Jump to content

Møtes på kamp


Daddy Cool

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Flere enn meg som skal over å se Arsenal - Wolves til helga eller?

 

Jeg skal. Reiser over med min nevø i morgen. Han får denne turen i konfirmasjonsgave. Blir å treffe på supporterpuben (den lille bunkeren bak gamle North Bank) Det er den eneste puben i området hvor man kan ha med noen under 18 år.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal. Reiser over med min nevø i morgen. Han får denne turen i konfirmasjonsgave. Blir å treffe på supporterpuben (den lille bunkeren bak gamle North Bank) Det er den eneste puben i området hvor man kan ha med noen under 18 år.

 

 

Nahh... ikke helt riktig det da. Har sjøl hatt med en 11 åring på Bank Of Friendship før kamp. Coronet på Holloway Rd er også en familievennlig pub.

Fra det ene til det andre, jeg og en kompis reiser også over i morgen :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Jeg skal. Reiser over med min nevø i morgen. Han får denne turen i konfirmasjonsgave. Blir å treffe på supporterpuben (den lille bunkeren bak gamle North Bank) Det er den eneste puben i området hvor man kan ha med noen under 18 år.

 

Sorry ekstremt sent svar. Sist jeg var over hadde jeg med min sønn på 10 år. Vi var både på bank of friendship og gunners pub den dagen. På BoF var det ikke noe problem, mens vi måtte sitte i øl-hagen på gunners.

Link to comment
Share on other sites

 

Sorry ekstremt sent svar. Sist jeg var over hadde jeg med min sønn på 10 år. Vi var både på bank of friendship og gunners pub den dagen. På BoF var det ikke noe problem, mens vi måtte sitte i øl-hagen på gunners.

 

Har aldri prøvd på bank of friendship tidligere skal sies, men når jeg hadde med meg broren til nevnte nevø to år tidligere, fikk vi ikke komme inn på Gunners. Har også hørt fra kamerater i England at de er veldig strenge på dette på de fleste pubene

Link to comment
Share on other sites

Så stusselig aktivitet det var på denne tråden da, spesielt når det nærmer seg fellestur !

 

Hvem skal over mot Villa? Reiser noen dager senere til asia hvor jeg blir et par måneder, så trenger å få sett kamp da det blir lenge til nesten gang. Og noen pils hører jo med, men blir jo j*vla kjedelig å sitte å drikke dem alene!

 

Skrik ut ! Fellesturgjengen... ?

Link to comment
Share on other sites

Jeg og en komps skal også over mot Villa, men ikke med felles gjengen. Så vi drar innom "The Rocket" før Arsenal kampen og ser Chelsea mot spurvene.. :)

 

Regner med vi drar bort på The Gunners pub etter kamp..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...