Jump to content

Jay-Z vil kjøpe....


Simbad

Recommended Posts

Hehe...vet ikke helt hva jeg skal si...Hvor mye penger har fyren egentlig tenkt å bruke?!?! Han kan hvertfall lage musikk, det skal han ha!!

22782[/snapback]

 

Jadda, det skal han. Iallefall bra når han samarbeider med Linkin Park på Numb! :angry:

 

Men for å "få" en sånn klubb som Arsenal så m han punge ut veeeeeeelig mye skal jeg love deg..! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Hadde det ikke vært for at vi er langt ut i oktober, så hadde jeg trodd dette var en dårlig april-spøk. Derfor klarer jeg ikke helt å ta stilling til det heller. Det blir for søkt.

 

Jeg skulle gjerne likt å visst hva motivet og planene til Jay-Z er. En amerikansk, søkkrik bling-bling rapper og musikkprodusent fra et land der fotball er en relativt uinteressant sport, soccer. Merkelig. Personlig hadde jeg heller sett at han kjøpte seg en VIP-boks og ferdig med det.

 

Når det er sagt, så lenge han ikke har planer om å pøse inn penger, men bare være en passiv eier og la klubben gå sin gang, så tror jeg dette kunne fått positive pr-effekter for Arsenal, ikke minst i det amerikanske markedet.

 

Hvis det hadde blitt noe av. Noe jeg ikke tror kommer til å skje.

Link to comment
Share on other sites

Er for at han kjøper deler av Arsenal HVIS han gir litt penger til innkjøp av  spillere!

Er mot hvis han bare skal "eie for å eie, og ikke noe annet"

22927[/snapback]

 

Jeg ser på det stikk motsatt.

 

Ikke f... om jeg vil ha "hjelp" slik Chelsea har fått det, ikke engang selv om skalaen er langt mindre.

 

I mine øyne skal Arsenal klare å stå på egne ben, uten behov for kapitalinnsprøytninger av denne typen.

Link to comment
Share on other sites

Greit nok hvis han vil kjøpe noen aksjer i klubben, men jeg håper det ikke blir mange prosentene. Vi skal stå på egne bein og jeg tviler egentlig på at han bruker så fryktelig masse penger, er nok som nevnt ovenfor bare pr han er ute etter.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...