Jump to content

Ny midtstopper!


Kristoffo

Recommended Posts

Guest Ric_IMITOP.COM
Ønsker meg Lucio eller Nesta, men realistisk sett må vi nok satse på å få en noenlunde etablert, (men likevel "a coming man") med både luftstyrke og stor mental styrke til klubben. Jeg er ikke sikker på om mitt "valg" har disse kvalitetene, men:

 

Mitt ønske er at årets spiiler i Belgia 2004 (Nr. 2 i 2003), Vincent Kompany blir Arsenalspiller i løpet av sommeren 2005

1573[/snapback]

 

ah så synd. Vi får hard konkurranse .Virker som en spennendes spiller som kan gi oss mye, men jeg tviler på om vi får han når vi må ut med ihvertfall 150 milioner. Det blir uansett vanskelig når lag som Juve,barca og flere andre store er etter ham. Vi har mistet masse og har blitt en mindre klubb etter våre dårlige prestasjoner i det siste. Det er ikke mange som foretrekker oss lenger.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Ønsker meg Lucio eller Nesta, men realistisk sett må vi nok satse på å få en noenlunde etablert, (men likevel "a coming man") med både luftstyrke og stor mental styrke til klubben. Jeg er ikke sikker på om mitt "valg" har disse kvalitetene, men:

 

Mitt ønske er at årets spiiler i Belgia 2004 (Nr. 2 i 2003), Vincent Kompany blir Arsenalspiller i løpet av sommeren 2005

1573[/snapback]

 

ah så synd. Vi får hard konkurranse .Virker som en spennendes spiller som kan gi oss mye, men jeg tviler på om vi får han når vi må ut med ihvertfall 150 milioner. Det blir uansett vanskelig når lag som Juve,barca og flere andre store er etter ham. Vi har mistet masse og har blitt en mindre klubb etter våre dårlige prestasjoner i det siste. Det er ikke mange som foretrekker oss lenger.

1575[/snapback]

 

ASnt nok, men vi har vel om ikke annet en fordel, nemlig garantert spilletid når Campbell/Toure må hvile eller er er ute pga av skade. Toure's (og muligens Campbells innsats i enkelte kamper) denne sesongen gjør det også bør være realistisk målsetting for ham å bli et førstevalg.

 

Veien for førstelagsspill i Juventus, Barcelona, Real Madrid, Chelsea, Man u osv virker forhåpentligvis lenger, slik at han velger Arsenal dersom vi er konkurransedyktig på transfersum.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Ønsker meg Lucio eller Nesta, men realistisk sett må vi nok satse på å få en noenlunde etablert, (men likevel "a coming man") med både luftstyrke og stor mental styrke til klubben. Jeg er ikke sikker på om mitt "valg" har disse kvalitetene, men:

 

Mitt ønske er at årets spiiler i Belgia 2004 (Nr. 2 i 2003), Vincent Kompany blir Arsenalspiller i løpet av sommeren 2005

1573[/snapback]

 

ah så synd. Vi får hard konkurranse .Virker som en spennendes spiller som kan gi oss mye, men jeg tviler på om vi får han når vi må ut med ihvertfall 150 milioner. Det blir uansett vanskelig når lag som Juve,barca og flere andre store er etter ham. Vi har mistet masse og har blitt en mindre klubb etter våre dårlige prestasjoner i det siste. Det er ikke mange som foretrekker oss lenger.

1575[/snapback]

 

ASnt nok, men vi har vel om ikke annet en fordel, nemlig garantert spilletid når Campbell/Toure må hvile eller er er ute pga av skade. Toure's (og muligens Campbells innsats i enkelte kamper) denne sesongen gjør det også bør være realistisk målsetting for ham å bli et førstevalg.

 

Veien for førstelagsspill i Juventus, Barcelona, Real Madrid, Chelsea, Man u osv virker forhåpentligvis lenger, slik at han velger Arsenal dersom vi er konkurransedyktig på transfersum.

1578[/snapback]

 

 

Jeg håper det, får vi ham så har vi et utrolig spennendes lag til neste år. Han er jo ung også! Det er mange plusser det og jeg håper han tar veien til oss neste år.Men tviler på det ,men vi kan prøve.Tror lag som Real og Chelsea frister mer nå for tiden. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Ny midtstopper

 

Campbell, Cygan, Senderos og Toure.

 

Av disse er utvilsomt Campbell eneren. Toure hadde en meget god fjorårssesong som har vært vanskelig å følge opp. Senderos er vel kanskje fremtidens mann. Cygan vil nok ikke bli noe annet enn cover for disse.

Er vel lov å drømme om Ferdinand, Nesta og Terry, men neppe sannsynlig at noen av disse er aktuell for Arsenal.

Ledley King fra T'ham er en spiller jeg ønsker til klubben. En god, pålitelig stopper, men ikke bedre enn at han til enhver tid må prestere sitt beste for å bevare en plass på laget. Uansett hvilken duo som blir valgt av trioen Campbell, King og Toure, vil vi stille med et robust stopperpar.

