Jump to content

Rasisme?


Guest tretten06

Recommended Posts

Guest tretten06

Jeg leser ofte andre supportersider, og registrerer dessverre en økende rasismetendens. I dag, på brscn.com(blackburnsupporterene) ble vi og Chelsea omtalt som en "negeranstalt".

Hvordan er det her på forumet? Og kan man "anmelde"/kaste ut upassende innlegg? For slik neandertalertankegang er så totalødelggende. :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Rasisme er noe forbanna tull!

 

Jeg spiller mye fotball sammen med innvandrere, og min beste venn er fra Serbia.

 

Skal kjøpe meg "Stand Up - Speak Up"-armbånd så fort som mulig.

Hater, hater, hater rasisme!

Link to comment
Share on other sites

Jeg leser ofte andre supportersider, og registrerer dessverre en økende rasismetendens. I dag, på brscn.com(blackburnsupporterene) ble vi og Chelsea omtalt som en "negeranstalt".

Hvordan er det her på forumet? Og kan man "anmelde"/kaste ut upassende innlegg? For slik neandertalertankegang er så totalødelggende. :P

17279[/snapback]

 

Gidder du komme med en link? Jeg sliter med å komme inn på siden.

Link to comment
Share on other sites

Synes synd på de som kommer med rasistiske kommentarer og meninger.

 

De/den som gjør slikt sliter med egen selvtilit og mangler respekt for mennesker.

 

Rasisme er for loosers.

Link to comment
Share on other sites

Guest tretten06

Nå har til og med Blackburn supporterene blitt voksne (MYE DRITTUNGER DER INNE), fjernet innlegget og "banet" fyren som lå det ut. Neste gang skal jeg lagre det, for slik omtale av "laget mitt" tollerer jeg ikke og heldigvis ikke dere heller!

STAND UP, SPEAK UP, KICK IT OUT!

Link to comment
Share on other sites

Nå har til og med Blackburn supporterene blitt voksne (MYE DRITTUNGER DER INNE), fjernet innlegget og "banet" fyren som lå det ut. Neste gang skal jeg lagre det, for slik omtale av "laget mitt" tollerer jeg ikke og heldigvis ikke dere heller!

STAND UP, SPEAK UP, KICK IT OUT!

17362[/snapback]

Trodde det var manu som hadde ALLE Drittungene som supportere!

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Det å være arsenal-supporter forplikter!!!

Jeg er stolt over å registrere at de yngste deltakerne på dette forumet sier; STAND UP, SPEAK UP!!!!

Thierry Henry står i spissen for en meget viktig bevegelse, noe samtlige arsenalsupportere burde delta på.

Jeg er en super-oldboys på 40 år men går allikevel med svart og hvitt armbånd :blink:

Link to comment
Share on other sites

Helt riktig, jensemann. Jeg har alltid vært stolt over det multikulturelle Arsenal, både på banen og på tribunen. Da nynazister, Combat18 og BNP prøvde å innfiltrere engelske fotballtribuner på -80 tallet, så stod the Highbury faithfulls sammen og klokkeklart gav de brune finger`n så det holdt. Det disse greide på Stamford Bridge, Upton Park, Barnsley, Bradford og diverse andre baner, var de ikke i nærheten av å greie på Highbury. Det er jeg stolt av!

Link to comment
Share on other sites

Da nynazister, Combat18 og BNP prøvde å innfiltrere engelske fotballtribuner på -80 tallet, så stod the Highbury faithfulls sammen og klokkeklart gav de brune finger`n så det holdt. Det disse greide på Stamford Bridge, Upton Park, Barnsley, Bradford og diverse andre baner, var de ikke i nærheten av å greie på Highbury. Det er jeg stolt av!

17412[/snapback]

 

Det var jo en kort periode på midten av 80-tallet hvor noen mindre grupperinger nynazister dukket opp på Highbury, særlig i derbyene mot Spurs, på grunn av deres jødiske supporterskare. De ble heldigvis raskt sparket ut av tribunene gjennom et samarbeid mellom klubb, politi og ordentlige fans. Slike pøbler var og er en skam for klubben, fotballen og menneskeheten for øvrig, og det var svært viktig og en honnør til klubben at man klarte å drepe disse tilløpene til rasistisk infiltrasjon så hurtig som mulig.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
kjøp fra qxl! det har jeg gjort. 2 ganger faktisk!

17316[/snapback]

Takk for tipset, men får ikke lov til å bestille fra auksjonssider av foreldrene mine :blink: .

 

Derfor lurer jeg på om noen vet hvilke butikker HVITE og SORTE armbånd. Kun HVITE og SORTE!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...