Jump to content

Kan vi miste flere arsenal ikoner?


Guest kellex

Recommended Posts

Første spiller ut til å kritisere Arsene Wenger ble Pascal Cygan ja :

 

"I have heard people say that boss Arsene Wenger wants to sign two international class players. "But if it means losing Pat for him, what the hell is the point?

 

Jose Mourinho mener Arsene Wenger har solgt Vieira av taktiske grunner og at Wenger allerede ser nye muligheter enten innad i lagets spillere eller at han funnet en ekstern erstatter:

 

"They haven’t done this just by instinct. They’ve analysed the situation and they do it because they have another solution that must be better for them.

 

Ellers svirrer ryktene om at Sol Campbell er neste mann ut døren for rundt 5£ millioner, kanskje ikke så usannsylig etter min mening dersom Wenger kommer til å satse på Toure og Senderos. Personlig håper jeg Wenger gjør det. I tillegg føler jeg Ashley Cole har fremstått som veldig arrogant ovenfor klubben, han kan ikke forvente at fansen bare glemmer hva som har skjedd sånn helt uten videre. På tide Cole 1) står frem og unnskylder seg 2) sier takk for seg og blir solgt. Gael Clichy står klar til å overta på venstrebacken.

 

Klubben har kanskje godt av litt utrenskning nå, vi har ikke nådd helt opp i Europa de siste sesongene og tiden er kanskje inne for en generasjonsskifte i en mindre grad.

Link to comment
Share on other sites

Dersom Pascal Cygan har sagt dette, kva i alle dager ønsker han å oppnå med det? Det sliter eg med å forstå. Dette er ikkje til fordel for klubben uansett.

Link to comment
Share on other sites

Henry er nok mer "committed" til klubben enn Vieira var. Ikke bare har han sagt flere ganger at han ikke har noe lyst til å forlate Arsenal, men han er og blir en Gooner through and through...

Jeg tror lite på at han kommer til å forlate oss, iallefall ikke før kontrakten går ut, eller Wenger eller en eventuell ny manager mener han er "over the top"

Link to comment
Share on other sites

Dersom Pascal Cygan har sagt dette, kva i alle dager ønsker han å oppnå med det? Det sliter eg med å forstå. Dette er ikkje til fordel for klubben uansett.

14081[/snapback]

 

 

Er vel ikke mye "hvis" og en kan spørre seg hvorfor. En ting er i alle fall sikkert, det var ikke dette Wenger mente med at "det nå kreves at de erfarne spillerene viser ansvar". Ett nytt selvmål fra Cygan..........dust!!

Link to comment
Share on other sites

Er jo en viss risiko at Cole og Pires forsvinner i sommer, men håper det blir enighet om nye kontrakter, sånn at vi får beholde dem. Tror ikke det blir noe ligagull hvis de pakker sekken og drar. :D

 

Tydeligvis en bitter Cygan som uttaler seg om negativt om Wengers disposisjoner. ;)

Dette er en spiller som ikke har vist noe bra på banen etter min mening, og får nok neppe spille så mye mer når han sier sånt.

Han direkte betviler Arsenal's ambisjoner.

 

Få'n ut og hent inn en erstatter eller bruke Hoyte og Eboue!

 

Wenger knows best!

Link to comment
Share on other sites

Cygan kan holde kjeft! I tillegg har Mourinho helt rett, dette hadde ikke Wenger og Arsenal gjort uten en bedre og god plan!

 

Henry drar ikke fra Arsenal! Han er enda mer Arsenal Trough&Trough enn Vieira var føler jeg, og han har riktig nok sagt at han vil bli i klubben så lenge de vil ha han!

Link to comment
Share on other sites

Det enesete vi har lært etter at Vieira har dratt er at det er på tide å kvitte seg med Cygan. Hvorfor sier han at Henry kanskje kommer til å gå når Henry selv har sagt at han skal bli der for alltid? Dessuten er han etter min mening en relativt dårlig spiller. Ut med Cygan!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...