Jesper Posted September 6, 2005 Report Share Posted September 6, 2005 Morn folkens Siden jeg nå har blitt 18 år, og er lidenskapelig Arsenal-supporter (sover ikke om nettene før/etter store kamper osv osv osv), så hadde jeg hatt lyst på en tatovering, med noe som har med Arsenal å gjøre. Videre vet jeg også at det er enkelte som har dette her inne, så da tenkte jeg at de heldige kunne med tips, forslag, info om hvor de tok det, hvor mye det kostet, hvor vondt det gjorde(er kylling) osv osv. Er desverre ikke lagd av penger, så det blir uvisst når dette skjer, men vil gjerne at det skjer i løpet av denne høsten. Har forresten allerede bestemt at den skal være på oversiden av underarmen, nærme albuen, og videre på skrå nedover armen. Så; hva kan det stå der? Er egentlig mest innstilt på "Arsenal" i en funky, litt pen skrift. Så, hva sier dere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted September 6, 2005 Report Share Posted September 6, 2005 skriv ned Highhbury der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Posted September 7, 2005 Report Share Posted September 7, 2005 En liten kanon (fra den gamle klubb-cresten, ikke den nye), og ikke noe mer. Så en kar som var avbildet med den TGP en gang. Diskret og stilig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted September 7, 2005 Report Share Posted September 7, 2005 Her har du eit greit utvalg, jesper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Posted September 7, 2005 Author Report Share Posted September 7, 2005 Fantastisk, takk skal du ha. Noen andre som vurderer å ta? NB: Jeg vurderer ikke, jeg skal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest John Cena Posted September 7, 2005 Report Share Posted September 7, 2005 du husker når du hadde kunst & håndtverk på skolen? Og når du stakk deg på en nål? tenk deg 10.000 sånne i sekundet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Posted September 7, 2005 Author Report Share Posted September 7, 2005 Ja det er noe sånt jeg forestiller meg... Men det er egentlig noe jeg må ha... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulti Posted September 7, 2005 Report Share Posted September 7, 2005 Har ingen tattiser selv og har ikke tenkt å ha det. Men hvor vondt det gjør varierer veldig fra person til person. noen sier de lå i smerter fra start til slutt, mens andre sier de nesten ikke kjente noe.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didrik Posted September 7, 2005 Report Share Posted September 7, 2005 Har tenkt på det selv, men har ingen hast... Har en annen, så når det gjelder "smerte" svir det mer enn det stikker. Du blir "sliten" i huden. Min er på overarmen og det var ikke veldig vondt. Det sies at det gjør vondere om det er lite kjøtt under e.g. på ankelen og sånt. Over ryggen gjør nok også vondere sentralt. Men du skal være veldig kylling om du ikke tåler det. Det kan _ikke_ sammenlignes med å ta en sprøyte f.eks. Dessuten blir du relativt bedøvd av den repeterte stikkingen, og spesielt den litt finere nålen som benyttes til omrisset som de lager først. Bare sørg for at du er HELT sikker på at du vil! Det tar en time eller to og få den - og den varer livet ut. Er den kun sort blir den blå etter hvert og de "flyter" litt ut over, så den bør ikke være for detaljert. Enkel og stilisert er nok det beste for at den skal være "pen" i lang tid. Det er nok en grunn til at "tribals" er så populært. Lykke til - og post gjerne et bilde av den i tråden om, eller når, det blir at du får en Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Posted September 9, 2005 Author Report Share Posted September 9, 2005 Sånn som det er nå, så er det vel mer prisen enn en evt smerte som sette stop for det. Har lite penger for tiden, men satser på at det ordner seg etterhvert. Takker for tips, keep it coming! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nils Eirik Arsenal Lindgaard Posted September 22, 2005 Report Share Posted September 22, 2005 Morn folkens Siden jeg nå har blitt 18 år, og er lidenskapelig Arsenal-supporter (sover ikke om nettene før/etter store kamper osv osv osv), så hadde jeg hatt lyst på en tatovering, med noe som har med Arsenal å gjøre. Videre vet jeg også at det er enkelte som har dette her inne, så da tenkte jeg at de heldige kunne med tips, forslag, info om hvor de tok det, hvor mye det kostet, hvor vondt det gjorde(er kylling) osv osv. Er desverre ikke lagd av penger, så det blir uvisst når dette skjer, men vil gjerne at det skjer i løpet av denne høsten. Har forresten allerede bestemt at den skal være på oversiden av underarmen, nærme albuen, og videre på skrå nedover armen. Så; hva kan det stå der? Er egentlig mest innstilt på "Arsenal" i en funky, litt pen skrift. Så, hva sier dere? 19957[/snapback] Hei Jesper.. jeg har selv 2 tatoveringer med Arsenal.. på min venstre overarm har jeg Arsenal i den fonten som de hadde på logoen før den de har nå + kanonen.. rundt denne har jeg et hjerte å nedenfor hjertet står det My Religion.. den andre jeg har er Arsenallogoen fra 1930-50 tror jeg.. er ikke helt sikker.. det du skal være obs på når det gjelder en tatovering er at det er for livet.. spez når det gjelder et fotballlag.. det er ei dame for å si det sånn.. varierer veldig hvor ondt det gjør. den på overarmen gjorde nesten ikke ondt mens det var som å få en traktor i ræva med den andre.. har forresten den på underarmen.. betalte ca 90 pund for hjretetatoveringa å 70 pund for den andre.. Klart det koster.. tror de har et slags minimumsbeløp.. så tenk deg nå om!! Jeg har ikke angra på det men klart noen kan det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Posted September 23, 2005 Author Report Share Posted September 23, 2005 Foreløpig er jeg ikke nærheten av å ha råd, så ingen fare foreløpig. Takker for tips! Link to comment Share on other sites More sharing options...
toure f Posted September 30, 2005 Report Share Posted September 30, 2005 Jeg vurderer en kanon på kroppen, men er livredd for at den skal bli tattovert av scum. Er en smule overtroisk. Veit dere om det finnes noen Arsenal-suportere som er flinke i faget? Om ikke dere veit om noen på øst-landet, kanskje dere har erfaring med noen i nord-London? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted October 1, 2005 Report Share Posted October 1, 2005 Vurderer også en Arsenal-tatovering etterhvert, bare jeg ikke blir fotballproff da! (Lite sannsynlig!!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
14Robinho Posted December 29, 2009 Report Share Posted December 29, 2009 http://bildr.no/view/555842 Min tatto,er litt over halvferdig,skal tegne inn stadioen + noen portrett av mine favorittspillere neste runde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner18 Posted December 29, 2009 Report Share Posted December 29, 2009 http://bildr.no/view/555842 Min tatto,er litt over halvferdig,skal tegne inn stadioen + noen portrett av mine favorittspillere neste runde Fy f***, den var rå! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted December 29, 2009 Report Share Posted December 29, 2009 Fy f***, den var rå! joda, bare synd med skrivefeilen. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted December 29, 2009 Report Share Posted December 29, 2009 joda, bare synd med skrivefeilen. BE Hva er skrivefeilen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted December 29, 2009 Report Share Posted December 29, 2009 http://bildr.no/view/555842 Min tatto,er litt over halvferdig,skal tegne inn stadioen + noen portrett av mine favorittspillere neste runde Rett og slett nydelig, Thomas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vieira04 Posted December 29, 2009 Report Share Posted December 29, 2009 Rett og slett nydelig, Thomas! Henger meg på Tusmo. Klasse! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted December 29, 2009 Report Share Posted December 29, 2009 Hva er skrivefeilen? Jeg bare kødda :-) BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.