Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Jaja, som Jazze sier, så måtte det skje.. Jeg ser at også Van der Saar var oppe, og Spurs har bare ikke nervene i godt behold. De er og blir alltid londons lillebror.. Men de skal ha det at uavgjordt mot United ikke er dårlig, og jeg vil sende en takk til de nå som de har hjulpet Arsenal på god vei mot seriegull :)

Link to comment
Share on other sites

Surrehuer! Greier ikke å holde på en ledelse på overtid av overtid. Det er jaggu meg bare Tottenham som greier noe sånt!

 

Men dritt la gå, dette var strengt det beste resultatet av alle. 1-1, og selv om det ikke kom noen røde, var det 6 gule United pådro seg?

 

Men som sagt; noe mer Tottenhamsk enn den avslutningen skal en lete lenge etter. Once again, surrehuer!!! :) :P ;)

Link to comment
Share on other sites

TV:

ThomasE

Det snakkes heftig om St. Totteringsday på GOONER forumet nå. Det blir jo morsomt når vi har vunnet UEFA cupen og Ligacupen. Det eneste Arse*** står igjen med etter sesongen blir vel da St. Totteringsday

Finnes det en St. Totteringsday pokal?

 

Ja da har de vunnet to pokaler allerede, og det før kampene er spilt. Den siste pokalen til spurvene var vell Shortest season ever pokalen, så det skal ikke mye til for å overgå det der. Ikke rart at det er mye nedturer i spurveleiren når de lever i en fantasiverden :)

Link to comment
Share on other sites

Klassikkerne hagler på TV forumet nå, pick your own choice:

 

fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Fra samme mann:

 

jeg kunne seriøst drept noen nå! det skal faen meg ikke være mulig!

 

Det går ut over innventaret i de spudske hjem:

 

Der knuste jeg en lampe ja..FY FAEEN I HELVETE!!!!!!!

 

Denne kom klokken 17:52:16! :)

 

Gratulerer folkens med en etterlengtet seier!!!!

 

Språkbruken er stadig vekk på et høyt nivå:

 

Da ska faen ikkje gå an!!! United skulle hatt minst 1 rødt kort, me sku hatt 1 straffe. FITTA!!!!!

 

Jup, jupp:

 

satan i helvete, så jææææææææææævla typisk man utd flaks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Bør språkrådet snart hjelpe til:

 

SÅ INN I SATAN!

 

Stå på, karer:

 

Gullår i rassen dems. Horer, jeg hater det jævla filmelaget der.

 

Og her har vi den erketypiske yid`en, alkoholisert og hinsides:

 

Var på fylla i går og har hatt dobbel angst i 90 minutter. Tok meg så 2 styrepils og noen Jægere og kjente det meste av angsten forsvant. Nå er jeg frista til å å ta den helt ut igjen. VI SPILTE IHVERTFALL EN JÆVLIG GOD KAMP, bortsett fra klipp på slutten. MU, Arse, Chelski, Pool = FLAKS!!!

 

Og slik behandler de egne spillere:

 

Hva nytter det når vi aldri gjør det?? Torturer Dawson.. skulle hatt en pris på hodet hans.. han er ene og alene grunnen til at vi er på nedre del av tabellen!!

 

Dommere er noe dritt:

 

Trur det er du som er blåst i hodet visst du meiner at dommeren var god! Me skulle hatt straffe da evra handser, Hargreaves skulle hatt rødt i 1.omgang, Nani skulle vore utvist i 2.omgang. Korleis i allverden kan du sei at dommaren var god???

 

Nå går det ut over BÅDE dommeren og Nani:

 

Er ikke den tacklingen direkte rødt kort er INGENTING direkte rødt kort!

 

Latterlig av dommeren. Inn i hundre med knottene først med en eneste hensikt!

 

NANI BØR BRENNE I HELVETE DEN FORBANNA DRITTUNGEN!

 

Han her taper penger på diverse mistede remedier, men sparer penger på å holde seg hjeme i kveld:

 

det her klarer jeg ikke. mista en ps3 og en mobil telefon når tevez putta den på slutten der. festen er avlyst

 

Få ut litt følelser, det hjelper:

 

åssen er det faens mulig å være positiv nå?! all respekt til deg. men jeg begynte seriøst å grine når jeg la meg på senga 3 min etter kampen

 

Og nå skal plutselig man plutselig ut å slåss:

 

Må ærlig innrømme at hvis jeg møter en manu supporter som kødder med meg på byen ikveld så er det ikke bare en ps3 og mobil som blir ødelagt ikveld

 

Seriøst, den dagen dette forumet fremstår på en slik måte, da bør det prompte stenges. Yids; supportere av verst tenkelige sort!

 

Og jeg klager på folk som ikke kan quote?!?!? ;) Skitt au, dere forstår det som står der! :P

Link to comment
Share on other sites

Ja det er virkelig klasse over TV-forumet..

 

Av og til virker det som om de lever på sin egen planet. En Petterla ser lyst på fremtiden og avslutter med følgende utsagn:

 

"Vi er kanskje allerede det fjerde beste laget i serien, (vi spillte uavgjort borte mot de på fjerdeplass, og er bedre enn Livershite). Dette var rett og slett bra."

 

Det faktum at de pr i dag ligger på 11 plass og 15 poeng bak fjerdeplassen er vist bare bagateller.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...