Jump to content

Vakreste stedene i London


Haraldac

Recommended Posts

Madame Tussaud, Big Ben, Highbury og ta deg en tur til Ashburton Grove :D

 

Styggeste sted? Stamford Bridge og White Hart Lane også kjent hm.. søppelfylla. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Madame Tussauds er vel oppskryt mener nå jeg. Det er jo bare dokker! :D

 

Parkene bør jo absolutt besøkes. Selv mener jeg St. James' Park midt i sentrum er en flott park, særlig på våren/forsommeren. Hyde Park er jo den største parken i London, og å ta en søndags formiddag ved Speaker's Corner er en artig affære :huh:

 

Andre ting som er verdt å få med seg er jo Imperial War Museum, naturhistorisk museum, British Museum og vaktskifte ved Buckingham Palace. En fotballkamp fra de lavere divisjoner er også absolutt sjarm ;)

 

London blir man ALDRI lei av ;)

Link to comment
Share on other sites

massevis.

 

må vel kanskje si London Eye. jævli gøy å kjøre. ser over hele London.

 

gatene er jo fine.

 

man blir aldri lei av den byen. har selv vært der 4 ganger og er ennå bare 15 år. det blir nok mange besøk til den byen i det nærmeste.

 

dere må besøke Sports Cafe. der viser de det meste om sport.

Link to comment
Share on other sites

man blir aldri lei av den byen. har selv vært der 4 ganger og er ennå bare 15 år. det blir nok mange besøk til den byen i det nærmeste.

 

La meg sitere Shakespeare: "Den som er lei av London, er lei livet"

Link to comment
Share on other sites

Islington.

10803[/snapback]

er enig der ja.. Kjempeflott området. Nord-London og Øst London er noe ALLE bør få med seg. Er MYE mer spennende enn det du finner i sentrum(fint det også altså). Masse fantastiske spisesteder, puber og utesteder. Det er helt fantastisk. Folk bør absolutt komme seg ut fra Oxford street, å dra på oppdagelses ferd i denne byen med så mange forskjellige fantastiske steder

Link to comment
Share on other sites

Uten at jeg har vært i London så svarer jeg:  Highbury!

10785[/snapback]

Da synes jeg Jannis, at du bør spare opp penger å dra til den flotteste byen i Verden. Kjøp deg dagskort, og oppdag mange flotte steder i byen. Jeg anbefaler absolutt London fremfor alle andre byer

Link to comment
Share on other sites

er eit litt lugubert smug i Soho som er tiltrekkande for noken kanskje.... :D

 

eller så er det vel Hyde Park du finner noken små fine biler i... Absolutt anbefalt!

Link to comment
Share on other sites

er eit litt lugubert smug i Soho som er tiltrekkande for noken kanskje....  :D

 

eller så er det vel Hyde Park du finner noken små fine biler i... Absolutt anbefalt!

10876[/snapback]

Detta high-tech museet husker eg ikkje ke heter, men det eg husker var at det var driiiitøft, også et museum fra middelalderen, der torturmetodar ogsånt blir framvist. Lure på om det var i kjellaren til Madamen herself

Link to comment
Share on other sites

Besøk undergrunden.....jeg ble så utrolig fasinert.....den kommer og går hele tiden. og alt er jo så sinnsykt oversiktlig. ellers ble jeg litt for bergtatt av Oxford street til å få sett så mye, men det skal jeg se neste år....

 

Alle bør ta en tur på musical, det er fantastisk gøy!!! Var og så "We will rock you", den var helt rå!! Masse gamle Queen sanger som Bohemian rhapsody, we are the champions og selvsagt we will rock you. Man blir utrolig gira!!

Link to comment
Share on other sites

Åå! Det holdt jeg på å glemme! Dere MÅ se komedien som tar for seg alle Shakespeares skuespill i et stykke. Hysterisk morsomt! Vises på Criterion Theatre på Piccadilly Circus. Rett og slett fantastisk. :D

 

Billetter her!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...