Jump to content

Chatrom!


Guest Young Gun

Recommended Posts

Guest Young Gun

Jeg kunne gjerne tenkt meg et rom på gunners.no hvor vi arsenal fans kan chatte fortløpende oss i mellom ,f.eks når arsenal spiller kamp.

Har sett flere norske supporterklubber deriblant blackburn rovers som tar i bruk denne metoden hvor folk kan snakke på en enkel og ryddig måte.

Dette er noe jeg synes de ansvarlige på gunners.no burde tenke igjennom. Det gjør at siden blir mer attraktiv og at vi får en mer raskere dialog oss i mellom.

 

(ps: min hjemmeside er alltid åpen for arsenal prat, om chatten virker)

 

=p

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Jeg kunne gjerne tenkt meg et rom på gunners.no hvor vi arsenal fans kan chatte fortløpende oss i mellom ,f.eks når arsenal spiller kamp.

Har sett flere norske supporterklubber deriblant blackburn rovers som tar i bruk denne metoden hvor folk kan snakke på en enkel og ryddig måte.

Dette er noe jeg synes de ansvarlige på gunners.no burde tenke igjennom. Det gjør at siden blir mer attraktiv og at vi får en mer raskere dialog oss i mellom.

 

(ps: min hjemmeside er alltid åpen for arsenal prat, om chatten virker)

 

=p

12119[/snapback]

Støttes! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er jo også ganske lett å lage en kanal på mIRC...

12172[/snapback]

god idee;)

12264[/snapback]

 

Ja, det var en VELDIG god ide!

Er det noen som gidder eller er det kanskje noen som har laga allerede? :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
hvor mange vil bruke denne tjenesten samtidig da?

13518[/snapback]

 

Kan fungere bra under kamper for de som ikke følger den på TV,

15173[/snapback]

 

Ja, det kan det jo...men det hjelper ikke meg mye når det ikke virker for meg iallefall da.. :huh:

Kan noen si meg om noe er galt..???

(Jeg snakker om hjemmesia til "Young Gun" nå asså)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Mener du at "bildeleken" er noe dritt og da??

36094[/snapback]

 

Det var dine ord.

Men kan du forklare meg hvor givende den tråden er?

Jeg klarer nemlig ikke å se vitsen i at noen kliner opp et bilde, for at resten av en-linjers-innlegg-posterne skal skrive hver sin tåpelige kommentar til nevnte bilde.

Link to comment
Share on other sites

Mener du at "bildeleken" er noe dritt og da??

36094[/snapback]

 

Det var dine ord.

Men kan du forklare meg hvor givende den tråden er?

Jeg klarer nemlig ikke å se vitsen i at noen kliner opp et bilde, for at resten av en-linjers-innlegg-posterne skal skrive hver sin tåpelige kommentar til nevnte bilde.

36100[/snapback]

 

Det er morsomt kanskje!

Link to comment
Share on other sites

Mener du at "bildeleken" er noe dritt og da??

36094[/snapback]

 

Det var dine ord.

Men kan du forklare meg hvor givende den tråden er?

Jeg klarer nemlig ikke å se vitsen i at noen kliner opp et bilde, for at resten av en-linjers-innlegg-posterne skal skrive hver sin tåpelige kommentar til nevnte bilde.

36100[/snapback]

 

Det er morsomt kanskje!

36103[/snapback]

 

Morsomt?

Jommen sa jeg smør...

Det er ikke mange av kommentarene som er morsomme. Mot i Brøstet var hylende artig i forhold til det sarvet som skrives der.

Prøv igjen!

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Hadde kanskje hjulpet litt hvis de "erfarne" hadde slengt seg med da=)

På andre forum er denne tråden populær blandt alle aldre, men her virker det som om det er flaut å befinne seg i off topic tråden =P

Du lever godt så lenge du ler Tusmo!

Link to comment
Share on other sites

Hadde kanskje hjulpet litt hvis de "erfarne" hadde slengt seg med da=)

På andre forum er denne tråden populær blandt alle aldre, men her virker det som om det er flaut å befinne seg i off topic tråden =P

Du lever godt så lenge du ler Tusmo!

36144[/snapback]

 

De mer "erfarne" brukerne er kanskje litt lei av tulleinnlegg, og holder seg unna slike meningsløse tråder? Kanskje de ikke vil være med på å puste til ilden?

Dessuten så er jeg en som ler mye, og lever relativt godt, uten å leke tøyseleker.

Link to comment
Share on other sites

Siden jeg her om dagen fant mer enn 2 grå hårstrå i håret mitt, vil jeg tro at jeg kanskje representere den litt eldre garden her på forumet, selv om jeg nok ikke er av de som slapp fingrene løs på dette forumet først.

 

Jeg kan ikke helt se hva som er problemet med at noen oppretter slike tråder inn-i-mellom. Jeg skjønner heller ikke at det skal være så veldig vanskelig å overse tråder man ikke har noen interesse av å lese. Tråden(e) strider vel heller ikke i mot noen "følere" som er lagt for forumet.

 

Kort reflektert fra mitt synspunkt:

Hva er problemet ?

Link to comment
Share on other sites

Kort reflektert fra mitt synspunkt:

Hva er problemet ?

