Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Guest K4Ever

Sjølv om dykk sei (syng) noko mange gongar, så gjer det ikkje det heile til ei sanning.... ;)

Auch, den var dyp Sander:unsure:

Hyggelig kveld vi hadde med risk for et par måneder siden forresten :(

Link to comment
Share on other sites

Sjølv om dykk sei (syng) noko mange gongar, så gjer det ikkje det heile til ei sanning.... :P

Auch, den var dyp Sander:unsure:

Hyggelig kveld vi hadde med risk for et par måneder siden forresten :P

Er det DEG ja?!? :D :P

Joda, god sjokolade og pizza var der i alle fall.. ;) Sjølv om eg nesten blei valdsanmeldt.. :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

de koser seg på tv,med å prøve å berolige seg med at barca slår oss i finalen..

 

og at det er bra for de at vi går videre pga tøffere kampprogram

 

var det ikke du som sa det Chaz?: you just gotta love them :D

Link to comment
Share on other sites

Jævlig lite yids her inne i kveld. Merkelig, synes ikke dere også det?

 

Det er deilig at de tar en pause! ;)

 

Tror kanskje de er opptatt med å telle antall kamper som Spudz får med seg i løpet av sesongen... :) Selv begynner jeg miste oversikten over antall Arsenal-kamper. B)

 

Livet er herlig!

Link to comment
Share on other sites

Guest K4Ever

Sjølv om dykk sei (syng) noko mange gongar, så gjer det ikkje det heile til ei sanning.... ;)

Auch, den var dyp Sander:unsure:

Hyggelig kveld vi hadde med risk for et par måneder siden forresten :D

Er det DEG ja?!? >:( ;)

Joda, god sjokolade og pizza var der i alle fall.. ;) Sjølv om eg nesten blei valdsanmeldt.. -_-

 

Når du prøver å banke opp en Spurs supporter, så fortjener du å bli annmeldt :P

Og hvis dere kommer forbi oss, så vant Spurs i RISK over arse hvertfall :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

Sjølv om dykk sei (syng) noko mange gongar, så gjer det ikkje det heile til ei sanning.... ;)

Auch, den var dyp Sander:unsure:

Hyggelig kveld vi hadde med risk for et par måneder siden forresten :D

Er det DEG ja?!? >:( ;)

Joda, god sjokolade og pizza var der i alle fall.. ;) Sjølv om eg nesten blei valdsanmeldt.. -_-

 

Når du prøver å banke opp en Spurs supporter, så fortjener du å bli annmeldt :P

Og hvis dere kommer forbi oss, så vant Spurs i RISK over arse hvertfall :D

pluss at dere vant trofeet for mins antall kamper,

 

by the way: Berlusconi, can you hear me?, our boys took a hell of a beating

 

Grimsby og Juventus, forskjellen mellom oss er jo minimale ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest talentløs

Skal det vel sies at drittlaget Juventus spilte som Grimsby.(please ikke ta det bokstavlig med se poenget mitt)Fy faen å skuffet jeg er over Juventus.De var så utrolig ræva at det nesten var flaut å se på.Dere var heldig der men AC Milan og Barcelona er noe annet.Gud,jeg skal le når dere taper finalen.For dere må da slå Villareal.

Link to comment
Share on other sites

Skal det vel sies at drittlaget Juventus spilte som Grimsby.(please ikke ta det bokstavlig med se poenget mitt)Fy faen å skuffet jeg er over Juventus.De var så utrolig ræva at det nesten var flaut å se på.Dere var heldig der men AC Milan og Barcelona er noe annet.Gud,jeg skal le når dere taper finalen.For dere må da slå Villareal.

 

Husk på at ikke noe lag spiller bedre enn motstanderen tillater. Kanskje grunnen til at Juve fremsto som dårlige var at Arsenal rett og slett gjorde dem dårlige? Men DET klarer vel neppe en yid å forstå? :) En eventuell finale blir naturligvis noe helt annet.

Link to comment
Share on other sites

Skal det vel sies at drittlaget Juventus spilte som Grimsby.(please ikke ta det bokstavlig med se poenget mitt)Fy faen å skuffet jeg er over Juventus.De var så utrolig ræva at det nesten var flaut å se på.Dere var heldig der men AC Milan og Barcelona er noe annet.Gud,jeg skal le når dere taper finalen.For dere må da slå Villareal.

Du blir enda mere skuffet når dere detter ned på 7-8 plass ved sesong slutt :)

 

Bare flaks at vi har 8 kamper på rad uten baklengs mål og at vi har slått ut Real M og Juventus .

 

 

Missunnelig? neida , ikke i det hele tatt , hhehehehehh

Link to comment
Share on other sites

Herlige karer på TV forumet, dere. Her er siste bidrag fra de misunnelige:

 

henry er allerede klar for barcelona han.fabregas drar samme vei om et år eller to.han har vel sagt at han vil hjem etterhvert.

