Guest kristoffr Posted February 15, 2005 Report Share Posted February 15, 2005 Jeg har surfa litt rundt, men har ikke funnet noen steder hvor jeg kan finne arsenal sanger.. noen som har noen linker o.l hvor det finnes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pires7 Posted February 15, 2005 Report Share Posted February 15, 2005 Hva med at folk også kan poste egne sanger her? God idè hadde det vært... Konkurranse om beste sang osv.. Avstemning liksom On-Topic: http://www.worldeasy.com/arsenal/song.htm - dårlig side, men har noen sanger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kristoffr Posted February 15, 2005 Report Share Posted February 15, 2005 God ide Pires7... Hvis alle satt seg ned, og tok i bruk den flittige hjernen vi alle har, og dikter opp EGNE sanger om arsenal. så kan man ha en poll der man stemmer på hvem som bør vinne! Slenge ut en ny thread om dette eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pires7 Posted February 15, 2005 Report Share Posted February 15, 2005 Arsenal-sang konkurranse Kom med kun seriøse forslag, så setter jeg opp en poll/avstemning senere, der en vinner kåres gjennom å ha fått flest stemmer... Kun seriøse forslag tas med i avstemningen! Lykke til folkens!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kristoffr Posted February 15, 2005 Report Share Posted February 15, 2005 Konge da får jeg sette meg ned og være kreativ lykke til alle sammen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andreas Posted February 17, 2005 Report Share Posted February 17, 2005 http://www.footballchants.org/ En vanvittig mengde sanger! Bare å sette seg ned å øve Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk2402 Posted February 17, 2005 Report Share Posted February 17, 2005 fourty-niiiiine games unbeaten fourty-niiiiine games unbeaten walking along, singing a song walking in a wenger wonderland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk2402 Posted February 17, 2005 Report Share Posted February 17, 2005 Arsene Wenger's magic, He wears a magic hat, And when he saw van Nistelrooy, he said "You cheating FuCk." The players threw some pizza, It went down Fergie's front, And Arsene Wenger said to him, "Take that, you red-nosed ScUm!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trønderbart Posted February 17, 2005 Report Share Posted February 17, 2005 Sjekk ut http://www.arsenal.is/ Meget bra sider, med mange sanger og div andre greier. MEN: alt står på islandsk! Det er ikke det samme som at det er umulig å forstå, bare litt vanskeligere Direkte til sanglista: http://www.arsenal.is/tonlist.asp Link to comment Share on other sites More sharing options...
7CHP Posted February 21, 2005 Report Share Posted February 21, 2005 Her er en kjempefin sang om vår kjære rivalklubb, Manchester United Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted February 21, 2005 Report Share Posted February 21, 2005 Tekster Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted February 22, 2005 Report Share Posted February 22, 2005 OHHH Vieira.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaston Posted February 22, 2005 Report Share Posted February 22, 2005 Når det gjelder supporter sanger så sliter vi sanger. Vil si at vi hadde vært et av Englands dårligste lag når det gjaldt det . Sjekk denne f. eks. His name is Silva, Gilberto SilvaHe's Arsenal's Brazilian midfielder Tragisk Eller denne Thierry HenryCame to us from Turin Not too sure about playing, Up-front or the wing Then Arsene had a word, And he said he was keen To turn him into the best striker, We've ever seen Vi er kanskje ikke de beste utenfor banen, men på banen ruler vi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaston Posted February 23, 2005 Report Share Posted February 23, 2005 Det er alltid stumt når det kommer til at jeg snakker om Arsenal sanger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pires7 Posted February 24, 2005 Report Share Posted February 24, 2005 Jeg har lagd en nå. Litt for stygg kanskje, men jeg liker den! Litt refs mot Rooney Here goes: "Wayne Rooney oh-ah-uh, Wayne Rooney oh-ah-uh! He lacks one cromozone! Cause hes got Downs Syndrome!" OsvOsv... Husket ikke om de med Downs har et kromoson MINDRE eller et kromoson MER, så