Jump to content

Pro Evolution soccer 5!


Guest Young Gun

Recommended Posts

Guest Young Gun

Noen her som har noen nyheter om det nye spillet PES5? gleder meg til det kommer ut. Går etter min mening FIFA en høy gang! så hvis det er noen her som har nyheter, screenshots,videoer etc.så si ifra her:P

Link to comment
Share on other sites

Jepp, ny høst betyr nye fotballspill. PES 5 kommer 28.oktober. Man kan forhåndsbestille allerede nå. I år vil det være lisensiert kun Arsenal og Chelsea fra England. Det er nå et fremskritt, men litt kjedelig med bare to lag. Men bare de beste da, ikke noe United :P

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha lest forskjellige tester og artikler, pluss sett bilder fra Fifa 2006, så ser det veldig likt ut som PES5, mye pga at det er nye folk som har vært med å laget spillet. Jeg tror nok det blir veldig jevnt mellom nye Fifa 2006 og PES5, men jeg tror Fifa trekker det lengste strået pga alle lisensene de har, i motsetning til PES..

Link to comment
Share on other sites

Jepp, ny høst betyr nye fotballspill. PES 5 kommer 28.oktober. Man kan forhåndsbestille allerede nå. I år vil det være lisensiert kun Arsenal og Chelsea fra England. Det er nå et fremskritt, men litt kjedelig med bare to lag. Men bare de beste da, ikke noe United ;)

18103[/snapback]

Hvor har du lest dette????Har du en link som jeg kan sende til en venn av meg som er både unitedfan og veldig glad i PES........ ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest Young Gun
Testa demoen i går- vi har bare å glede oss!

 

Stor bonus å spille i originale Arsenaldrakter,samt at gameplayet har fått noen riktige justeringer her og der!!

21236[/snapback]

har du testa det på dataen eller på ps2? link til nedlastningsplass?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...