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS

Jeg er litt opptatt av situasjonen per dags dato hva angår midtforsvaret. Og da i hovedsak etter min oppfatning Wengers manglende tillit til Senderos. Nærmest hver eneste gang jeg har sett sveitseren (det har blitt en del ganger etter hvert), så har han overbevist meg stort. Jeg har oppfattet at en del sier:" Vi må vente på Senderos, la han få utvikle seg i fred i rolige omgivelser". Jo da, høres fornuftig ut det, MEN, etter min mening så er det ikke sveitseren vi venter på, men Wenger som ikke lar Senderos få nok sjanser på det høyeste nivå. Jeg forstår ikke hvorfor Wenger prioriterer Pascal fremfor Senderos, da sistnevnte absolutt ikke har gjort seg bort når han har fått sjansen.

 

Jeg håper Kolo får hvile seg i morgen. Det trenger han. Senderos er i tillegg en betydelig bedre hodespiller enn Toure, noe som kommer godt med ettersom Southampton og spissen Crouch venter på motsatt banehalvdel.

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS

Vanskelig å si. Jeg vil tro at Kompany er hakket vassere, men har egentlig ikke nok sammenligningsgrunnlag til en slik evaluering. Kompany er iallefall Arsenalsupporter. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

Senderos har spilt bra. Jeg tror wenger ikke tør å bruke ham til de store oppgjør da cygan har mer erfaring. Eboue har spilt bra de gangene han har sluppet til, og han er en konkurrent til en Litt mindre god Lauren. Eboue har strålendes teknikk samt bra defensive kvaliteter. Wenger står for valgene. Men vi har våre meninger:Slipp talentene inn i kampene oftere.

Link to comment
Share on other sites

Senderos sitt problem har vært skader fra dag en. Han har aldri hatt muligheten til å spille seg inn, men jeg tror Wenger er fornuftig og ikke presser ham for tidlig etter avbrekkene. Tipper han vil få en viktig posisjon i Arsenal i årene som kommer.

Link to comment
Share on other sites

Guest martean

King eller Lucio.... Hadde vi fått en av dem ville vi hatt verdens beste forsvar. Uansett har vi Englands største høyre back talent i Hoyte. Bare gi han tid, så kan han bli like god som Cole.

Link to comment
Share on other sites

King eller Lucio.... Hadde vi fått en av dem ville vi hatt verdens beste forsvar. Uansett har vi Englands største høyre back talent i Hoyte. Bare gi han tid, så kan han bli like god som Cole.

1670[/snapback]

 

I motsetning til mange her inne har jeg ikke tro på Lucio. Han er en god spiller, det er ikek tvil om det, men jeg synes han gjør for mye rart til tider. Han gjør for mange tabber, og er det noe vi allerede har mer enn nok av i forsvaret vårt, så er det nettopp det.

 

King og Campbell tror jeg derimot kunne blitt et veldig bra stopperpar, og det hadde gledet meg masse hvis vi kunne stjele enda en god stopper fra naboen vår ;)

 

Hoyte har jeg ikke helt troa på, men jeg håper for all del at han får noen flere sjanser, for ingenting hadde gledet meg mer enn at vi kunne dyrke fram nok en stjerneback. Men han er vel ikke helt sammenlignbar med Cole? Synes de to har en veldig forskjellig spillestil, til tross for noenlunde like posisjoner..

Link to comment
Share on other sites

Ja vi trenger en skikkelig velutviklet midtstopper. Wenger er glad i å Utvikle sine egene gode spillere, noe som er helt fantastisk. Men vi trenger en stopper som Nesta eller kanskje Ayala. Vi trenger en som er god på Dødballer det sliter vi med. Dessuten synes jeg nok at en skikkelig storscorer hadde vært fint å ha på topp, soom kunne avlaste Henry. En litt anerledes spiller, fordi vi trenger variasjon og en plan B når det stopper opp for oss.

Link to comment
Share on other sites

Her har vi en ny midtstopper: Christian Chivu

2052[/snapback]

 

Chivu er klasse. Einaste negative med han er alle skadeproblemene han har hatt sidan overgangen frå Ajax.

2060[/snapback]

Jeg er villig til å tippe det er pga Roma har et medisinsk personell som kun er overgått av Tottenham sitt når det gjelder udugelighet. :(

Hadde vært herlig med en venstrebent stopper. Han er så å si komplett. Har bra fart, god hodestyrke,sterk, godt fotballhode, suveren med ballen, herlig venstrefot, og har i tillegg gode holdninger (hadde hvertfall det i Ajax). Er det en midtstopper vi skal fleske til med i sommer, så er det han.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Her har vi en ny midtstopper: Christian Chivu

2052[/snapback]

 

Chivu er klasse. Einaste negative med han er alle skadeproblemene han har hatt sidan overgangen frå Ajax.

2060[/snapback]

Jeg er villig til å tippe det er pga Roma har et medisinsk personell som kun er overgått av Tottenham sitt når det gjelder udugelighet. ;)

Hadde vært herlig med en venstrebent stopper. Han er så å si komplett. Har bra fart, god hodestyrke,sterk, godt fotballhode, suveren med ballen, herlig venstrefot, og har i tillegg gode holdninger (hadde hvertfall det i Ajax). Er det en midtstopper vi skal fleske til med i sommer, så er det han.

2068[/snapback]

 

Chivu -- JA TAKK!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...