Jump to content

Hvem får sparken først?


Charlie George

Recommended Posts

Bookmaker William Hill har fordelt oddsen på hvilken manager som får sparken først kommende sesong. Ikke uventet er det fotballgeniet Graeme Souness som gir lavest odds, mens Jose Mourinho og Arsene Wenger gir høyest odds.

 

Mine "favoritter" er Chris Coleman (Fulham), Bryan Robson (WBA) og den onde trollmannen Graeme Souness.

 

Synespunkter?

Link to comment
Share on other sites

Ferguson blir kicked out av deres kjære el presidente Glazer Malcom

14665[/snapback]

 

Hadde vi gått et par år tilbake i tid, så hadde det vært ønskelig om denne ufyselige mannen hadde fått sparken. Men på nåværende tidspunkt, tror jeg vi er tjent med at Alex Ferguson faktisk styrer skuta videre. Måtte skuta være synkende… :D

Link to comment
Share on other sites

Ferguson blir kicked out av deres kjære el presidente Glazer Malcom

14665[/snapback]

 

Hadde vi gått et par år tilbake i tid, så hadde det vært ønskelig om denne ufyselige mannen hadde fått sparken. Men på nåværende tidspunkt, tror jeg vi er tjent med at Alex Ferguson faktisk styrer skuta videre. Måtte skuta være synkende… ;)

14691[/snapback]

 

 

dette hadde vært konge!! :P

Link to comment
Share on other sites

Det er jo veldig sansynlig at Graeme Souness går først, men man vet jo aldri. Skulle Newcastle få en god start og greie og holde på flyten (lite sansynelig, men ikke umulig), så kan de lagene som sliter i bunden komme newcaslte i forkjøpet.

 

Chris Coleman (Fulham), Alan Curbishley (Portsmouth), Mark Hughes (Blackburn) og Paul Jewell (Wigan) kan fort bli arbeids ledig dersom de skulle havne litt for langt bak Arsenal (som selvfølgelig ligger øverst).

 

Med Glazer i Man U er det vel bare et tidspørsmål om hvor lenge Alex Furgerson får bli, evt. gidder.

 

Martin Jol tror jeg er alt for dyktig til å få sparken, men han skjønner at det er umulig å vinne noe med den dompapp-klubben han jobber for viol han sikkert finne seg noe annet å gjøre. Det er ikke trolig han skjnner dette så tidlig at han blir den første som gir seg i år...

 

David Moyes og Everton kan sikkert leve så lenge på fjorårets blaf at han blir der enda en stund, men skulle det nå virklig gå galt kan han befinne seg på arbeidskontoret rundt juletider. Men som sakt først i køen blir vi nok å finne Graeme Souness.

Link to comment
Share on other sites

Martin Jol tror jeg er alt for dyktig til å få sparken, men han skjønner at det er umulig å vinne noe med den dompapp-klubben han jobber for viol han sikkert finne seg noe annet å gjøre. Det er ikke trolig han skjnner dette så tidlig at han blir den første som gir seg i år...

15455[/snapback]

 

Kan helt klart bli den første som går, frivillig!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

At Souness fremdeles er manager er for meg en gåte. Gutta i Newcastlestyret må ha hatt en bra kveld på byen sammen med de lettkledde jentene der oppe i nord rett før de tok avgjørelsen. Mannen kan bruke penger på ubrukelige spillere, that's it... Han har ikke bevist noe positivt for engelsk fotball. Tenk at Newcastle ansatte Souness, mens han holdt på å ødelegge Blackburn. Så de ikke tendensen. For en blind gjeng.

Ser at Clark er tilbake i klubben, ingen styrke det for et lag som prater om medalje.

Link to comment
Share on other sites

At Souness fremdeles er manager er for meg en gåte. Gutta i Newcastlestyret må ha hatt en bra kveld på byen sammen med de lettkledde jentene der oppe i nord rett før de tok avgjørelsen. Mannen kan bruke penger på ubrukelige spillere, that's it... Han har ikke bevist noe positivt for engelsk fotball. Tenk at Newcastle ansatte Souness, mens han holdt på å ødelegge Blackburn. Så de ikke tendensen. For en blind gjeng.

Ser at Clark er tilbake i klubben, ingen styrke det for et lag som prater om medalje.

18815[/snapback]

 

Jeg støtter deg 100% Rocky. Mannen har ødelagt alt han har vært borti. Aldri i livet om han klarer å få det til i Newcastle.

Link to comment
Share on other sites

At Souness fremdeles er manager er for meg en gåte. Gutta i Newcastlestyret må ha hatt en bra kveld på byen sammen med de lettkledde jentene der oppe i nord rett før de tok avgjørelsen. Mannen kan bruke penger på ubrukelige spillere, that's it... Han har ikke bevist noe positivt for engelsk fotball. Tenk at Newcastle ansatte Souness, mens han holdt på å ødelegge Blackburn. Så de ikke tendensen. For en blind gjeng.

