Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Kan forøvrig noen forklare meg hvorfor Tottenham-supporterne ikke klarer å skrive Arsenal, men på død og liv skal skrive Arsen*l e.l.

 

Mon tro om det her ligger et religiøst aspekt? Jf. eksempelvis jødenes historiske forbud mot å nevne Gud ved navn. Eller evner man bare ikke å skrive det rette navn?

 

De skriver så ofte om Arsenal at de er redd for å slite ut A'ene på tastaturet. Ikke greit å ha en storebror og se opp til :blink:

Link to comment
Share on other sites

Tja, ville ikkje vi jubla hemningslaust om vi unngår å tape for Tottenham? Eg ville.

 

Joda Paddy. Selvsagt, men det er så hinsides grenseløst at det blir smått komisk. Det går vel sånn sett an å forstå det hvis en anstreger seg maksimalt for å forsøke å sette seg inn i deres situasjon. Får håpe for deres del at de aldri vinner en kamp. Da hadde pokker meg hele laget havnet på skadelista.

 

 

 

Edit: OOOPS!! Der smatt Reading forbi også (etter å ha slått Newcastle 1-0).

Link to comment
Share on other sites

Aaaah, er det ikke herlig å bli lagt merke til? ;) Og i tillegg; dette er fra nå av "min side"! ;)

 

hele gjengen som henger på det forumet der er jo helt stakkarslige.

spesielt denne chaz, virker jo som han henger mer her enn på sitt eget forum.

alt som skrives her blir jo kopiert over på drittsiden hans.

 

Yids? I just luv` `em!!! :D :D ;)

Link to comment
Share on other sites

Aaaah, er det ikke herlig å bli lagt merke til? ;) Og i tillegg; dette er fra nå av "min side"! ;)

 

hele gjengen som henger på det forumet der er jo helt stakkarslige.

spesielt denne chaz, virker jo som han henger mer her enn på sitt eget forum.

alt som skrives her blir jo kopiert over på drittsiden hans.

 

Yids? I just luv` `em!!! :D :D ;)

Eh... Og hvordan kan han vite det uten "å henge her", da??

Link to comment
Share on other sites

Idag dro jeg til byen,for å se på noen fotballsko.

Jeg gikk på gangfeltet og plutselig fikk jeg øye på en hvit lastebil.

 

Syns den var tåpelig,og etterhvert så jeg noen Spudz klistremerker på døren.

Og det viste seg og være to feite Spudz feminister som satt og kjørte! :D

Link to comment
Share on other sites

The Gunners Post vinner tittelen "årets medlemsblad" og Petter`n blir IKKE vinner av årets supporter. Nesten to triumfer til oss dèt! :( Og TV debatantene greier som vanlig ikke å skjule skuffelsen:

 

Ble Evertonsupporteren som vant. Ikke merkelig i det hele tatt, ettesom omtrent hele dommerpanelet er goonere.

 

Latterlig med alle disse goonerne i C+ også.. Hadde de enda hatt litt gangsyn og vært litt objektive, men desverre.. Skal gni meg i henda den dagen vi ender foran på tabellen og se på siste sendinga deres

 

En egen rase, indeed..... :)

Link to comment
Share on other sites

Herlig liste :) Ville nok lagt inn en stemme på "Arsenal winning the league at WHL twice (more than us)" :D

Link to comment
Share on other sites

Etter at Bale ble kjøpt, er humøret på topp i Tottenham leiren.

 

Nå kan de ikke unngå å havne utenfor topp 4.

Det ryktes også at Nani, Torres, Eto'o og Giggs kommer til klubben i løpet av sommeren.

 

:) :) :)

 

Sommeren er faktisk den mest spennende tiden for en Spudz-supporter. Store navn er faretruende nær en overgang, samt at pokalene nærmest allerede har funnet veien inn i premieskapet. :) :D

Link to comment
Share on other sites

Skulle bare sjekke inn på dette surret,jeg sjekket i Arsenal tråden,det så ut som alle spurve supporterne hadde vært å kopiert fra vårt forum om S*udz til demmes forum. I en rask titt på en side,var Chaz,Imers og mitt innlegg kopiert :blink:

De driver sikkert bare med det!

Link to comment
Share on other sites

Ja, ja så hadde vi og alle andre rett da, Spurs supporterne var selv skyld i bråket i Sevilla:

 

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/arti...779&ito=newsnow

 

Uttalelsen fra utenriksdepartementet`s egen utsendt levner yids`en liten ære:

 

But an official report from Bruce McIntyre, who was the senior Foreign Office official at the Ramón Sánchez Pizjuán stadium, giving his version puts the blame on drunken supporters.

 

McIntyre said: “Alcohol played a large part in the disturbances. Some of the late-comers were sufficiently under the influence of alcohol to warrant their exclusion from the stadium but this was not done.”

 

Er vi overrasket? Ikke spesielt mye, spør du meg....

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...