Jump to content

Arsenal-sanger

Guest kristoffr

Recommended Posts

• Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Jeg kan godt zippe sammen en mappe med div Arsenal-sanger og laste den opp ett sted dersom det skulle være interesse for det. Tenker da spes på Internettansvarlig. Filstørrelsen blir på rundt 30 mb.

Klikk på bildet for å se sangene som vil være med i pakken:

33062.jpeg

Her er nedlastingslinken: MediaFire

Jeg har MANGE flere Arsenalsanger, men de ligger på den bærbare PCen min :) Dessuten tar det lang tid å laste opp filer på mer enn 30 MB.

Kan hende jeg laster opp mer en annen gang :D

Jeg kan godt zippe sammen en mappe med div Arsenal-sanger og laste den opp ett sted dersom det skulle være interesse for det. Tenker da spes på Internettansvarlig. Filstørrelsen blir på rundt 30 mb.

Klikk på bildet for å se sangene som vil være med i pakken:

33062.jpeg

Her er nedlastingslinken: MediaFire

Jeg har MANGE flere Arsenalsanger, men de ligger på den bærbare PCen min :) Dessuten tar det lang tid å laste opp filer på mer enn 30 MB.

Kan hende jeg laster opp mer en annen gang ;)

Tusen takk!

Men jeg må innrømme at sangene er faktisk mye bedre på Emirates, selv om de synges av halvfulle Briter.. :) Var litt sånn Modern Talking preg over de sangene... ;)

Bra link du hadde Imers...

Helt utenom topicen: Når vi først snakker om sanger, er det noen som vet hva den sangen som altid blir spilt før ein tippeliga kamp. Hvertfall på Viking stadion. Jeg tror den blir spilt på alle fotball baner der de er tippeliga kamp. Når spillerene kommer fra garderopen og inn på matta. Noen som vet?

Helt utenom topicen: Når vi først snakker om sanger, er det noen som vet hva den sangen som altid blir spilt før ein tippeliga kamp. Hvertfall på Viking stadion. Jeg tror den blir spilt på alle fotball baner der de er tippeliga kamp. Når spillerene kommer fra garderopen og inn på matta. Noen som vet?

Den heter Tippeligahymnen

"The laughing Gooner" er jo et must å ha.

"Hot stuff" og "Arsenal number one" kan også anbefales.

Enig. Ellers er jo Gus Caesar rap den aller beste Arsenalsangen.

Glimrende tråd. Har du den sangen eller.Den kan jeg ikke huske å ha hørt.

At Gus hadde egen sang var dagens bombe;-)

Hot Stuff er en av de bedre ja.

Det har jeg også lurt på, den er skikkelig tøff den sangen/melodien.

Noen som har link til denne sangen?

"The laughing Gooner" er jo et must å ha.

"Hot stuff" og "Arsenal number one" kan også anbefales.

Enig. Ellers er jo Gus Caesar rap den aller beste Arsenalsangen.

Glimrende tråd. Har du den sangen eller.Den kan jeg ikke huske å ha hørt.

At Gus hadde egen sang var dagens bombe;-)

Hot Stuff er en av de bedre ja.

The Gus Caesar rap er sang nummer åtte på CD'en Highbury Anthems. Sangen er av Stephen Nort and the flat back four.

"Gus Caesars gonna make it to the top - whoaoa,

Gus Caesar, this man is gonna stop for nothin' - Respect!"

Misliker egentlig all form for rap sterkt, men denne er bare knall!

Det har jeg også lurt på, den er skikkelig tøff den sangen/melodien.

Noen som har link til denne sangen?

På Åråsen spilles Robbie Williams - Let me entertain you! Men det er fordi han er fugla fan ;) Har LSK drakt og greier ;) haha

• 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...