Jump to content

Er du medlem i AN?


arsenalfc

Recommended Posts

Selvsagt er jeg medlem av supporterklubben, er jo nesten ikke Arsenal fan uten å og være det :);)

 

Det er heeelt feil å si det!

Hva er fasiten for det, huh?! Kjenner mange som har vært Arsenalfans mye lengre enn du har [vel, nå tar jeg en sjanse] og som ikke er medlemmer i ASCN.

Synes det var et merkelig utspill jeg! Hvilken bakgrunn har du for å si dette egentlig?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Han sa nesten.

....and?

 

Kranglesjuk i dag, Helmik`n? ;)

 

Neida, men jeg fatta ikke poenget til Ole, og jeg gidder ikke å skrive en tosiders post med "hva mener du" istedenfor å bare skrive det jeg gjorde..

 

Er ikke i det vonde hjørnet jeg! ;)

 

EDIT:

På en dårlig dag, hadde jeg nok vært i tottene på deg også nå.. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg er fonøyd med å være medlem, forumet er toppers, bladene er bra. Og jeg liker supporterkortet(de glinser :) )

 

Men en ting jeg vil ta opp. Hver gang jeg kommer inn på Gunners.no så blir jeg alltid litt deppa. Fordi forsiden eier ikke Arsenal preg etter men mening. Bare se på Arsenal.com. Synes vi burde få oppdatert siden. En helt nye layout hadde gjort seg!

Skal ikke ta opp alt dette her. Men nevner det bare!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg er fonøyd med å være medlem, forumet er toppers, bladene er bra. Og jeg liker supporterkortet(de glinser :ph34r: )

 

Men en ting jeg vil ta opp. Hver gang jeg kommer inn på Gunners.no så blir jeg alltid litt deppa. Fordi forsiden eier ikke Arsenal preg etter men mening. Bare se på Arsenal.com. Synes vi burde få oppdatert siden. En helt nye layout hadde gjort seg!

Skal ikke ta opp alt dette her. Men nevner det bare!

Jeg er heller ikke helt fornøyd med gunners.no. Ikke pga layouten men pga at det nesten aldri kommer nyheter. Og når det kommer nyheter er de altfor korte!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er fonøyd med å være medlem, forumet er toppers, bladene er bra. Og jeg liker supporterkortet(de glinser :P )

 

Men en ting jeg vil ta opp. Hver gang jeg kommer inn på Gunners.no så blir jeg alltid litt deppa. Fordi forsiden eier ikke Arsenal preg etter men mening. Bare se på Arsenal.com. Synes vi burde få oppdatert siden. En helt nye layout hadde gjort seg!

Skal ikke ta opp alt dette her. Men nevner det bare!

Jeg er heller ikke helt fornøyd med gunners.no. Ikke pga layouten men pga at det nesten aldri kommer nyheter. Og når det kommer nyheter er de altfor korte!

 

Ser ikke helt problemet.

Hvis du har fulgt med, kom det tre nyheter i går, og det er allerede kommet tre i dag, og kan komme flere. Vet at det ikke er helt de største sakene, men det er uansett lesestoffom Arsenal, slik at du kan følge med litt.

 

Og hvor mange av de STORE sakene om Arsenal er det daglig?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er fonøyd med å være medlem, forumet er toppers, bladene er bra. Og jeg liker supporterkortet(de glinser :) )

 

Men en ting jeg vil ta opp. Hver gang jeg kommer inn på Gunners.no så blir jeg alltid litt deppa. Fordi forsiden eier ikke Arsenal preg etter men mening. Bare se på Arsenal.com. Synes vi burde få oppdatert siden. En helt nye layout hadde gjort seg!

Skal ikke ta opp alt dette her. Men nevner det bare!

Jeg er heller ikke helt fornøyd med gunners.no. Ikke pga layouten men pga at det nesten aldri kommer nyheter. Og når det kommer nyheter er de altfor korte!

 

Ser ikke helt problemet.

Hvis du har fulgt med, kom det tre nyheter i går, og det er allerede kommet tre i dag, og kan komme flere. Vet at det ikke er helt de største sakene, men det er uansett lesestoffom Arsenal, slik at du kan følge med litt.

