 Report Share Posted October 14, 2005 Mitt beste minne må være da Arsenal vant ligaen og cupen i 98. Da følte jeg meg som en gud i flere dager. Da Tony Adams løftet det gylne Premier League trofeet opp mot himmelen tok en tåre turen nedover kinnet. Ellers står minnet om den gangen jeg møtte Sol Campbell i Bodens, Sverige i forbindelse med en treningskamp mellom...kremt, Skellefteå og Tottenham høyt i kurs. Fikk bilde, autograf og Tottenham pins, beroliger med å si at den er sporløst vekke den dag i dag. Lite ante jeg om at Sol skulle bli en av de viktigste spillerne i Arsenal i dag. Tottenham spilte en røten kamp med Leo på kant og Ivers på topp, men vant vel bortimot med 7-8 mål. Sol Cambell er en STOR mann! Link to comment Share on other sites More sharing options...
knutso Posted October 14, 2005 Report Share Posted October 14, 2005 En artig memorabilia er min første LP-plate, som er BBC match commentaries fra FA Cupfinalen 1971. Den henger fortsatt på veggen sammen med autografene fra det samme Arsenal-laget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted October 17, 2005 Report Share Posted October 17, 2005 Må vel være konvolutt med førstedagsstempel fra 1979 finalen. Henger fint på veggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted November 4, 2005 Report Share Posted November 4, 2005 Diverse bilder av meg og Arsenal helter, samt en signert fotball, komplett med hele A-lags stallen`s, George Graham`s og hele trenerappratet`s autografer. Det er 1988/89 seriemesterne vi snakker om! 23175[/snapback] Heldiggris! Typisk deg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted November 4, 2005 Report Share Posted November 4, 2005 mitt Arsenal-memoribilia må nok være en bortedrakt fra 95/96-sesongen eller noe sånt. den var blå med noen lyn på. den er senere blitt flittig brukt i gymmen på skolen, men den dag i dag er den blitt for liten for meg og har nå godt i skapet til brodern. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted November 11, 2005 Report Share Posted November 11, 2005 det er jo helt utrolig at du har møtt alle som var i arsenal den sesongen. DU ER VERDENS HELDIGSTE FYR. SINNSYKT!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
thegunners4ever Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 Mitt største minne er min eneste kamp på Highbury i 2003/2004 sesongen! 2-2 mot Bolton, ikke at det var det helt store.. Men alt rundt The Home of Football var så utrolig stort Sjuukt stort å møte Patrick Vieira ifjor på Norway cup også.. Fikk signert biografien+drakta mi Utrolig stort! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.