Guest dan Posted February 16, 2005 Report Share Posted February 16, 2005 heisann... lurte bare på om noen av dere vet hvor man kan få kjøpt de stand up, speak up armbåndene...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Posted February 17, 2005 Report Share Posted February 17, 2005 hva med Standupspeakup Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted February 17, 2005 Report Share Posted February 17, 2005 Fra StandupSpeakup: CAN I GET THE BANDS ONLINE? THE BANDS ARE ONLY AVAILABLE AT THE RETAIL STORES LISTED. PLEASE BE AWARE THAT ANY BANDS SOLD ONLINE (E.G. THROUGH EBAY) ARE BEING SOLD FOR PERSONAL PROFIT AND NO MONEY FROM THAT SALE WILL GO TO THE ORGANIZATIONS WORKING AGAINST RACISM IN FOOTBALL ACROSS EUROPE. Nærmeste butikk som fører disse armbåndene ligger i Stockholm... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jon-Halvor Posted February 17, 2005 Report Share Posted February 17, 2005 ebay, hvis man virkelig vil ha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haraldac Posted February 28, 2005 Report Share Posted February 28, 2005 Hei. jeg fikk kjøpt et sånt bånd på g sport ved oslo city. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest luckylars Posted March 2, 2005 Report Share Posted March 2, 2005 Supportertklubben burde kanskje kjøpt inn et lite lager? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted March 3, 2005 Report Share Posted March 3, 2005 kor mye kosta de? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellus Posted March 7, 2005 Report Share Posted March 7, 2005 Hei. jeg fikk kjøpt et sånt bånd på g sport ved oslo city. 1983[/snapback] kor mye kosta de? 2262[/snapback] Finnes fortsatt på G-sport ved Oslo City, samt på G-sport på Byporten. Koster 25 kroner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted March 9, 2005 Report Share Posted March 9, 2005 heisann... lurte bare på om noen av dere vet hvor man kan få kjøpt de stand up, speak up armbåndene...? 659[/snapback] du kan i allefall få kjøpt dem på arsenal's offisielle nettside. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted March 9, 2005 Report Share Posted March 9, 2005 heisann... lurte bare på om noen av dere vet hvor man kan få kjøpt de stand up, speak up armbåndene...? 659[/snapback] du kan i allefall få kjøpt dem på arsenal's offisielle nettside. 2704[/snapback] Utsolgt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest erling Posted March 11, 2005 Report Share Posted March 11, 2005 Kjøpte to sett torsdagen jeg på nike store i london, hjelper ikke dere så mye kanskje, men det var lang kø foran disken der, veldig populært, og det er jo bra. Støtter alt Henry går god for , samtidig er det jo en veldig god sak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted March 18, 2005 Report Share Posted March 18, 2005 det er bra at folk tar å støtter anti-rasisme. skjønner ikke helt hvorfor den spanske landslagsjefen BARE fikk EN dagslønn som straff. det spanske fotball forbundet må¨jo være helt skutt i huet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haraldac Posted March 25, 2005 Report Share Posted March 25, 2005 Jeg tror egentlig ikke Aragones uttaleser om Henry var rasistisk motviert. Det sier jo Reyes selv også. Tenk hvordan Media vrir og vender på det. Tenk hvis Wenger sier til Vieira: Du er bedre enn han Oransjehårete skitten på Man utd". Ingen ville reagert så mye på det tror jeg. Det er bare det at Rasisme er et ømfintelig tema som ligger i blodet vårt, og som ikke alle helt vet hva er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haraldac Posted March 25, 2005 Report Share Posted March 25, 2005 Når det er sagt støtter jeg absolutt arbeidet mot rasisme, og har kjøpt Stand up -Speak up båndet for lengst. Jeg synes det som skjedde med de Engelske spillerene i kampen mot Spania er forferdelig. Her bør det vises Null toleranse mot dette, og utvise de som laget Apelyder ut av stadion for alltid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted March 31, 2005 Report Share Posted March 31, 2005 Når det er sagt støtter jeg absolutt arbeidet mot rasisme, og har kjøpt Stand up -Speak up båndet for lengst. Jeg synes det som skjedde med de Engelske spillerene i kampen mot Spania er forferdelig. Her bør det vises Null toleranse mot dette, og utvise de som laget Apelyder ut av stadion for alltid. 