Jump to content

Arsenal-tatoveringer


Jesper

Recommended Posts

Morn folkens

 

Siden jeg nå har blitt 18 år, og er lidenskapelig Arsenal-supporter (sover ikke om nettene før/etter store kamper osv osv osv), så hadde jeg hatt lyst på en tatovering, med noe som har med Arsenal å gjøre. Videre vet jeg også at det er enkelte som har dette her inne, så da tenkte jeg at de heldige kunne med tips, forslag, info om hvor de tok det, hvor mye det kostet, hvor vondt det gjorde(er kylling) osv osv.

 

Er desverre ikke lagd av penger, så det blir uvisst når dette skjer, men vil gjerne at det skjer i løpet av denne høsten.

 

Har forresten allerede bestemt at den skal være på oversiden av underarmen, nærme albuen, og videre på skrå nedover armen. Så; hva kan det stå der? Er egentlig mest innstilt på "Arsenal" i en funky, litt pen skrift.

 

 

Så, hva sier dere?

Link to comment
Share on other sites

Har tenkt på det selv, men har ingen hast...

Har en annen, så når det gjelder "smerte" svir det mer enn

det stikker. Du blir "sliten" i huden. Min er på overarmen og

det var ikke veldig vondt. Det sies at det gjør vondere om

det er lite kjøtt under e.g. på ankelen og sånt. Over ryggen

gjør nok også vondere sentralt. Men du skal være veldig

kylling om du ikke tåler det. Det kan _ikke_ sammenlignes

med å ta en sprøyte f.eks. Dessuten blir du relativt bedøvd

av den repeterte stikkingen, og spesielt den litt finere nålen

som benyttes til omrisset som de lager først.

 

Bare sørg for at du er HELT sikker på at du vil!

Det tar en time eller to og få den - og den varer livet ut.

Er den kun sort blir den blå etter hvert og de "flyter" litt

ut over, så den bør ikke være for detaljert. Enkel og

stilisert er nok det beste for at den skal være "pen" i lang

tid. Det er nok en grunn til at "tribals" er så populært.

 

Lykke til - og post gjerne et bilde av den i tråden om,

eller når, det blir at du får en :withstupid:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Nils Eirik Arsenal Lindgaard
Morn folkens

 

Siden jeg nå har blitt 18 år, og er lidenskapelig Arsenal-supporter (sover ikke om nettene før/etter store kamper osv osv osv), så hadde jeg hatt lyst på en tatovering, med noe som har med Arsenal å gjøre. Videre vet jeg også at det er enkelte som har dette her inne, så da tenkte jeg at de heldige kunne med tips, forslag, info om hvor de tok det, hvor mye det kostet, hvor vondt det gjorde(er kylling) osv osv.

 

Er desverre ikke lagd av penger, så det blir uvisst når dette skjer, men vil gjerne at det skjer i løpet av denne høsten.

 

Har forresten allerede bestemt at den skal være på oversiden av underarmen, nærme albuen, og videre på skrå nedover armen. Så; hva kan det stå der? Er egentlig mest innstilt på "Arsenal" i en funky, litt pen skrift.

 

 

Så, hva sier dere?

19957[/snapback]

Hei Jesper.. jeg har selv 2 tatoveringer med Arsenal.. på min venstre overarm har jeg Arsenal i den fonten som de hadde på logoen før den de har nå + kanonen.. rundt denne har jeg et hjerte å nedenfor hjertet står det My Religion.. den andre jeg har er Arsenallogoen fra 1930-50 tror jeg.. er ikke helt sikker..

det du skal være obs på når det gjelder en tatovering er at det er for livet.. spez når det gjelder et fotballlag.. det er ei dame for å si det sånn.. varierer veldig hvor ondt det gjør. den på overarmen gjorde nesten ikke ondt mens det var som å få en traktor i ræva med den andre.. har forresten den på underarmen..

 

betalte ca 90 pund for hjretetatoveringa å 70 pund for den andre.. Klart det koster.. tror de har et slags minimumsbeløp.. så tenk deg nå om!! Jeg har ikke angra på det men klart noen kan det...

Link to comment
Share on other sites

Jeg vurderer en kanon på kroppen, men er livredd for at den skal bli tattovert av scum. Er en smule overtroisk. Veit dere om det finnes noen Arsenal-suportere som er flinke i faget? Om ikke dere veit om noen på øst-landet, kanskje dere har erfaring med noen i nord-London?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...