 

Can`t beat `em, just `ave to luv `em!!! :) :) ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

Gud,jeg skal le når dere taper finalen.For dere må da slå Villareal.

 

Man må vel kanskje ha vært noen turer i Europa for å forstå hvordan det foregår, men altså vi møter Villareal i semifinalen. Men men....det er jo ikke din skyld at laget ditt stort sett holder seg til innledende kamper i de engelske cupene....

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

Herlige karer på TV forumet, dere. Her er siste bidrag fra de misunnelige:

 

henry er allerede klar for barcelona han.fabregas drar samme vei om et år eller to.han har vel sagt at han vil hjem etterhvert.

 

Can`t beat `em, just `ave to luv `em!!! :) :) ;)

de lever nå ikke i virkeligheten,men i en drømmeverden spør du meg!!

Link to comment
Share on other sites

Guest K4Ever

Skal det vel sies at drittlaget Juventus spilte som Grimsby.(please ikke ta det bokstavlig med se poenget mitt)Fy faen å skuffet jeg er over Juventus.De var så utrolig ræva at det nesten var flaut å se på.Dere var heldig der men AC Milan og Barcelona er noe annet.Gud,jeg skal le når dere taper finalen.For dere må da slå Villareal.

Du blir enda mere skuffet når dere detter ned på 7-8 plass ved sesong slutt :P

 

Bare flaks at vi har 8 kamper på rad uten baklengs mål og at vi har slått ut Real M og Juventus .

 

 

Missunnelig? neida , ikke i det hele tatt , hhehehehehh

Tror nok dere er litt innbilske...

Er ikke EN Spurs supporter som er misunnlig på et lag som like godt kunne spilt i Fransk toppdivisjon, eller i Spania..

Hvor er engelskmenne? :angry:

Link to comment
Share on other sites

Skal det vel sies at drittlaget Juventus spilte som Grimsby.(please ikke ta det bokstavlig med se poenget mitt)Fy faen å skuffet jeg er over Juventus.De var så utrolig ræva at det nesten var flaut å se på.Dere var heldig der men AC Milan og Barcelona er noe annet.Gud,jeg skal le når dere taper finalen.For dere må da slå Villareal.

Du blir enda mere skuffet når dere detter ned på 7-8 plass ved sesong slutt :o

 

Bare flaks at vi har 8 kamper på rad uten baklengs mål og at vi har slått ut Real M og Juventus .

 

 

Missunnelig? neida , ikke i det hele tatt , hhehehehehh

Tror nok dere er litt innbilske...

Er ikke EN Spurs supporter som er misunnlig på et lag som like godt kunne spilt i Fransk toppdivisjon, eller i Spania..

Hvor er engelskmenne? :angry:

 

Nok et utsagn fra en "fornuftig" Spurs supporter som får meg til å le :P

Må virkelig være synd på deg, når du klarer å prestere slike utsagn.

Link to comment
Share on other sites

Guest talentløs

Skal det vel sies at drittlaget Juventus spilte som Grimsby.(please ikke ta det bokstavlig med se poenget mitt)Fy faen å skuffet jeg er over Juventus.De var så utrolig ræva at det nesten var flaut å se på.Dere var heldig der men AC Milan og Barcelona er noe annet.Gud,jeg skal le når dere taper finalen.For dere må da slå Villareal.

Du blir enda mere skuffet når dere detter ned på 7-8 plass ved sesong slutt :o

 

Bare flaks at vi har 8 kamper på rad uten baklengs mål og at vi har slått ut Real M og Juventus .

 

 

Missunnelig? neida , ikke i det hele tatt , hhehehehehh

Tror nok dere er litt innbilske...

Er ikke EN Spurs supporter som er misunnlig på et lag som like godt kunne spilt i Fransk toppdivisjon, eller i Spania..

Hvor er engelskmenne? :angry:

 

Nok et utsagn fra en "fornuftig" Spurs supporter som får meg til å le :P

Må virkelig være synd på deg, når du klarer å prestere slike utsagn.

 

Hvorfor er dette utsagnet så hysterisk morsomt?

 

Et Engelsk lag som spiller hver eneste uke uten en Engelsk spiller på banen er rett og slett en tragedie.Hvilket annet lag i verden spiller kamp hver eneste uke uten en eneste spiller fra det landet laget hører hjemme i?..Tror ikke det er noen jeg.

