Daddy Cool Posted October 14, 2006 Report Share Posted October 14, 2006 Vi er jo flere som reiser over til London på kamp fra tid til annen. Det er alltid morsomt å møte norske goonere der borte. Tenkte kanskje vi kunne bruke denne linken til å gi oss til kjenne og kanskje avtale å møtes på pub, eller hva det måtte være, i timene før kampstart. Sjøl skal jeg og en kamerat, sammen med damer, over til Liverpool kampen 12 november. Noen andre som skal over på denne kampen og hvor treffes vi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Internettansvarlig Posted October 15, 2006 Report Share Posted October 15, 2006 Skal sel over på West Ham borte om det er noen andre som skal! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted October 15, 2006 Report Share Posted October 15, 2006 Eg skal over på Everton heime. Trur det er fleire her inne som skal over på den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted October 19, 2006 Report Share Posted October 19, 2006 Nokon som har tenkt seg over på CSKA Moskva heime? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilsen Posted October 19, 2006 Report Share Posted October 19, 2006 Nokon som har tenkt seg over på CSKA Moskva heime? Så at supporterklubben hadde billetter igjen til denne, så jeg bestilte akkurat 1 billett. Flybillett er også hanka inn hos Ryanair, 384,- t/r.. Er helt klart med på en pint eller to..hvis jeg får billett, da.. Hilsen Nilsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
ted_uh Posted November 7, 2006 Report Share Posted November 7, 2006 Sjøl skal jeg og en kamerat, sammen med damer, over til Liverpool kampen 12 november. Noen andre som skal over på denne kampen og hvor treffes vi? reiser også over til denne kampen. skal på palace-stoke på laurdagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daddy Cool Posted November 7, 2006 Author Report Share Posted November 7, 2006 Sjøl skal jeg og en kamerat, sammen med damer, over til Liverpool kampen 12 november. Noen andre som skal over på denne kampen og hvor treffes vi? reiser også over til denne kampen. skal på palace-stoke på laurdagen. Regner med at Woodbine, Gunners Pub og Supporterklubben blir besøkt før kampen, omtrent i den rekkefølgen. Blir nok ikke noen kamp for oss på lørdag da dette er damenes dag mens vi mannfolka bestemmer dagsorden søndag Link to comment Share on other sites More sharing options...
magys Posted November 7, 2006 Report Share Posted November 7, 2006 Sjøl skal jeg og en kamerat, sammen med damer, over til Liverpool kampen 12 november. Noen andre som skal over på denne kampen og hvor treffes vi? reiser også over til denne kampen. skal på palace-stoke på laurdagen. Regner med at Woodbine, Gunners Pub og Supporterklubben blir besøkt før kampen, omtrent i den rekkefølgen. Blir nok ikke noen kamp for oss på lørdag da dette er damenes dag mens vi mannfolka bestemmer dagsorden søndag Jeg skal over og se den kampen her jeg og! Ted_uh: Vi skal også på Crystal Palace-Stoke også... Hehe Hvor tar dere fly fra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted November 27, 2006 Report Share Posted November 27, 2006 Hei Eg skal over til balløya på fredag til mandag og overvære knallkampen mot Scum på laurdag. Er det flere som skal? Kanskje vi skulle ordna igang eit møtepunkt? Eg veit ikkje eg, mogeleg eg hiver inn ein brannfakkel til flaggermusene her... Link to comment Share on other sites More sharing options...
7CHP Posted November 30, 2006 Report Share Posted November 30, 2006 Hei Eg skal over til balløya på fredag til mandag og overvære knallkampen mot Scum på laurdag. Er det flere som skal? Kanskje vi skulle ordna igang eit møtepunkt? Eg veit ikkje eg, mogeleg eg hiver inn ein brannfakkel til flaggermusene her... Hei, skal også over til London fredag-mandag (julebord med jobben) har fått billett gjennom supporterklubben og har en "spandere-en-guinness-før-og-etter-kampen-date" med mr. SupporterLeder - visstnok på en pub i St. Thomas's Road like ved Highbury - vi kan jo kanskje slå oss sammen og dra dit - du kan sende meg en melding eller ringe meg på mobil 40231027 så ser vi jo hva som skjer! --- Ashburton Grove is going to be our new home. --- Link to comment Share on other sites More sharing options...