Ser at Clark er tilbake i klubben, ingen styrke det for et lag som prater om medalje.

18815[/snapback]

 

 

Enig i det meste, men han har henta Boumsong, Emre og jobber hardt med Owen. Ikke værst det, men det er klart, laget ville nok vært bedre med Robert og Bellamy i klubben i tillegg til disse.

Link to comment
Share on other sites

Ferguson blir kicked out av deres kjære el presidente Glazer Malcom

14665[/snapback]

 

Det hadde vært kjempe det ja...!

 

Men jeg er faktisk imot Glazer...han ødelegger et lag, og selv om det er woMan Utd så eg det for stygt! :D

Link to comment
Share on other sites

At Souness fremdeles er manager er for meg en gåte. Gutta i Newcastlestyret må ha hatt en bra kveld på byen sammen med de lettkledde jentene der oppe i nord rett før de tok avgjørelsen. Mannen kan bruke penger på ubrukelige spillere, that's it... Han har ikke bevist noe positivt for engelsk fotball. Tenk at Newcastle ansatte Souness, mens han holdt på å ødelegge Blackburn. Så de ikke tendensen. For en blind gjeng.

Ser at Clark er tilbake i klubben, ingen styrke det for et lag som prater om medalje.

18815[/snapback]

 

 

Enig i det meste, men han har henta Boumsong, Emre og jobber hardt med Owen. Ikke værst det, men det er klart, laget ville nok vært bedre med Robert og Bellamy i klubben i tillegg til disse.

18845[/snapback]

 

Kjøpene du nevner er ikke verst, men langt fra de beste.

Boumsong hadde gått til Liverpool hvis han hadde brydd seg om fotball, i stedet setter han penger først og går til Glasgow Rangers. Makan til prioritering hvis du er en god fotballspiller.

Ellers er både Emre og Owen spillere som har sett sine beste dager, men holder likevel ok PL standard. Lee Clark derimot...

Link to comment
Share on other sites

At Souness fremdeles er manager er for meg en gåte. Gutta i Newcastlestyret må ha hatt en bra kveld på byen sammen med de lettkledde jentene der oppe i nord rett før de tok avgjørelsen. Mannen kan bruke penger på ubrukelige spillere, that's it... Han har ikke bevist noe positivt for engelsk fotball. Tenk at Newcastle ansatte Souness, mens han holdt på å ødelegge Blackburn. Så de ikke tendensen. For en blind gjeng.

Ser at Clark er tilbake i klubben, ingen styrke det for et lag som prater om medalje.

18815[/snapback]

 

 

Enig i det meste, men han har henta Boumsong, Emre og jobber hardt med Owen. Ikke værst det, men det er klart, laget ville nok vært bedre med Robert og Bellamy i klubben i tillegg til disse.

18845[/snapback]

 

Kjøpene du nevner er ikke verst, men langt fra de beste.

Boumsong hadde gått til Liverpool hvis han hadde brydd seg om fotball, i stedet setter han penger først og går til Glasgow Rangers. Makan til prioritering hvis du er en god fotballspiller.

Ellers er både Emre og Owen spillere som har sett sine beste dager, men holder likevel ok PL standard. Lee Clark derimot...

18887[/snapback]

 

 

Emre og Owen er jo vel rundt 25+-....Får Newcastle en god trener kan de bli meget gode.

Link to comment
Share on other sites

Rocky:

Men de har likevel sett sine beste dager på fotballbanen.

 

Kan vel IKKE avskrive en spiller av Owen sitt kaliber i en alder av 25år?????

 

Souness har hatt en forferdelig start på sesongen for Newcastle, selv om de har en god stall. Problemet har vært mye det offensive spillet, men med Owen på plass og mindre skader kan også denne lagdelen snart begynne å fungere.

 

1.omgangen mot Utd syntes jeg Newcastle absolutt spilte brukbart, selv om det manglet litt fremover på banen. I 2.omgang hang de ikke med i kampen......

 

Shearer og Owen på topp lukter ABSOLUTT mål, selv med Souness som manager. De har en god og sterk midtbane-tropp, og det kan det bli morsomt på St.James Park resten av sesongen. (noe supporterene virkelig fortjener)

 

Nei, er fullstendig uenig i at vi kan KONKLUDERE med at Owen har sett sine beste dager på fotballbanen...gutten kan jo ha 10år igjen som toppspiller?????

Link to comment
Share on other sites

Sitter med en følelse av at denne tråden snart kan stenges.

 

Graeme Souness klarer overhodet ikke å få det til med Newcastle. Ligger på en stakkarslig 19. plass med et poeng og 0-6 i målforskjell. Hadde forventet mer av Newcastle.

19130[/snapback]

 

ja, hvis ikke Owen skal redde de da.

 

eller så gjør Souness han også like dårlig som de andre eller benytter han som høyreback.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...