Jump to content

Confederations Cup


Jensegutt

Recommended Posts

Guest Re9es

Høres bra ut! Mye bra fotball, skal bli spennende å se Tevez, Mascherano, ROBINHO, Ronaldinho, Kaka og Adriano. Disse skal nok være med på å by på underholdning...eller hva? <_< Godt å se at TV2 sender disse kampene.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Kan noen gi meg litt info om denne cupen.. Jeg aner ingentig om den, bortsett fra at jeg så en Hellas - Frankrike kamp i her om dagen..

12092[/snapback]

Det er en turnering, såkalt Prøve-VM, hvor alle mesterne fra kontinentene møtes eks. Hellas fra Europa, Brasil fra Sør-Amerika, Japan fra Asia osv.

Dette er alt jeg vet om denne turneringen. Mer kan jeg ikke si.

Link to comment
Share on other sites

Vi har jo et par Arsenal-spillere som også spiller i Prøve-VM.

 

Men både Gilberto og Edu sitter på benken :huh:  :D  ;) .

Why?

12133[/snapback]

 

La andre prøve seg, og konkuransen er stoooor.

 

En ting jeg lurer på er hvordan blir lagene trukket ut til Confederations Cup?

 

Italia f. eks er ikke med, det samme gjelder England, Nederland og Frankrike. Er det snakk om at de ennå ikke er helt sikra seg VM plass? Det har jo ikke Australia heller.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Vi har jo et par Arsenal-spillere som også spiller i Prøve-VM.

 

Men både Gilberto og Edu sitter på benken :huh: :D ;) .

Why?

12133[/snapback]

 

La andre prøve seg, og konkuransen er stoooor.

 

En ting jeg lurer på er hvordan blir lagene trukket ut til Confederations Cup?

 

Italia f. eks er ikke med, det samme gjelder England, Nederland og Frankrike. Er det snakk om at de ennå ikke er helt sikra seg VM plass? Det har jo ikke Australia heller.... ;)

12137[/snapback]

Tror det er mesterne fra hvert kontinent som får delta. Men både Brasil og Argentina er med fra Sør-Amerika, så jeg er ikke helt sikker.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
mestrene fra hvert kontinent.. brasil er Verdensmestere, argentina silte finale i copa amerika mot brasil som allerede hadde plass pga. VM tittelen. tyskland er med fordi de arangerer vm 2006.

12142[/snapback]

Ok :huh: .

 

Godt at Lehmann får spille for Tyskland. Han er mye bedre enn Kahn!

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es
Vi har jo et par Arsenal-spillere som også spiller i Prøve-VM.

 

Men både Gilberto og Edu sitter på benken <_< ;) :angry: .

Why?

12133[/snapback]

 

La andre prøve seg, og konkuransen er stoooor.

 

En ting jeg lurer på er hvordan blir lagene trukket ut til Confederations Cup?

 

Italia f. eks er ikke med, det samme gjelder England, Nederland og Frankrike. Er det snakk om at de ennå ikke er helt sikra seg VM plass? Det har jo ikke Australia heller.... :huh:

12137[/snapback]

Tror det er mesterne fra hvert kontinent som får delta. Men både Brasil og Argentina er med fra Sør-Amerika, så jeg er ikke helt sikker.

12138[/snapback]

 

Edu er ikke lengre en Arsenal-spiller!

Link to comment
Share on other sites

Blir artig med Argentinia og Brasil i finalen!

Synd at ikke Tyskland slo Brasil, Lehmann var etter den straffen...

 

Edit: Når går finalen og hvilken kanal kan man se den på? Jeg vet at det gå kl 23:45 på Eurosport, men tror ikke at det er direkte(?)

Link to comment
Share on other sites

Da var Brasil vinnere av Confederations Cup. 4-1 over Argentina, og det kunne fort blitt mer mål begge veier!

Adriano scorte 2, Ronaldinho, Kaka scorte, og Aimar for Argentina.

 

Noe jeg la godt merke til i denne kampen var at det var ganske mye forsøk på filming fra begge lag, men jeg synes Heinze var den verste. Men det er kanskje ikke så rart, når han har van Diver som læremester....

Heldigvis for kampen så dommeren en god del av denne filminga...

Link to comment
Share on other sites

Brasil 4-1 Argentina, Confederations Cup finale

 

 

Brasil 4-1 Argentina, En STOOOOOR kamp av Brasil. Dette er hva jeg kaller utklassering!

Argentina hadde mye av spillet i første omgang, men i andre så "døde" de helt, da var det BARE Brasil som kjørte, og det som var så bra var at etter som om ledelsen ble mer og mer og mer hele tiden så la de seg ikke bakpå og ville sikre seg inn til seier, men de ga på og ga på...her ser du hva det fører til: 4-0 først!

Luxus å se på dette her (etter som jeg heide på Brasil da...) de kort og godt LEKTE med et så bra lag som Argentina! Det er helt utrolig! Banens beste vil jeg kalle Adriano eller kanskje sjefen sjøl, Ronaldinho som hadde en stygg albue i første omgang på F. Colocchini som først hadde slått Ronaldinho litt da...! Det skulle ha vært rødt til Ronaldinho, men så ble det til at begge fikk gult.

Bare for å oppsummere kampen litt så gjør jeg det sånn...:

 

11 min: Adriano så ut til å miste kontrollen da han skulle finte bort motspilleren, men (som han alltid gjør) så brente han av med venstrefoten sin (som nå har blitt et godt kjennetegn for Adriano) og Lux kunne aldri nå den ballen som smalt inn i nettet rett under tverrliggeren.

 

16 min: Kakà dro seg fri på en hærlig måte, og plasserte ballen rett i vinkelen!