 

Og hvor mange av de STORE sakene om Arsenal er det daglig?

Det har vært bra med nyheter de siste dagene, men mange ganger pleier det å gå alt for lang tid mellom nyhetene. Storebroren min heier på Liverpool, og han mobber meg faktisk for at det nesten aldri kommer nyheter her. Se på liverpool.no, så ser dere hvordan jeg mener det burde vere her. Der kommer det flere LANGE nyheter hver dag.

Link to comment
Share on other sites

the Gunner:

Jeg ser hva du mener, og jeg har tenkt på det selv også.

Men se på en av nyhetene på siden her. Trykk på en av dem. Se så liten skrifta er. Den er mye mindre enn skrifta på Liverpool.no, og det er ikke bilder her. Det gjør at nyhetene ser mye kortere ut. + At selve designet på siden gjør at nyhetene blir litt gjemt på en måte.

La meg ta Liverpool.no som eksempel, da dere kanskje har den oppe fra før, siden the Gunner tok den. Der er det stort bilde, og en del tekst til hver nyhet på forsiden, og det er midt i midten på siden. Det gjør at det vekker oppmerksomhet, og det frisker opp alt rundt.

 

EDIT:

Men kan vi ikke evt. fortsette diskusjonen i den andre tråden, for i denne tråden blir det litt Off Topic..

Link to comment
Share on other sites

the Gunner:

Jeg ser hva du mener, og jeg har tenkt på det selv også.

Men se på en av nyhetene på siden her. Trykk på en av dem. Se så liten skrifta er. Den er mye mindre enn skrifta på Liverpool.no, og det er ikke bilder her. Det gjør at nyhetene ser mye kortere ut. + At selve designet på siden gjør at nyhetene blir litt gjemt på en måte.

La meg ta Liverpool.no som eksempel, da dere kanskje har den oppe fra før, siden the Gunner tok den. Der er det stort bilde, og en del tekst til hver nyhet på forsiden, og det er midt i midten på siden. Det gjør at det vekker oppmerksomhet, og det frisker opp alt rundt.

 

EDIT:

Men kan vi ikke evt. fortsette diskusjonen i den andre tråden, for i denne tråden blir det litt Off Topic..

 

Du har et poeng der, men jeg mener uansett at det mange ganger går flere dager mellom nyhetene.

 

Jeg har ikke så mye mer å si, så vi trenger ikke fortsette i den andre tråden, hvis ikke du har mer å si da.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er heller ikke helt fornøyd med gunners.no. Ikke pga layouten men pga at det nesten aldri kommer nyheter. Og når det kommer nyheter er de altfor korte!

 

Er det så jævlig vanskelig å bruke NewsNow? Gud bedre.......

 

Eg ser heller ikkje problemet. Utrulig vanskelig alt skal være.

Link to comment
Share on other sites

Gunners.no skal først og fremst vere ei side for norske Arsenalsupportar, ikkje ein nyheitsportal. Eg trur mange ikkje skjønner dette.

 

My point exactly! Av fans, for fans.

Nyheter finner man alle andre steder :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror bare flere Arsenal-supportere ville besøkt denne siden hvis det var bedre nyheter, men jeg har ikke lyst til å krangle med noen om det. Det er min mening, og hvis ikke dere andre er enige, så er det greit.

 

Som sagt; kan man lese engelsk, så vasser man i både nyheter og rykter gjennom NewsNow.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror bare flere Arsenal-supportere ville besøkt denne siden hvis det var bedre nyheter, men jeg har ikke lyst til å krangle med noen om det. Det er min mening, og hvis ikke dere andre er enige, så er det greit.

 

Som sagt; kan man lese engelsk, så vasser man i både nyheter og rykter gjennom NewsNow.

Støttes! Jeg skjønner heller ikke hvorfor alle gnåler om for lite nyheter.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg er også medlem,det er supert:

1.Elsker TGP

2.Billig

3.Supert med gunners.no og forumet på siden

 

Så jeg syns mann burde være medlem i AN for og være en ekte gunner.

Men det er jo opp til hver enkelt selfølgelig... :P

Vil alltid være medlem ;) ...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...