Jump to content

stand up, speak up


Guest dan

Recommended Posts

Fra StandupSpeakup:

 

CAN I GET THE BANDS ONLINE?

 

THE BANDS ARE ONLY AVAILABLE AT THE RETAIL STORES LISTED. PLEASE BE AWARE THAT ANY BANDS SOLD ONLINE (E.G. THROUGH EBAY) ARE BEING SOLD FOR PERSONAL PROFIT AND NO MONEY FROM THAT SALE WILL GO TO THE ORGANIZATIONS WORKING AGAINST RACISM IN FOOTBALL ACROSS EUROPE.

 

Nærmeste butikk som fører disse armbåndene ligger i Stockholm...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
heisann...

 

lurte bare på om noen av dere vet hvor man kan få kjøpt de stand up, speak up armbåndene...?

659[/snapback]

 

du kan i allefall få kjøpt dem på arsenal's offisielle nettside.

2704[/snapback]

 

Utsolgt.

Link to comment
Share on other sites

Guest erling

Kjøpte to sett torsdagen jeg på nike store i london, hjelper ikke dere så mye kanskje, men det var lang kø foran disken der, veldig populært, og det er jo bra.

 

Støtter alt Henry går god for :D , samtidig er det jo en veldig god sak.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror egentlig ikke Aragones uttaleser om Henry var rasistisk motviert. Det sier jo Reyes selv også. Tenk hvordan Media vrir og vender på det. Tenk hvis Wenger sier til Vieira: Du er bedre enn han Oransjehårete skitten på Man utd". Ingen ville reagert så mye på det tror jeg. Det er bare det at Rasisme er et ømfintelig tema som ligger i blodet vårt, og som ikke alle helt vet hva er.

Link to comment
Share on other sites

Når det er sagt støtter jeg absolutt arbeidet mot rasisme, og har kjøpt Stand up -Speak up båndet for lengst. Jeg synes det som skjedde med de Engelske spillerene i kampen mot Spania er forferdelig. Her bør det vises Null toleranse mot dette, og utvise de som laget Apelyder ut av stadion for alltid.

Link to comment
Share on other sites

Når det er sagt støtter jeg absolutt arbeidet mot rasisme, og har kjøpt Stand up -Speak up båndet for lengst. Jeg synes det som skjedde med de Engelske spillerene i kampen mot Spania er forferdelig. Her bør det vises Null toleranse mot dette, og utvise de som laget Apelyder ut av stadion for alltid.

4129[/snapback]

 

helt enig med deg at alle tilskuere som lager apelyder og lignende. det hører bare ikke hjemme i fotball.

 

rart at ikke dommeren tar å stopper kampen. synes at det spanske landslaget burde fått en kollektiv straff pågrunn av rasismen i spansk fotball. da svir det som mest og de som lager rasistiske lyder vil bli banket etter kampen.

Link to comment
Share on other sites

når kommer dere til å få de Stand up, Speak up armbåndene til supporterklubben. vet ikke om noen steder i nerheten av der jeg bor som har dette.

 

dere er helt nøtt til å få de armbåndene, er helt gærer'n etter å få tak i de.........................

Link to comment
Share on other sites

På denne siden finnes det noen  Nike Stand up speak up bånd

Men de koster flesk :D

5060[/snapback]

 

Hmmm... Jeg finner det merkelig at du linker til denne siden samtidig som du selger disse STRICKTLY NON-PROFIT båndene til BLODPRIS selv på qxl!!!

 

(Forbehold om at tilfeldigheten at en med nicket Gooner4ever der er en annen en her)

 

 

--- Ashburton Grove is going to be our new home. ---

Link to comment
Share on other sites

På denne siden finnes det noen Nike Stand up speak up bånd

Men de koster flesk :)

5060[/snapback]

 

Hmmm... Jeg finner det merkelig at du linker til denne siden samtidig som du selger disse STRICKTLY NON-PROFIT båndene til BLODPRIS selv på qxl!!!

 

(Forbehold om at tilfeldigheten at en med nicket Gooner4ever der er en annen en her)

 

 

--- Ashburton Grove is going to be our new home. ---

5646[/snapback]

 

 

Det er helt riktig,

 

JEG SELGER FAEN MEG IKKE NOE ARMBÅND PÅ QXL!

Link to comment
Share on other sites

På denne siden finnes det noen Nike Stand up speak up bånd

Men de koster flesk :)

5060[/snapback]

 

Hmmm... Jeg finner det merkelig at du linker til denne siden samtidig som du selger disse STRICKTLY NON-PROFIT båndene til BLODPRIS selv på qxl!!!

 

(Forbehold om at tilfeldigheten at en med nicket Gooner4ever der er en annen en her)

 

 

--- Ashburton Grove is going to be our new home. ---

5646[/snapback]

 

ikke vits i å banne. har selv fått beskjed om det.

 

Det er helt riktig,

 

JEG SELGER FAEN MEG IKKE NOE ARMBÅND PÅ QXL!

5804[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

På denne siden finnes det noen Nike Stand up speak up bånd

Men de koster flesk :)

5060[/snapback]

 

Hmmm... Jeg finner det merkelig at du linker til denne siden samtidig som du selger disse STRICKTLY NON-PROFIT båndene til BLODPRIS selv på qxl!!!

 

(Forbehold om at tilfeldigheten at en med nicket Gooner4ever der er en annen en her)

 

 

--- Ashburton Grove is going to be our new home. ---

5646[/snapback]

 

 

Det er helt riktig,

 

JEG SELGER FAEN MEG IKKE NOE ARMBÅND PÅ QXL!

5804[/snapback]

5817[/snapback]

sorry, litt feil over der. det jeg skulle si var at det ikke er vits i å banne.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...