ted_uh Posted February 1, 2007 Report Share Posted February 1, 2007 eg og Sir Carpenter skal bortover for å overvære heimekampen mot Reading 03.03. dette er jo også fellestur. fleire her på forumet som skal over og sjå den kampen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mogens Posted February 2, 2007 Report Share Posted February 2, 2007 Hei. Jeg skal bort og se Chealsea hjemme den 5. mai. Andre som har planer om å reise bort da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daddy Cool Posted February 2, 2007 Author Report Share Posted February 2, 2007 eg og Sir Carpenter skal bortover for å overvære heimekampen mot Reading 03.03. dette er jo også fellestur. fleire her på forumet som skal over og sjå den kampen? Jeg skal reise over denne helga med kone og barn... Link to comment Share on other sites More sharing options...
firefox^ Posted February 2, 2007 Report Share Posted February 2, 2007 eg og Sir Carpenter skal bortover for å overvære heimekampen mot Reading 03.03. dette er jo også fellestur. fleire her på forumet som skal over og sjå den kampen? Jeg skal reise over denne helga med kone og barn... eg og skal på den, første gong eg ser arsenal live Link to comment Share on other sites More sharing options...
AFC_ENGA Posted February 2, 2007 Report Share Posted February 2, 2007 Hadde tenkt meg over mot chelsea hvis jeg får biletter da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 Nokon som har tenkt seg over på ligacupfinalen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ramsrud Posted February 15, 2007 Report Share Posted February 15, 2007 Jeg skal over på Arsenal - PSV (som nevnt tidligere). Mange som skal? Se isåfall etter en med "9 Baptista" og "18 Anette" på ryggen som skriker og bærer seg no fryktelig under kampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabregas14 Posted February 15, 2007 Report Share Posted February 15, 2007 Skal til London og se mot Fulham i april! gleder meg noe vannvittig. noen andre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daddy Cool Posted September 12, 2007 Author Report Share Posted September 12, 2007 Vi er to kompiser som reiser over dammen til Derby kampen lørdag 22 september. Dagen før blir det omvisning på Emirates. Noen fler som har omtrent samme opplegg og som kunne tenkt seg en øl eller to og en Arsenal-prat? Gjerne på fredagen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted September 14, 2007 Report Share Posted September 14, 2007 Vi er to kompiser som reiser over dammen til Derby kampen lørdag 22 september. Dagen før blir det omvisning på Emirates. Noen fler som har omtrent samme opplegg og som kunne tenkt seg en øl eller to og en Arsenal-prat? Gjerne på fredagen? Skal også se denne kampen, og skal faktisk også på omvisning på fredag, kl 12:00. Er dog ikke HELT gammel nok enda til å ta en øl i det offentlige. Når på dagen er deres omvisning? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daddy Cool Posted September 15, 2007 Author Report Share Posted September 15, 2007 Vi er to kompiser som reiser over dammen til Derby kampen lørdag 22 september. Dagen før blir det omvisning på Emirates. Noen fler som har omtrent samme opplegg og som kunne tenkt seg en øl eller to og en Arsenal-prat? Gjerne på fredagen? Skal også se denne kampen, og skal faktisk også på omvisning på fredag, kl 12:00. Er dog ikke HELT gammel nok enda til å ta en øl i det offentlige. Når på dagen er deres omvisning? Synd det med ølen.... men da snakkes vi sikkert fredagen. Vi skal også på omvisning kl 12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted January 7, 2008 Report Share Posted January 7, 2008 Voldsomt lenge siden det hadde vært noe aktivitet på denne topicen... Mange her som skal over til Birmingham?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daddy Cool Posted October 28, 2008 Author Report Share Posted October 28, 2008 Flere som skal over på United kampen? Vi er to som reiser over Har fått veldig sansen for Rocket. Lurer på om vi lader opp der og tar Gunners/Supporterklubben etter kamp... Link to comment Share on other sites More sharing options...
1General Posted November 5, 2008 Report Share Posted November 5, 2008 Hei ! Noen som skal over på Dynamo Kiev kampen? Tirsdag 25.11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredriktc Posted November 5, 2008 Report Share Posted November 5, 2008 Jeg får nok ikke sett Arsenal live for første gang før det har gått noen år... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.