Jump to content

Mark Howard


Guest kellex

Recommended Posts

Stemmer ryktene om at Almunia har brukket fingeren (noe jeg ikke har sett bekreftet enda), så burde i allefall mulighetene for benkeplass i Champions League være tilstede for Howard, i og med at Lehmann er utestengt i de to første kampene.

 

Her er forøvrig et intervju med Mark Howard fra kampprogrammet 18. november i fjor.

 

Howard er også keeperen som visstnok gjorde en fantomredning på et skudd fra Martin Keown i Keowns testimonal i fjor vår. Han signerte i tillegg en proffkontrakt på attenårsdagen sin i fjor høst.

Link to comment
Share on other sites

Vår nye Seaman om noen år? Virker iallefall som en veldig spennende spiller. Etter bildene fra arsenal.com har han iallefall barten :D

http://www.arsenal.com/player.asp?PLID=402...av=Player+Files

 

Selv om han ikke akkurat ligner på David Seaman i utseende så virker det som han har potensialet til å bli en veldig god keeper.

Link to comment
Share on other sites

Eneste kilden jeg har funnet som sier at Almunia har brukket fingeren er www.anr.uk.com så langt. Det at Wenger benytter Howard og vår nyinnkjøpte Italienske keeper i pre-season kampene er nok ikke annet enn å få prøvd dem ut, samt dersom Almunia virkelig har brukket en finger vil nok det si at han vil prøve dem ut siden en av dem da blir vår reserve keeper i sesongstarten.

 

Arsenal.com har ingen oppdateringer sålangt over skadesituasjonen i klubben.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Talentfulle (?) Mark Howard som var tilstede for Arsenal undre pre-season kampene har iflg www.arsenal.com gått på utlån til Falkirk i Skottland. Uten at jeg kjenner til keeper situasjonen til Falkirk håper og tro jeg at Howard får slippe til i den øverste divisjonen i Skottland.

 

Lykke til Howard !

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...