Jump to content

Ny midtstopper!


Kristoffo

Recommended Posts

Guest jensemann

Helt klart at vi trenger en ny stopper, og helst av etablert verdensklasse.

Har akkurat sett Nesta og Maldini leke seg gjennom 90 min mot scumchester, og det er gode gutter det!!!!

Deilig å se hvordan scumchester ble avkledd.

Har ingen gode forslag på navn, men jeg husker en som var aktuell en gang i tiden som spilte for olymp.marseille, en franskmann med lyst hår, meget god.

Var det Mexes eller noe slikt???

Midtstopper bør være førsteprioritet, deretter sentral midtbanespiller og keeper.

Link to comment
Share on other sites

Helt klart at vi trenger en ny stopper, og helst av etablert verdensklasse.

Har akkurat sett Nesta og Maldini leke seg gjennom 90 min mot scumchester, og det er gode gutter det!!!!

Deilig å se hvordan scumchester ble avkledd.

Har ingen gode forslag på navn, men jeg husker en som var aktuell en gang i tiden som spilte for olymp.marseille, en franskmann med lyst hår, meget god.

Var det Mexes eller noe slikt???

Midtstopper bør være førsteprioritet, deretter sentral midtbanespiller og keeper.

1321[/snapback]

 

Mexes er svært oppskrytt. Takke meg til Pascal.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

Skjønner ikke hvorfor folk vil ha Toure ut av laget. Stakkars toure! et par feil så slakter folk ham. Jeg er fornøyd med Toure. Vet ikke hvorfor folk vil ha en ny midtbane spiller når det er tydelig at vi har nok av dem.Det som bekymrer er at vi nesten ikke har spisser og må snart kjøpe en. Bare se på på kampen mot munchen Vi hadde ikke en eneste spiss borsett fra Henry! keeper er en selvfølge til sommer. Uansett ny Keeper ,ny stopper, ny midttbanespiller samt ny spiss vil bare heve nivået. Go on Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Det er smått utolig. Toure har gjort ti ganger så mange feil som Cygan. Likevel er Cygan bare ræva (hviket han er), mens Toure er a ok!!?? Toure har vært usansynlig svak i år og er ved siden av Vieira i særklasse den som ikke presterer av enkeltspillere.

1344[/snapback]

 

 

Har toure gjort 110 feil i løpet av sesongen? Hehe latterlig igjen! Cygan har gjort mer enn 11 feil for Arsenal o g da må jo Tore ha gjort 110 så lenge du sier at Toure "har gjort ti ganger så mange feil" :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Det er helt klart at vi trenger en ny midtstopper,vis ikke to. Er det noen dere ønsker å kjøpe inn?Og hvem har Arsenal vært koblet til før og nå?

Jeg personlig ønsker meg kuffor!

Eller hva med Hoftun? :P

1284[/snapback]

 

 

 

Toure har hatt en dårlig periode men kommer helt sikker tilbake på samme eller bedre nivå enn i fjorårssesongen. Arsenal bør likevel anskaffe en ny stopper som fortinnsvis bør være sterk i lufta. Anskaffelse av to nye vil kunne begrense muligheten for at Senderos utvikler seg til en topp midtstopper.

 

 

 

:unsure: Det hadde forresten vært oppsiktsvekkende hvis en midtstopper som ikke er god nok for topplagene i tippeligaen kunne forsterket Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

vi treng ein ny midstoppar, og da ein med rutine og gode ledaregenskapar. Det er ikkje mykje eg har spelt stoppar sjølv i mi karriere, men det vert gjort svært mange elementere feil i arsenal sitt forsvarsarbeid, og dette trur eg skyldast mangel på ein som kan lede dei andre. Campbell har dette, men han er langt unna nivået der adams låg og det nivået rio i united og ikkje minst terry byrjar nærme seg.

