Jump to content

Artigste Arsenal-memoribilia


#10

Recommended Posts

Lurer på hva deres kjæreste Arsenal-memoribilia er?

 

Personlig har jeg en brusboks,eller rettere sagt en såkalt "U-nik sportsdrikk (med sitronsmak)" stående på hylla.

 

Grunnen til det er at jeg fikk den av Anders Limpar etter å ha sett Arsenal spille treningskamp i Larvik.

 

Det skjedde etter kampen, Anders Limpar hadde nettopp kjøpt seg boksen oppe i pølsebua, før han ble observert av oss små autografjegere som stormet nådeløst til.

Siden han trengte begge hender fri for å få rablet ned sin signatur til den store massen, ga han meg (som antakeligvis var en av de minste knottene) brusboksen med de uforglemmelig ord "den er nyöppnad", et smil og autografen.

 

Innholdet drakk jeg og min far opp på hjemveien, men boksen har ennå hedersplassen på bokhylla, til manges forundring...

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Mitt beste minne må være da Arsenal vant ligaen og cupen i 98. Da følte jeg meg som en gud i flere dager. Da Tony Adams løftet det gylne Premier League trofeet opp mot himmelen tok en tåre turen nedover kinnet.

 

Ellers står minnet om den gangen jeg møtte Sol Campbell i Bodens, Sverige i forbindelse med en treningskamp mellom...kremt, Skellefteå og Tottenham høyt i kurs. Fikk bilde, autograf og Tottenham pins, beroliger med å si at den er sporløst vekke den dag i dag. Lite ante jeg om at Sol skulle bli en av de viktigste spillerne i Arsenal i dag.

Tottenham spilte en røten kamp med Leo på kant og Ivers på topp, men vant vel bortimot med 7-8 mål.

Sol Cambell er en STOR mann!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...