 

47 min: Ronaldinho fikk en NYDELIG pasning inn fra Cicinho og satte ballen kaldt mellom beina på Lux.

 

58 min: Robinho dribler seg fint løs i forsvaret til Argentina og smeller ballen i tverrliggeren! (Desverre ikke mål)

 

63 min: Adriano fikk stå helt alene på bakerste stolpe på enda et nydelig innlegg fra Cicinho, hadde Coloccini i ryggen men headet enkelt inn 4-0!

 

65 min: Aimar med en god stuphead fra et innlegg, Dida kunne aldri nå headen, men var heller litt små-irritert.

 

 

Så dundrer samba-trommene i Brasil i kveld også!

Og ikke minst: Spillerne danser også som om de var barn! :angry:

 

BRASIL ER VINNERE AV CONFEDERATIONS CUP 2005! ;) ;) :D

___________________________________________________________________

 

(Det er vel lov å legge andre bra kamper som ikke er Arsenal og inn i "Kamper"?)

 

Svar: Den delen er forbeholdt Arsenal-kamper, men du skal ha credit for veldig godt skrevet innlegg. Limte innlegget ditt inn i Confederations Cup-tråden.

 

Mod

Link to comment
Share on other sites

Artig å se Brasil. De har mange store spillere. Adriano er

en spiller som virkelig har imponert meg både på og utenfor banen.

Argentina skuffet i går, men Brasil imponerte.

Morsom og underholdende kamp med litt småtøffe tacklinger.

 

Brasil ser vi nok muligens også i VM finalen. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Da var Brasil vinnere av Confederations Cup. 4-1 over Argentina, og det kunne fort blitt mer mål begge veier!

Adriano scorte 2, Ronaldinho, Kaka scorte, og Aimar for Argentina.

 

Noe jeg la godt merke til i denne kampen var at det var ganske mye forsøk på filming fra begge lag, men jeg synes Heinze var den verste. Men det er kanskje ikke så rart, når han har van Diver som læremester....

Heldigvis for kampen så dommeren en god del av denne filminga...

12919[/snapback]

 

Heinze er jo en Manshit-spiller! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Brasil 4-1 Argentina, Confederations Cup finale

 

 

Luxus å se på dette her (etter som jeg heide på Brasil da...) de kort og godt LEKTE med et så bra lag som Argentina! Det er helt utrolig! Banens beste vil jeg kalle Adriano eller kanskje sjefen sjøl, Ronaldinho som hadde en stygg albue i første omgang på F. Colocchini som først hadde slått Ronaldinho litt da...! Det skulle ha vært rødt til Ronaldinho, men så ble det til at begge fikk rødt.

Bare for å oppsummere kampen litt så gjør jeg det sånn...:

 

___________________________________________________________________

 

 

12924[/snapback]

 

Rettelse: Begge fikk gult.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Vi har jo et par Arsenal-spillere som også spiller i Prøve-VM.

 

Men både Gilberto og Edu sitter på benken :angry: ;) ;) .

Why?

12133[/snapback]

 

La andre prøve seg, og konkuransen er stoooor.

 

En ting jeg lurer på er hvordan blir lagene trukket ut til Confederations Cup?

 

Italia f. eks er ikke med, det samme gjelder England, Nederland og Frankrike. Er det snakk om at de ennå ikke er helt sikra seg VM plass? Det har jo ikke Australia heller.... :D

12137[/snapback]

Tror det er mesterne fra hvert kontinent som får delta. Men både Brasil og Argentina er med fra Sør-Amerika, så jeg er ikke helt sikker.

12138[/snapback]

 

Edu er ikke lengre en Arsenal-spiller!

12331[/snapback]

Såååååå viktig!

Link to comment
Share on other sites

Brasil 4-1 Argentina, Confederations Cup finale

 

 

Luxus å se på dette her (etter som jeg heide på Brasil da...) de kort og godt LEKTE med et så bra lag som Argentina! Det er helt utrolig! Banens beste vil jeg kalle Adriano eller kanskje sjefen sjøl, Ronaldinho som hadde en stygg albue i første omgang på F. Colocchini som først hadde slått Ronaldinho litt da...! Det skulle ha vært rødt til Ronaldinho, men så ble det til at begge fikk rødt.

Bare for å oppsummere kampen litt så gjør jeg det sånn...:

 

___________________________________________________________________

 

 

12924[/snapback]

 

Rettelse: Begge fikk gult.

12933[/snapback]

 

Åja...sorry folkens! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Vi har jo et par Arsenal-spillere som også spiller i Prøve-VM.

 

Men både Gilberto og Edu sitter på benken :angry: ;) ;) .

Why?

12133[/snapback]

 

La andre prøve seg, og konkuransen er stoooor.

 

En ting jeg lurer på er hvordan blir lagene trukket ut til Confederations Cup?

 

Italia f. eks er ikke med, det samme gjelder England, Nederland og Frankrike. Er det snakk om at de ennå ikke er helt sikra seg VM plass? Det har jo ikke Australia heller.... :D

12137[/snapback]

Tror det er mesterne fra hvert kontinent som får delta. Men både Brasil og Argentina er med fra Sør-Amerika, så jeg er ikke helt sikker.

12138[/snapback]

 

Jeg tror at det er landslag som har vunnet noe greier jeg...:

 

Australia - Må være med fordi de er de eneste som kommer fra verdensdelen Australia

Brasil - VM

Hellas - EM

Argentina - Sør-Amerikansk lanslag-turnering eller noe..

Mexico - Nord-Amerikansk lanslag turnering sikkert da

Tyskland - De har VM 2006

 

Er det flere lag med?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...