 

Slike spelarar er vanskelege å finne, og eg slit med å kome med gode forslag sjølv. Eg er i allefall sikker på at dei nemt ovanfor i koffour og mexes heilt klart ikkje er slike typar. Eg ser ingen i england som er reelle transfer mål, og når det gjeld midstopparar utan om dei store klubbane så har eg ikkje nok oversikt ute i europa.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

Jeg har tro på toure og campbell, og jeg tror vi bør ta plassen fra noen av dem.men en ny midt stopper er mulig som en backup, Lauren skal bli erstattet snart. 1års kontrakt er tegn på det

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Jeg har tro på toure og campbell, og jeg tror vi bør ta plassen fra noen av dem.men en ny midt stopper er mulig som en backup, Lauren skal bli erstattet snart. 1års kontrakt er tegn på det

1393[/snapback]

 

 

Ops sorry jeg skreiv feil. Jeg mener at Toure og Sol er klare første valg

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Tror nok at Kolo kommer tilbake, men som mange helt riktig har påpeket, er han ikke bra nok når ikke Sol spiller.

Dette er jo selvfølgelig ikke i nærheten av bra nok.

Han sliter noe forferdelig med selvtilliten for tiden.

Det kommer nok til å kjøpes en klasse-stopper til sommeren, og Kolo kan nok med hell flyttes ut til høyreback.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Tror nok at Kolo kommer tilbake, men som mange helt riktig har påpeket, er han ikke bra nok når ikke Sol spiller.

Dette er jo selvfølgelig ikke i nærheten av bra nok.

Han sliter noe forferdelig med selvtilliten for tiden.

Det kommer nok til å kjøpes en klasse-stopper til sommeren, og Kolo kan nok med hell flyttes ut til høyreback.

1446[/snapback]

 

 

Ingen problem med det jeg, er bare bra med konkurranse. Bare ikke heng Toure som syndebukk så er alt greit. Har hørt det masse "toure ditt og datt" Toure suger"...begynner å bli lei av det. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Kolo kan som kjent springe gjennom murvegger for arsenal, men han har spilt omtrent alt av kamper de siste to årene og fortjener en pause nå synes jeg.

Tror faktisk Senderos/Cygan fikser biffen mot soton.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Kolo kan som kjent springe gjennom murvegger for arsenal, men han har spilt omtrent alt av kamper de siste to årene og fortjener en pause nå synes jeg.

Tror faktisk Senderos/Cygan fikser biffen mot soton.

1468[/snapback]

 

Huff og huff....det kan du ikke mene.

Senderos er for tung i sessen, og Cygan er helt håpløs i PL.

 

Vi trenger en NY midtstopper og Kolo på høyreback.

1477[/snapback]

 

 

Får ikke kjøpt noen ny midtstopper før soton-kampen vel????

Kolo er utslitt stakkar, men Cygan har vært meget god etter min mening, og Senderos får ikke nervesammenbrudd av å spille sammen med ham.

Derfor spiller Cygan og Senderos på min lagoppstilling.

Link to comment
Share on other sites

Kan nok trenge en stopper med et litt tungt navn. Noe av problemene til de unge og uerfarne er at de ikke er respektert av motspillere eller dommere. Jeg er ganske overbevist om at Sol ikke ville fått straffe mot seg i samme situasjon som Senderos fikk mot Sheff U ganske enkelt fordi han har et mer kjent navn. Det er forskjell på konge og gråstein også på banen. Hvis man tenker på mange av tacklingene til Adams som han IKKE fikk kort for....

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Vi trenger ny midtstopper hvis Cygan blir solgt

1555[/snapback]

 

Spørsmålet mitt er: Er det noen klubber som er så lettlurte at vi både blir kvitt han og samtidig får penger?

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Vi trenger ny midtstopper hvis Cygan blir solgt

1555[/snapback]

 

Spørsmålet mitt er: Er det noen klubber som er så lettlurte at vi både blir kvitt han og samtidig får penger?

1558[/snapback]

hvor mye får vi for Cygan og Lehmann? Maks 1 million? Nok til å sette iskrem mannen i gang på den nye stadion. hehe :angry:

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

Ønsker meg Lucio eller Nesta, men realistisk sett må vi nok satse på å få en noenlunde etablert, (men likevel "a coming man") med både luftstyrke og stor mental styrke til klubben. Jeg er ikke sikker på om mitt "valg" har disse kvalitetene, men:

 

Mitt ønske er at årets spiller i Belgia 2004 (Nr. 2 i 2003), Vincent Kompany blir Arsenalspiller i løpet av sommeren 2005

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...