Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Kanskje ikke lurt å le for tidlig men klarer ikke dy meg :rolleyes: . Fra TV:

 

" Fy f***!!!! Hvor elendig går det an å være Jenas!! Om vi ikke setter sånne sjanser, så er det Championship neste. 1 minutt etterpå leder Liverpool. Nei, nå skrur jeg av Tv`og leverer inn dekoderen. Bruker ikke penger for å se dette møkkalaget lenger..."

Link to comment
Share on other sites

Kanskje ikke lurt å le for tidlig men klarer ikke dy meg :D . Fra TV:

 

" Fy f***!!!! Hvor elendig går det an å være Jenas!! Om vi ikke setter sånne sjanser, så er det Championship neste. 1 minutt etterpå leder Liverpool. Nei, nå skrur jeg av Tv`og leverer inn dekoderen. Bruker ikke penger for å se dette møkkalaget lenger..."

 

Bra at tilogmed yidsa har innsett at dei heier på et møkkalag!

Link to comment
Share on other sites

Materazzi was seen to hold Zidane’s shirt on the edge of the penalty

box in extra-time at which point Zidane said “if you want my shirt so bad you can have it”

 

Materazzi responded “I dont want your shirt you m***** f*****. you’re a f****** old man”

 

As they jog away Zidane is seen to laugh at this and it is unclear how he responded due to him having his back to the TV camera. Materazzi then hit a volley of abuse. “You should’ve quit 2 years ago, you’re a f****** has-been m***** f*****! Your mum is a f****** muslim terrorist and you are too,

f*** you, old man, f*** you.”

 

Zidane carries on jogging away.

 

“And now, you’re are only good enough to play for Tottenham.”

 

It’s at this very point Zidane turned and head-butted him.

:D

Link to comment
Share on other sites

Flott at du fortsetter med disse fantastiske bildene ariokseth!! Dagen blir ikke den helt samme uten!

 

Ellers er det ganske så tilfredstillende å sjekke den nedre del av tabellen. Der finner vi i kjent stil Tottenham med imponerende fire tap av seks mulige. Satser på at Pompey med Kanu og Campbell gjør livet surt i neste kamp.

 

Hvor er Glenda?

Link to comment
Share on other sites

Trudde faktisk at eg hadde fått virus på maskinen når eg sku inn på TV . Kanskje medlemmene har fått en hemmelig link til forumet mens vi andre blir ført videre til noe greier . Er flausen så stor at de nå stenger forumet helt for alle andre utenom sup klubben ? slik at de nå har sin egen lille "verden " hvor de kan nesten signere masse stjerne spillereog være med i et hav av cuper .

 

:D

Link to comment
Share on other sites

Spudz er i skrivende stund under streken! Måtte bare nevne det!! :)

Great! You jinxed it! Thanks a lot, Charlie! :)

 

 

:) :)

 

 

 

Og Zokora kastar seg. Glory Glory. No kan vel Tottenham kaste si skinnhellige fasade ein gong for alle.

 

 

Og der goalla Kanu gitt. Alt håp er ikkje ute.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...