chojin Posted June 7, 2005 Report Share Posted June 7, 2005 Har nettopp laget meg en nett side,hvor jeg viser bilder som jeg har laget. Håper noen vil ta en titt innom å se, og gjerne legge igjen en beskjed i gjesteboken mni også. www.kay.i2.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted June 7, 2005 Report Share Posted June 7, 2005 Linken din fungerer ikke! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted June 7, 2005 Report Share Posted June 7, 2005 du mangler noen bilder av Arsenal der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted June 7, 2005 Report Share Posted June 7, 2005 du mangler noen bilder av Arsenal der. 11177[/snapback] Ja.. Berkampboy: Linken din fungerer ikke! 11177[/snapback] Du må ikke kopiere mellomrommet på slutten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KR-henry- Posted June 7, 2005 Report Share Posted June 7, 2005 du mangler noen bilder av Arsenal der. 11177[/snapback] Ja helt enig Arsenal F.C - P.I.M.P Thierry Henry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted June 7, 2005 Report Share Posted June 7, 2005 Helt klart at du har flere interesser enn Arsenal. Må si jeg er imponert. Hilsen en som ikke en gang klarer å tegne et hus med en linjal… Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted June 7, 2005 Report Share Posted June 7, 2005 Imponerende, meget imponerende Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Posted June 7, 2005 Report Share Posted June 7, 2005 Slenger meg på den! Jeg er imponert! Veldig flotte tegninger! Link to comment Share on other sites More sharing options...
chojin Posted June 7, 2005 Author Report Share Posted June 7, 2005 Takker for responsen , er litt evneveik når det gjelder internet så dere må ha unnskyldt for ikke fungerende linker . Skal lage ett arsenal bilde med gamle og nye spillere i litt sånn "heroisk" stil hvis dere skjønner. Men det tar litt tid før det eventuelt blir ferdig. Men jeg skal gi beskjed så kan dere ta en titt når det er ferdig. Det må jo bli perfekt, intet slurv. Det er trosalt Arsenal ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Takker for responsen , er litt evneveik når det gjelder internet så dere må ha unnskyldt for ikke fungerende linker . Skal lage ett arsenal bilde med gamle og nye spillere i litt sånn "heroisk" stil hvis dere skjønner. Men det tar litt tid før det eventuelt blir ferdig. Men jeg skal gi beskjed så kan dere ta en titt når det er ferdig. Det må jo bli perfekt, intet slurv. Det er trosalt Arsenal ! 11239[/snapback] Er det du som er Kay Arne Kirkebø? Har du tegnet bakgrunnen selv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
chojin Posted June 8, 2005 Author Report Share Posted June 8, 2005 Det stemer Link to comment Share on other sites More sharing options...
chojin Posted June 8, 2005 Author Report Share Posted June 8, 2005 Er det du som er Kay Arne Kirkebø? Har du tegnet bakgrunnen selv? 11284[/snapback] Ja til begge altså Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Er det du som er Kay Arne Kirkebø? Har du tegnet bakgrunnen selv? 11284[/snapback] Ja til begge altså 11291[/snapback] Ok. Fikk en e-post fra Kay Arne Kirkebø og begynte å lure på hvem det var... Link to comment Share on other sites More sharing options...
chojin Posted March 27, 2006 Author Report Share Posted March 27, 2006 Er det nokon andre her som har ei side på DeviantArt, kor dei vise fram sine kreative sider ? Har lagt med ein link til eit bilde på min side, for å sjå resten av det som eg har laga , berre trykk på linken der det stå iampoe over bildet for å sjå meir av det eg har lagt ut der DeviantArt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.