Guest stianarn Posted April 17, 2005 Report Share Posted April 17, 2005 De har uansett disse båndene på G-Sport på Ullevål, nedi kjelleren for 25 kr, så er ikke no vits i betale blodpris på nettet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Arsenal91 Posted April 25, 2005 Report Share Posted April 25, 2005 Skriver bare her siden inlegget ikke passer inn under noen annen kategori.. Går det ann å få Arsenal mail, eks: saddsdsa@arsenal.no ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted May 4, 2005 Report Share Posted May 4, 2005 kommer stand up, speak up bånd til klubben som det går ann å få kjøpt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haraldac Posted May 25, 2005 Report Share Posted May 25, 2005 kommer stand up, speak up bånd til klubben som det går ann å få kjøpt? 7971[/snapback] fine band som går til en fin sak Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted June 5, 2005 Report Share Posted June 5, 2005 kommer stand up, speak up bånd til klubben som det går ann å få kjøpt? 7971[/snapback] fine band som går til en fin sak 10047[/snapback] jepp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gunni Posted June 5, 2005 Report Share Posted June 5, 2005 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=18...um=1&Catg=14780 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted June 6, 2005 Report Share Posted June 6, 2005 Jeg har akkurat kjøpt meg et... 25 kr. i en bod på "stranda-dagane" i helga...! * Forresten så pruta jeg det ned til 15... Men skal ikke de to "reimene" henge sammen helt??? (det gjorde ikke dette... ) DETTE ER FOR EN GOOOOOD SAK! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted June 6, 2005 Report Share Posted June 6, 2005 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=18...um=1&Catg=14780 11044[/snapback] lovlig dyrt det derre der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted June 7, 2005 Report Share Posted June 7, 2005 Jeg har akkurat kjøpt meg et...25 kr. i en bod på "stranda-dagane" i helga...! * Forresten så pruta jeg det ned til 15... Men skal ikke de to "reimene" henge sammen helt??? (det gjorde ikke dette... ) DETTE ER FOR EN GOOOOOD SAK! 11073[/snapback] De skal henge sammen ja. Gjør de ikke det så har du kjøpt fake-vare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wurku Posted June 7, 2005 Report Share Posted June 7, 2005 Jeg har akkurat kjøpt meg et...25 kr. i en bod på "stranda-dagane" i helga...! * Forresten så pruta jeg det ned til 15... Men skal ikke de to "reimene" henge sammen helt??? (det gjorde ikke dette... ) DETTE ER FOR EN GOOOOOD SAK! 11073[/snapback] De skal henge sammen ja. Gjør de ikke det så har du kjøpt fake-vare. 11185[/snapback] Tviler på at NIKE kjørte stand på Stranda dagene... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Jeg har akkurat kjøpt meg et...25 kr. i en bod på "stranda-dagane" i helga...! * Forresten så pruta jeg det ned til 15... Men skal ikke de to "reimene" henge sammen helt??? (det gjorde ikke dette... ) DETTE ER FOR EN GOOOOOD SAK! 11073[/snapback] De skal henge sammen ja. Gjør de ikke det så har du kjøpt fake-vare. 11185[/snapback] Tviler på at NIKE kjørte stand på Stranda dagene... 11233[/snapback] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kellex Posted June 15, 2005 Report Share Posted June 15, 2005 Rart at G-sport er den butikken som følger opp dette i norge.. Er jo også en fotball butikk på Oslo city som kanskje har de..men alt er temelig dyrt der! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.