Jump to content

Wenger ute etter polsk keeper


Imerslundinho

Recommended Posts

Ifølge Fansfc.com så er Wenger ute etter Legia Warsaw sin polske keeper Artur Boruc. Han er førøvrig lånt ut til Celtic og han er bare 25 år gammel!

 

Når sesongen er slutt så skal visst Wenger kjøpe han for så lite som 2 millioner pund.

 

Jeg håper ikke dette er løsningen på keeperproblemet vårt! Da vil jeg heller ha Casillas til klubben for å si det sånn!

Link to comment
Share on other sites

Ifølge Fansfc.com så er Wenger ute etter Legia Warsaw sin polske keeper Artur Boruc. Han er førøvrig lånt ut til Celtic og han er bare 25 år gammel!

 

Når sesongen er slutt så skal visst Wenger kjøpe han for så lite som 2 millioner pund.

 

Jeg håper ikke dette er løsningen på keeperproblemet vårt! Da vil jeg heller ha Casillas til klubben for å si det sånn!

22553[/snapback]

 

 

 

Er det fordi han er dårlig eller du tenker på Jerzy Dudek`s kvaliteter(eller mangelen på det)?

Han kan være god. Who knows?

Link to comment
Share on other sites

Ifølge Fansfc.com så er Wenger ute etter Legia Warsaw sin polske keeper Artur Boruc. Han er førøvrig lånt ut til Celtic og han er bare 25 år gammel!

 

Når sesongen er slutt så skal visst Wenger kjøpe han for så lite som 2 millioner pund.

 

Jeg håper ikke dette er løsningen på keeperproblemet vårt! Da vil jeg heller ha Casillas til klubben for å si det sånn!

22553[/snapback]

 

 

 

Er det fordi han er dårlig eller du tenker på Jerzy Dudek`s kvaliteter(eller mangelen på det)?

Han kan være god. Who knows?

22556[/snapback]

Tenkte mest på manglende kvalitet hos Dudek ja! ;) Nå vet jo ikke jeg helt åssen han her er, men kanskje han er god? Jeg vet ikke!

Link to comment
Share on other sites

Er skeptisk til at Wenger prøver å hente en så ukjent keeper, hvorfor kan han ikke hente en kjent og meritert ung keeper for en gangs skyld??

Er redd han eventuelt vil kunne komme til å være en ny i rekken: Shaaban- Warmuz- Almunia!!!

Vi er Arsenal og bør ha en keeper i Casillas/Isaksson/Cech-klassen!

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper ikke dette er løsningen på keeperproblemet vårt!

22553[/snapback]

 

Jeg håper dette ER løsningen på keeperproblemet vårt. Da vil det nemlig ikke være noe problem lengre...

 

Er skeptisk til at Wenger prøver å hente en så ukjent keeper, hvorfor kan han ikke hente en kjent og meritert ung keeper for en gangs skyld??

Er redd han eventuelt vil kunne komme til å være en ny i rekken: Shaaban- Warmuz- Almunia!!!

Vi er Arsenal og bør ha en keeper i Casillas/Isaksson/Cech-klassen!

22559[/snapback]

 

Dette er vel en taktik som har slått feil så mange ganger nå at det snart må slå til? Men jeg er nå egentlig enig med deg at vi burde kunne kjøpe en ung og meritert keeper, så ville vi ha en keeper vi kunne stole på en 5-6års periode...

Link to comment
Share on other sites

Er skeptisk til at Wenger prøver å hente en så ukjent keeper, hvorfor kan han ikke hente en kjent og meritert ung keeper for en gangs skyld??

Er redd han eventuelt vil kunne komme til å være en ny i rekken: Shaaban- Warmuz- Almunia!!!

Vi er Arsenal og bør ha en keeper i Casillas/Isaksson/Cech-klassen!

22559[/snapback]

 

Jer er helt enig med deg Bergkampboy!

Arsenal fortjener en veldig god keeper som har mange titler bak seg i målet. Noe de ikke har nå. Jeg mener fortsatt at Wenger bør hente Casillas og bare gi ræva til han her polske fyren her. Jeg vet ikke hvilken keeper dette er og hvor god han er, og jeg kan ikke forhåndsbestemme hvordan han hadde vært i Arsenal. Men jeg vil ha Casillas! ;)

Link to comment
Share on other sites

Pøh... Jeg har ikke sett noe av Isaksson som tilsier at han er en keeper i Casillas/Cech-klassen.. Og jeg er sikker på at det er mange her som bare slenger seg på den bølgen om at vi må kjøpe Isaksson! Casillas er jo SÅ sannsynlig! (ironi)..