da kan man bruke "One extra cromozone" i stedet for he lacks one... Hva syns dere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaston Posted February 25, 2005 Report Share Posted February 25, 2005 Jeg har lagd en nå. Litt for stygg kanskje, men jeg liker den! Litt refs mot Rooney Here goes: "Wayne Rooney oh-ah-uh, Wayne Rooney oh-ah-uh! He lacks one cromozone! Cause hes got Downs Syndrome!" OsvOsv... Husket ikke om de med Downs har et kromoson MINDRE eller et kromoson MER, så da kan man bruke "One extra cromozone" i stedet for he lacks one... Hva syns dere? 1454[/snapback] Bra nok. Men hvordan blir det hvis det er en ekstra? "He got one extra cromozome"?. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KR-henry- Posted June 13, 2005 Report Share Posted June 13, 2005 Noen som vet om noen kule Arsenal sanger?? Har Arsenal (hot stuff), P.I.M.P Henry osv. men skulle gjerne hatt noen flere.. |----------d-_-b----------| Top Clas, Top Man, Top Goal, THIERRY HENRY Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted June 13, 2005 Report Share Posted June 13, 2005 Noen som vet om noen kule Arsenal sanger??Har Arsenal (hot stuff), P.I.M.P Henry osv. men skulle gjerne hatt noen flere.. 11679[/snapback] Hva med Good Old Arsenal.. Vi snakker 70-tallet, den tiden Charlie George & co var i slag Med litt fantasi kan du sikkert komme over noen toner via nedlasting fra nettet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Magnus Posted June 13, 2005 Report Share Posted June 13, 2005 Jeg har lagd en nå. Litt for stygg kanskje, men jeg liker den! Litt refs mot Rooney Here goes: "Wayne Rooney oh-ah-uh, Wayne Rooney oh-ah-uh! He lacks one cromozone! Cause hes got Downs Syndrome!" OsvOsv... Husket ikke om de med Downs har et kromoson MINDRE eller et kromoson MER, så da kan man bruke "One extra cromozone" i stedet for he lacks one... Hva syns dere? 1454[/snapback] Bra nok. Men hvordan blir det hvis det er en ekstra? "He got one extra cromozome"?. 1512[/snapback] Folk med Downs syndrom har eitt kromosompar mindre......så veit dåkke det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wurku Posted June 14, 2005 Report Share Posted June 14, 2005 And Its Arrrrrrrrrrrsssssenal And its Arrrrrrrrrrrsssssenal Arrrrrrrrrrrsssssenallllll FC We are by faaaaar the greatest team the woooorld has eeeeeever seen dette er min favoritt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellus Posted June 14, 2005 Report Share Posted June 14, 2005 Clock End Pies Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted June 15, 2005 Report Share Posted June 15, 2005 Når det gjelder supporter sanger så sliter vi sanger. Vil si at vi hadde vært et av Englands dårligste lag når det gjaldt det . Sjekk denne f. eks. His name is Silva, Gilberto SilvaHe's Arsenal's Brazilian midfielder Tragisk Eller denne Thierry HenryCame to us from Turin Not too sure about playing, Up-front or the wing Then Arsene had a word, And he said he was keen To turn him into the best striker, We've ever seen Vi er kanskje ikke de beste utenfor banen, men på banen ruler vi 1081[/snapback] Du får mene hva du vil, men jeg digger arsenalsangene... ivertfall de jeg har hørt. Hvis jeg spiller Black Eyed Gooners på skolen så tror jeg at de fleste ville blitt arsenalfans der og da! trønderbart skrev: Sjekk ut http://www.arsenal.is/ Meget bra sider, med mange sanger og div andre greier. MEN: alt står på islandsk! Det er ikke det samme som at det er umulig å forstå, bare litt vanskeligere Direkte til sanglista: http://www.arsenal.is/tonlist.asp 1081[/snapback] Takk for en dritbra link! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted June 15, 2005 Report Share Posted June 15, 2005 Er det noen som kan stave P.I.M.P - Henry for meg...har litt av den...men ikke nok... :huh: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted June 20, 2005 Report Share Posted June 20, 2005 Clock End Pies 11713[/snapback] Er dette bare Arsenal-sanger? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellus Posted June 21, 2005 Report Share Posted June 21, 2005 Clock End Pies 11713[/snapback] Er dette bare Arsenal-sanger? 12175[/snapback] For det meste, klikk på linken så finner du jo ut av det ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.