Jump to content

Kjip sommer?


Guest Arsene

Recommended Posts

Guest Arsene

Begynner å ane konturene av nok en kjip sommer. På mange måter har det vel allerede blitt det. Først Colegate, deretter Van Persie saken og i dag står det å lese at kontraktsforhandlingene med Pires har brutt sammen. Samtidig meldes det at Stuttgart har avslått tilbudet fra Arsenal på Hleb.

 

Mao ikke mye positivt. ;) Også skriver vi bare 16.juni. Frykter at pila vil peke nedover ei stund til.

 

Jeg bare håper at det snart meldes om noen skikkelige gladnyheter. Dette var sommeren da vi skulle bygge på vårt eksisterende mannskap. Vi skulle hente inn to-tre forsterkninger, ikke tape på overgangsmarkedet og kanskje miste Cole, Pires og VanPersie.

 

Måtte lykken snu og det fort. Tror det er viktig også i forhold til sesongforberedelsene. Vil nødig ha den samme uroen i år som vi hadde i fjor rundt Vieira.

 

Jeg sjekker NewsNow 110 ganger daglig B) for gla-nyheter, men temmelig deprimerende lesning så langt... :(

Link to comment
Share on other sites

Guest Magnus
Begynner å ane konturene av nok en kjip sommer. På mange måter har det vel allerede blitt det. Først Colegate, deretter Van Persie saken og i dag står det å lese at kontraktsforhandlingene med Pires har brutt sammen. Samtidig meldes det at Stuttgart har avslått tilbudet fra Arsenal på Hleb.

 

Mao ikke mye positivt.  ;) Også skriver vi bare 16.juni. Frykter at pila vil peke nedover ei stund til.

 

Jeg bare håper at det snart meldes om noen skikkelige gladnyheter. Dette var sommeren da vi skulle bygge på vårt eksisterende mannskap. Vi skulle hente inn to-tre forsterkninger, ikke tape på overgangsmarkedet og kanskje miste Cole, Pires og VanPersie.

 

Måtte lykken snu og det fort. Tror det er viktig også i forhold til sesongforberedelsene. Vil nødig ha den samme uroen i år som vi hadde i fjor rundt Vieira.

 

Jeg sjekker NewsNow 110 ganger daglig B)  for gla-nyheter, men temmelig deprimerende lesning så langt... B)

11918[/snapback]

 

Ikkje ver so negativ. Sjå på det positive. Henry blir, det er klart. Pires blir, det kan eg garantere deg. Vieira blir verande på Highbury resten av karriera. Van Persie blir frifunne, berre ein ny episode av unge jenter som vil tene pengar. Hleb blir sannsynlegvis Arsenal-spelar, kanskje Reina også.

Kanskje ikkje so verst sommar likevel? :(

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsene
De fleste sommere er slitsomme for Arsenal supportere. Men det ender av en eller annen merkelig grunn alltid godt til slutt.  ;)

11921[/snapback]

 

Har ikke noe tro på at alt "styret" rundt Vieira i fjor sommer gjorde Arsenal eller spilleren selv noe godt. Håper på positive nyheter rundt Arsenal så fort som mulig.

Link to comment
Share on other sites

Med Van Persie 14 dager lengre i fengsel og strandete konraktsforhandlinger

mellom Arsenal og Pires virker det ikke lovende.

Attpåtil har vi også en Cole saga gående.

Nå må vi vel få noen godnyheter snart....

Link to comment
Share on other sites

Dårlig start på sommeren ja, men jeg har tro på at både Cole og Pires blir enig med Arsenal etterhvert. Bare ikke la det dryge til langt uti juli.

Synes også Arsenal må regne med å betale litt for nye spillere. De sier jo det er bra med penger i kassa.

£5 mill. for Hleb er lite, og jeg forstår Stuttgart.

Dette er en av de beste spillerne i Bundesliga og en "rising star", så vi må nok belage oss på en tilnærmet dobling i pris.

Kan ikke regne med å få alle billig heller.

 

Hadde vært greit å få alle nye spillere + Cole/Pires-kontraktene på plass tidlig, slik at vi får en skikkelig god pre-season.

Blir ganske lei av at vi opplever negative ting og usikkerheter rundt spillere og klubben hver sommer.

 

Ang. Van Persie vet jeg ikke hva jeg skal mene, men for meg er han uskyldig til det motsatte er bevist.

Skal også sies han har en ikke så alt for bra fortid i Nederland, så vi får bare håpe han ikke har gjort noe dumt og at dette er bare tomme beskyldninger.

Er det noe sannhet i dette, er nok karrieren hans ødelagt.

Link to comment
Share on other sites

Begynner å ane konturene av nok en kjip sommer. På mange måter har det vel allerede blitt det. Først Colegate, deretter Van Persie saken og i dag står det å lese at kontraktsforhandlingene med Pires har brutt sammen. Samtidig meldes det at Stuttgart har avslått tilbudet fra Arsenal på Hleb.

 

Mao ikke mye positivt. ;) Også skriver vi bare 16.juni. Frykter at pila vil peke nedover ei stund til.

 

Jeg bare håper at det snart meldes om noen skikkelige gladnyheter. Dette var sommeren da vi skulle bygge på vårt eksisterende mannskap. Vi skulle hente inn to-tre forsterkninger, ikke tape på overgangsmarkedet og kanskje miste Cole, Pires og VanPersie.

