Jump to content

Nytt nick?


Paddy

Kva skal vere mitt nye nick?  

38 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

No er eg rådvill. Paddy, opphavet til mitt nick har forsvunne frå klubben. Er det då på tide å skifte nick, og kva skal det eventuelt vere?

 

 

Beholde Paddy - fortsette å hedre denne fantastiske fotballspelaren

Casillas - mitt kallenavn i klubben min pga min fotballfanatisme, og min lit til Casillas når ein spelar FIFA.

ForumFish - spelar på min fremste egenskap

Sanderos - mitt kallenavn på MSN i vår. Spelar på mitt navn og en viss ung sveitser!

 

 

Elles er det berre å kome med forslag, om dykk veit om noko som kunne passa bedre :(

 

 

 

Er det agurktid, så er de agurktid..

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor gjemme seg bak et nick, bruk Sander.

13813[/snapback]

Fordi at eg skriv så utrulig mykje dumt og usaklig at å bruke mitt eget navn blir ubehagelig for meg. :( :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor gjemme seg bak et nick, bruk Sander.

13813[/snapback]

Fordi at eg skriv så utrulig mykje dumt og usaklig at å bruke mitt eget navn blir ubehagelig for meg. :( B)

13814[/snapback]

Desto større grunn at du skal bruke ditt eget navn og ikke sverte arsenal spillerenes navn, slik som du har gjort med Paddy i en årrekke nå ;)

Link to comment
Share on other sites

Du må jo beholde Paddy som et minne da...uansett så trenger jo ikke Paddy bety Patrick Vieira heller.. :o

 

En spiller som du likte/liker godt mpå du jo ikke på en måte bare gi opp når han skifter klubb, jeg mener ikke at du skal begynne å heie på Juve nå, for all del, men jeg mener at du kan ha et navn som et minne for en spiller du likte godt! :ph34r:

 

Det er ditt valg!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...