4129[/snapback] helt enig med deg at alle tilskuere som lager apelyder og lignende. det hører bare ikke hjemme i fotball. rart at ikke dommeren tar å stopper kampen. synes at det spanske landslaget burde fått en kollektiv straff pågrunn av rasismen i spansk fotball. da svir det som mest og de som lager rasistiske lyder vil bli banket etter kampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted March 31, 2005 Report Share Posted March 31, 2005 når kommer dere til å få de Stand up, Speak up armbåndene til supporterklubben. vet ikke om noen steder i nerheten av der jeg bor som har dette. dere er helt nøtt til å få de armbåndene, er helt gærer'n etter å få tak i de......................... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted April 1, 2005 Report Share Posted April 1, 2005 Hva er det som er spesielt med disse da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted April 1, 2005 Report Share Posted April 1, 2005 Mot rasisme på fotballbanen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted April 5, 2005 Report Share Posted April 5, 2005 På denne siden finnes det noen Nike Stand up speak up bånd Men de koster flesk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellus Posted April 8, 2005 Report Share Posted April 8, 2005 På denne siden finnes det noen Nike Stand up speak up båndMen de koster flesk 5060[/snapback] Hvorfor kjøpe de på nett da de finnes på G-sport Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted April 8, 2005 Report Share Posted April 8, 2005 På denne siden finnes det noen Nike Stand up speak up båndMen de koster flesk 5060[/snapback] Hvorfor kjøpe de på nett da de finnes på G-sport 5412[/snapback] Er det på Oslo City du får tak i dem????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
7CHP Posted April 10, 2005 Report Share Posted April 10, 2005 På denne siden finnes det noen Nike Stand up speak up båndMen de koster flesk 5060[/snapback] Hmmm... Jeg finner det merkelig at du linker til denne siden samtidig som du selger disse STRICKTLY NON-PROFIT båndene til BLODPRIS selv på qxl!!! (Forbehold om at tilfeldigheten at en med nicket Gooner4ever der er en annen en her) --- Ashburton Grove is going to be our new home. --- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted April 13, 2005 Report Share Posted April 13, 2005 På denne siden finnes det noen Nike Stand up speak up båndMen de koster flesk 5060[/snapback] Hmmm... Jeg finner det merkelig at du linker til denne siden samtidig som du selger disse STRICKTLY NON-PROFIT båndene til BLODPRIS selv på qxl!!! (Forbehold om at tilfeldigheten at en med nicket Gooner4ever der er en annen en her) --- Ashburton Grove is going to be our new home. --- 5646[/snapback] Det er helt riktig, JEG SELGER FAEN MEG IKKE NOE ARMBÅND PÅ QXL! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted April 13, 2005 Report Share Posted April 13, 2005 På denne siden finnes det noen Nike Stand up speak up båndMen de koster flesk 5060[/snapback] Hmmm... Jeg finner det merkelig at du linker til denne siden samtidig som du selger disse STRICKTLY NON-PROFIT båndene til BLODPRIS selv på qxl!!! (Forbehold om at tilfeldigheten at en med nicket Gooner4ever der er en annen en her) --- Ashburton Grove is going to be our new home. --- 5646[/snapback] ikke vits i å banne. har selv fått beskjed om det. Det er helt riktig, JEG SELGER FAEN MEG IKKE NOE ARMBÅND PÅ QXL! 5804[/snapback] Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted April 13, 2005 Report Share Posted April 13, 2005 På denne siden finnes det noen Nike Stand up speak up båndMen de koster flesk 5060[/snapback] Hmmm... Jeg finner det merkelig at du linker til denne siden samtidig som du selger disse STRICKTLY NON-PROFIT båndene til BLODPRIS selv på qxl!!! (Forbehold om at tilfeldigheten at en med nicket Gooner4ever der er en annen en her) --- Ashburton Grove is going to be our new home. --- 5646[/snapback] Det er helt riktig, JEG SELGER FAEN MEG IKKE NOE ARMBÅND PÅ QXL! 5804[/snapback] 5817[/snapback] sorry, litt feil over der. det jeg skulle si var at det ikke er vits i å banne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.