 

Måtte lykken snu og det fort. Tror det er viktig også i forhold til sesongforberedelsene. Vil nødig ha den samme uroen i år som vi hadde i fjor rundt Vieira.

 

Jeg sjekker NewsNow 110 ganger daglig B) for gla-nyheter, men temmelig deprimerende lesning så langt... B)

11918[/snapback]

 

Ikkje ver so negativ. Sjå på det positive. Henry blir, det er klart. Pires blir, det kan eg garantere deg. Vieira blir verande på Highbury resten av karriera. Van Persie blir frifunne, berre ein ny episode av unge jenter som vil tene pengar. Hleb blir sannsynlegvis Arsenal-spelar, kanskje Reina også.

Kanskje ikkje so verst sommar likevel? :(

11920[/snapback]

 

Håper du har rett i alt du sier der, men..

Link to comment
Share on other sites

Jeg har stor tro på at vi får noen glad-nyheter ganske snart. van Persie blir frifunnet, og forhåpentligvis kjøper Wenger inn Isaksson iløpet av kort tid. Jeg vil mye heller ha han til klubben enn Reina

Link to comment
Share on other sites

Guest Morten Gamast

Hvilke spillere er det dere mener Arsenal burde kjøpe i sommer og hvilke posisjoner er det vi trenger spillere for å komme enda nærmere enn Chelsea?

 

Kom med innspill. Blir unasett spennende å se hvilke spillere Wenger velger å hente inn

 

 

Nå er det vel strengt tatt ikke dette som diskuteres i denne tråden. Prøv i tråden Hvilke nye spillere ønsker dere? på rykteforumet f.eks..

 

Mod

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsene

Ny uke og nye muligheter...den ene :D ... eller den andre vegen :huh: ...

 

Håper og tror at vi går litt lysere Arsenal-dager i møte. Arsenal virker veldig instilt på å bli "venner" med Cole igjen og jeg har en god følelse for en "signing" i slutten av uka ;)

 

Please....

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

Det kan vel være en bra taktikk å la Real Madrid og Chelsea gjøre seg ferdig med sine kjøp før Wenger entrer spillemarkedet?

 

Når disse lagene har gjort sine innkjøp vil prispresset i markedet avta noe!?

Link to comment
Share on other sites

Kjipt så langt, men tipper at sommeren blir langt mer hyggelig. Så langt har det vært ganske så rolig på hele overgangsmarkedet. Et Arsenal-kjøp må komme, ellers står vi på stedet hvil.

 

Det ville ha vært meget dramatisk hvis vi mistet våre "opplagte" spillerne; Cole, Pires og van Persie. Ser for meg at Pires blir. Er mer usikker på Cole og van Persie.

Link to comment
Share on other sites

Det kan vel være en bra taktikk å la Real Madrid og Chelsea gjøre seg ferdig med sine kjøp før Wenger entrer spillemarkedet?

 

Når disse lagene har gjort sine innkjøp vil prispresset i markedet avta noe!?

12182[/snapback]

 

Blir Chelsea noen sinne ferdig med å handle inn spillere ? (okay, mulig jeg overdrev litt .. men bare litt da). Vil tro Wenger har 2-3 spillere han ønsker å hente inn. Hleb var nok en av dem og det spørs om Wenger må begynne å se seg rundt etter alternativer nå siden budet vistnok ble konstant avslått av Stuttgart.

 

Sommeren er ikke helt den samme uten alle mediaoppslagene rundt Arsenal, men iår har nok Van Persie saken tatt ny rekord. Uansett, det er liten men kan gjøre foruten og vente å se hva som skjer fremover *krysse fingrene*

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es

Sommeren har vært kjip til nå....typiske overgangsrykter, colegate og voldtektsanklager.

Overgangsrykter skjer hver sommer, og det er noe som vi Arsenal-supportere bør være godt herdet av nå. Når det gjelder COle, så tror jeg han får et nytt og bedre kontraktstilbud. Han blir ganske sikkert. Hva som skjer med RVP, vet jeg ikke. Jeg håper og tror Arsenal kjøper en stjernespiss i løpet av sommeren. Gjør han ikke det, blir jeg skuffet. Hleb er en spiller jeg også kunne tenkt. Noe splash av cash på forsvarer/keeper, skjer ikke....kjenner jeg Wenger rett. Han bruker 95 % av transfer-kassa til spillere fremfor forsvarslinjen.

 

Tipper Wenger kjøper disse to ---> ;) :D

 

Hvem de er, vil tiden vise. ;) :D :D

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Hleb er et kjempkjøp!!!!

En spillertype som kommer til å gli rett inn i vår "flowing football".

Hvis nå Robinho skulle bli arsenal-spiller, ja da har denne sommeren vært alt annet enn kjip.

Nok en gang har Wenger gjort et kjempekjøp, denne gangen i en hviterusser altså.

Jeg er ikke et sekund i tvil om at det er offensive spillere vi trenger først og fremst.

Mest sannsynlig er det på høyrekant og sentral midtbane vi får oppleve teknikken, løpskraften og overblikket til Alex.

Som sagt, hvis Robinho kommer, er sommeren komplett.

Da er vi klar for chelsky.

Det er ingen spiller i verden jeg heller ville hatt enn Robinho.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...