 

Er nok ikke veldig missunnlig jeg.Greit nok at jeg ville ønsket at Tottenham gjorde det sterkt i Champions League,men spørsmålet er til prisen av hva.Om vi skulle spilt uten en eneste Engelskmann ville jeg synes dette var utrolig synd.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

Drillo hadde meget fornuftig svar på dette på tv3,

for min del synes jeg ikke det gjør noe, hvilket land en spiller kommer fra bryr meg ikke

 

det er blitt slik at det er kvaliteten på spilleren som teller, ikke nasjonalitet

 

sånn som jeg ser er det en del av utviklinga av fotballen,

Link to comment
Share on other sites

Skal det vel sies at drittlaget Juventus spilte som Grimsby.(please ikke ta det bokstavlig med se poenget mitt)Fy faen å skuffet jeg er over Juventus.De var så utrolig ræva at det nesten var flaut å se på.Dere var heldig der men AC Milan og Barcelona er noe annet.Gud,jeg skal le når dere taper finalen.For dere må da slå Villareal.

Du blir enda mere skuffet når dere detter ned på 7-8 plass ved sesong slutt :o

 

Bare flaks at vi har 8 kamper på rad uten baklengs mål og at vi har slått ut Real M og Juventus .

 

 

Missunnelig? neida , ikke i det hele tatt , hhehehehehh

Tror nok dere er litt innbilske...

Er ikke EN Spurs supporter som er misunnlig på et lag som like godt kunne spilt i Fransk toppdivisjon, eller i Spania..

Hvor er engelskmenne? :angry:

 

Nok et utsagn fra en "fornuftig" Spurs supporter som får meg til å le :P

Må virkelig være synd på deg, når du klarer å prestere slike utsagn.

 

Hvorfor er dette utsagnet så hysterisk morsomt?

 

Et Engelsk lag som spiller hver eneste uke uten en Engelsk spiller på banen er rett og slett en tragedie.Hvilket annet lag i verden spiller kamp hver eneste uke uten en eneste spiller fra det landet laget hører hjemme i?..Tror ikke det er noen jeg.

 

Er nok ikke veldig missunnlig jeg.Greit nok at jeg ville ønsket at Tottenham gjorde det sterkt i Champions League,men spørsmålet er til prisen av hva.Om vi skulle spilt uten en eneste Engelskmann ville jeg synes dette var utrolig synd.

 

Cole og Sol har vel begge vært faste på laget, om de ikke hadde vært for skader. ...eller?

Dette med utlendinger i engelsk fotball kan man diskutere til man blir blå i ansiktet, men suksess er vel noe som desverre har mer å si enn spillerens pass. Og det at man faktisk kan hente spillere andre steder, så bryter ikke Arsenal noen lov eller regel? (slik er det med mange bedrifter, som må tenke litt på hvilken pris hver arbeider koster og hva de gir tilbake til bedriften. Siden det er kun Chelsea som har uendelige med midler i bakhånd)

Vi er i en moderne tid, og da må man følge den om man skal lykkes.

 

Arsenal har brukt mindre kostnader på transferoverganger enn Spurs siden Wenger ankom klubben (kjøp-salg), så kanskje kvalitet og pris også har noe å si på HVORDAN man vil klubben skal prestere?

Ja, dere har vært flinke til å kjøpe mange engelske spillere (MANGE som også blir borte etter en liten stund, eller...?), og du kan sikkert skryte av sjel og alt det der...men det er ikke BARE det som blir husket i historien.

Historien går nok mer på pokaler, og hvilke fotball som blir prestert på gressmatta uke etter uke.....og ingen kan vel si at den fotballen som mange av utlendingene har ført med seg inn i PL er noe engelsk fotball skal gråte over ;)

 

For all del, jeg håper også på at vi vil ha en stamme britiske spillere inn i lagoppstillingen, men på bekostning av suksessen og fotballe....nei takk!

Neste sesong vil vi ha: Cole, Sol, Gilbert, Hoyte og Walcott som helt sikkert vil være der å kjempe om muligheter, så det er nok ikke et svart hvitt bilde på dette feltet og hva Arsenal ønsker som klubb. Er de gode nok, ja da spiller de uansett pass.

Hadde evt Cole vært skadefri hadde dette "problemet" tragedien vært unngått...og da blir det for meg surrealistisk.

 

Uansett, nå har klubbene forskjellige transfer politikk, og vi ser vel hvilken av disse som ikke bare har gitt resultater men også hvor mye fotballen blir omtalt land og strand. Så kan man da diskutere om disse kampene med skader på Sol og Cole er en tragedie eller noe som kan skje i den moderne fotball-epoken :o

 

Om jeg føler vi er underlegne på sjel må jeg desverre skuffe deg.

Vi er Arsenal, og det er klubben spillerene representerer. Noe de gjør på en utmerket måte.

Link to comment
Share on other sites

Guest talentløs

Det som er så hysterisk moro er at dere aldri greier å finne på noen bedre argumenter. Bare utrolig dårlige forsøk på å skjule at dere er misunnelige.

 

Du skal få lov til å tro det!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...