36189[/snapback]

 

Det skjønner ikke jeg heller, men tusmo bare klager i et sett!

36251[/snapback]

 

Det skal jeg forklare deg lille venn.

 

Dersom slike tråder med meningsløse innlegg blir tolerert så vil folks mentale barriærer mot å skrive korte, meningsløse innlegg brytes ned. Dette vil da kunne føre til at tulleinnlegg, som jeg foretrekker å kalle dem, bli postet rundt om på hele forumet. Dette vil igjen føre til at de fleste trådene blir fulle av tull. I neste omgang betyr dette at når du er ute etter å lese fornuftige innlegg så må du scrolle langt og lenge over tulleinnlegg etter tulleinnlegg før du finner et meningsfullt innlegg, hvis du er så heldig da. Dette vil igjen da føre til at de som er interessert i å DISKUTERE på DISKUSJONSFORUMET går pisse lei av tulleinnlegg og enkelt og greit slutter å diskutere her.

Jeg sier ikke at dette er et reelt problem per dags dato, men tendensen er klar. Ta deg selv for eksempel. Av dine 131 innlegg, imponerende sum, er det bare to innlegg som er på mer enn tre linjer. Jeg har også sett andre med lignende tall, men siden det er du som er så frekk og mener at jeg klager i ett sett så dro jeg frem deg her. Og siden dette sikkert kommer snart: Jeg er IKKE moderator, takk og lov, men jeg tar meg den friheten til å si fra når det sklir ut.

Link to comment
Share on other sites

Kort reflektert fra mitt synspunkt:

Hva er problemet ?

36189[/snapback]

 

Det skjønner ikke jeg heller, men tusmo bare klager i et sett!

36251[/snapback]

 

Det skal jeg forklare deg lille venn.

 

Dersom slike tråder med meningsløse innlegg blir tolerert så vil folks mentale barriærer mot å skrive korte, meningsløse innlegg brytes ned. Dette vil da kunne føre til at tulleinnlegg, som jeg foretrekker å kalle dem, bli postet rundt om på hele forumet. Dette vil igjen føre til at de fleste trådene blir fulle av tull. I neste omgang betyr dette at når du er ute etter å lese fornuftige innlegg så må du scrolle langt og lenge over tulleinnlegg etter tulleinnlegg før du finner et meningsfullt innlegg, hvis du er så heldig da. Dette vil igjen da føre til at de som er interessert i å DISKUTERE på DISKUSJONSFORUMET går pisse lei av tulleinnlegg og enkelt og greit slutter å diskutere her.

Jeg sier ikke at dette er et reelt problem per dags dato, men tendensen er klar. Ta deg selv for eksempel. Av dine 131 innlegg, imponerende sum, er det bare to innlegg som er på mer enn tre linjer. Jeg har også sett andre med lignende tall, men siden det er du som er så frekk og mener at jeg klager i ett sett så dro jeg frem deg her. Og siden dette sikkert kommer snart: Jeg er IKKE moderator, takk og lov, men jeg tar meg den friheten til å si fra når det sklir ut.

36299[/snapback]

 

Greit jeg gir meg, mener du at jeg bare skal stikke t hælvete å ikke komme igjen hit da? er det det du mener??????

 

Virker som du ikke vil ha meg mer her... Greit det... Skal aldri komme igjen for å forstyrre "ditt" forum jeg

Link to comment
Share on other sites

Kort reflektert fra mitt synspunkt:

Hva er problemet ?

36189[/snapback]

 

Det skjønner ikke jeg heller, men tusmo bare klager i et sett!

36251[/snapback]

 

Det skal jeg forklare deg lille venn.

 

Dersom slike tråder med meningsløse innlegg blir tolerert så vil folks mentale barriærer mot å skrive korte, meningsløse innlegg brytes ned. Dette vil da kunne føre til at tulleinnlegg, som jeg foretrekker å kalle dem, bli postet rundt om på hele forumet. Dette vil igjen føre til at de fleste trådene blir fulle av tull. I neste omgang betyr dette at når du er ute etter å lese fornuftige innlegg så må du scrolle langt og lenge over tulleinnlegg etter tulleinnlegg før du finner et meningsfullt innlegg, hvis du er så heldig da. Dette vil igjen da føre til at de som er interessert i å DISKUTERE på DISKUSJONSFORUMET går pisse lei av tulleinnlegg og enkelt og greit slutter å diskutere her.

Jeg sier ikke at dette er et reelt problem per dags dato, men tendensen er klar. Ta deg selv for eksempel. Av dine 131 innlegg, imponerende sum, er det bare to innlegg som er på mer enn tre linjer. Jeg har også sett andre med lignende tall, men siden det er du som er så frekk og mener at jeg klager i ett sett så dro jeg frem deg her. Og siden dette sikkert kommer snart: Jeg er IKKE moderator, takk og lov, men jeg tar meg den friheten til å si fra når det sklir ut.

36299[/snapback]

 

Greit jeg gir meg, mener du at jeg bare skal stikke t hælvete å ikke komme igjen hit da? er det det du mener??????

36327[/snapback]

Jeg skjønner ikke hvor du klarte å trekke den konklusjonen fra...? I innlegget til Tusmo så er det INGENTING som tilsier dette.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...