Og hvis Arsenal og Wenger vil kjøpe han, kjøper de han og han VIL bli den keeperen vi har leita så lenge etter! Wenger har da mange til å hjelpe seg med kjøp og salg! Jeg kan ikke tro at vi er så mye dårligere enn andre klubber til å hente keepere som blir stabile toppkeepere..

 

I ettertid har jeg undra meg fryktelig over hvorfor ikke Wenger prøvde å hente Van der Sar??!! Noen som har noe svar på det?

Link to comment
Share on other sites

I ettertid har jeg undra meg fryktelig over hvorfor ikke Wenger prøvde å hente Van der Sar??!! Noen som har noe svar på det?

22592[/snapback]

JA! Kanskje fordi han spilte for en RIVAL! EN ANNEN LONDON-KLUBB!! Det kan være grunnen, eller kanskje det bare er Wenger som ikke greier å hente inn GODE OG ETABLERTE KEEPERE???!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex
Fulham???? Litt av en rival! Nei, det er ikke god nok grunn!

Tror nok Wenger klarer det lett!

22594[/snapback]

 

 

 

Ja, og mener å huske en Campbell fra en klubb som het Tottenham :D Byrival er ingen hindring. Wenger har enda og hente inn en bra keeper, men det ser ut som vi blir å hente en ny keeper som Lehman ikke får problemer med å være første keeper.

Link to comment
Share on other sites

Grunnen til at Wenger ikkje ville hente van der Sar, var at vi allereie har ein jamngod keeper i Lehmann - og enn så lenge van der Sar er såpass gammal som han er så er det inget nytt han bringer laget.

Link to comment
Share on other sites

van der Sar er såpass gammal som han er så er det inget nytt han bringer laget.

22622[/snapback]

Ser ut som bringer noe til United ihvertfall: Mange flere år med Edwin?

 

Dette er det dummeste jeg har hørt: Van der Sar er sterk nok, både fysisk og mentalt, til å være klubbens førstekeeper helt til han er 40 år.

 

Jeg tror ikke han holder 6 sesonger til ihvertfall!

Link to comment
Share on other sites

van der Sar er såpass gammal som han er så er det inget nytt han bringer laget.

22622[/snapback]

Ser ut som bringer noe til United ihvertfall: Mange flere år med Edwin?

 

Dette er det dummeste jeg har hørt: Van der Sar er sterk nok, både fysisk og mentalt, til å være klubbens førstekeeper helt til han er 40 år.

 

Jeg tror ikke han holder 6 sesonger til ihvertfall!

22627[/snapback]

Ja, måtte han stå til han er 40. Poenget er at akkurat dette kan Jens Lehmann også!

Link to comment
Share on other sites

bare han ikke rusher ut sånn helt uten videre eller klomser det til så er han god nok for meg :D

22605[/snapback]

 

 

Eller får tilbakespil som han serverer til motspilleren på gullfat....... (det har vi ALDRI sett....)

22609[/snapback]

 

Nei det har vi ikke sett...!

Men hvis Arsenal skal ha seg en ny keeper så må det være en rutinert og (som dere sier) en meritert keeper. Noe som denne keeperen langt ifra er! Nei denne keeperen bør droppes...

Link to comment
Share on other sites

Guest Nils Eirik Arsenal Lindgaard
I ettertid har jeg undra meg fryktelig over hvorfor ikke Wenger prøvde å hente Van der Sar??!! Noen som har noe svar på det?

22592[/snapback]

JA! Kanskje fordi han spilte for en RIVAL! EN ANNEN LONDON-KLUBB!! Det kan være grunnen, eller kanskje det bare er Wenger som ikke greier å hente inn GODE OG ETABLERTE KEEPERE???!!!!

22593[/snapback]

RIVAL?!?!

 

den dagen fulham blir våre rivaler er vel den dagen Homovich skal kjøpe opp fulham også!

Link to comment
Share on other sites

I ettertid har jeg undra meg fryktelig over hvorfor ikke Wenger prøvde å hente Van der Sar??!! Noen som har noe svar på det?

22592[/snapback]

JA! Kanskje fordi han spilte for en RIVAL! EN ANNEN LONDON-KLUBB!! Det kan være grunnen, eller kanskje det bare er Wenger som ikke greier å hente inn GODE OG ETABLERTE KEEPERE???!!!!

22593[/snapback]

RIVAL?!?!

 

den dagen fulham blir våre rivaler er vel den dagen Homovich skal kjøpe opp fulham også!

23031[/snapback]

 

Du kan jo ikke nekte for at de er London-rivaler... De er fra London de, akkurat som Chelsea..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...