Jump to content

Dirk Kuyt og Salomon Kalou på vei?


Guest Marius

Recommended Posts

Det mest interessante med den historien er at det er gode gamle Tony Adams som har vært og sett på spilleren for Arsenal. Betyr det at Big Tone er i ferd med å bli ført opp på lønningslisten til Gunners igjen? I så fall lover det godt for fremtiden!

Link to comment
Share on other sites

Det mest interessante med den historien er at det er gode gamle Tony Adams som har vært og sett på spilleren for Arsenal. Betyr det at Big Tone er i ferd med å bli ført opp på lønningslisten til Gunners igjen? I så fall lover det godt for fremtiden!

9936[/snapback]

 

Dette er noe jeg kan like :D

Link to comment
Share on other sites

Nederlandske fotballspillere er generelt fantastiske, men gode nok for Arsenal? I don`t think so.

9972[/snapback]

Hva mener du om Dennis Bergkamp og Marc Overmars da?????

De to var vel bra nok i Arsenal????

Link to comment
Share on other sites

Kezman er så langt en flopp, men det betyr jo ikke at ingen Hollendere kan slå til i Engleland!?!

 

Robben har jo gjort det ok i Chelsea? VanPersie er på gang i Arsenal.

 

Jeg tror disse spillerne kan være interessante, bare vi ikke forventer at de skal ta oss med storm og skåre 45 mål første sesongen...

Link to comment
Share on other sites

Det mest interessante med den historien er at det er gode gamle Tony Adams som har vært og sett på spilleren for Arsenal. Betyr det at Big Tone er i ferd med å bli ført opp på lønningslisten til Gunners igjen? I så fall lover det godt for fremtiden!

9936[/snapback]

 

jepp, der har vi mannen igjen.

 

mener at spissen Kuyt ikke vil passe med Henry. Kalou derimot er noe vi kanskje kan trenge. en ung og eksplosiv ving.

Link to comment
Share on other sites

Guest 8ljungberg8

kalou er extremt dyktig og jeg vil gjerne se han i arsenal-trøya, mens kuyt har jeg ikke hørt mye om

tror ikke han vil være noe å satse på. er kalou ving?? isåfall blir det bra med kalou og hleb som nye midtbanespillere i sommer!!! :D (drømmer)

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

det gjør ikke noe om vi ser en eller to av disse i arsenal neste sesong, de er meget gode.

 

salomon kalou kan brukes som høyre ving og som spiss, har sett han spille. han er utrolig kjapp og har ein fantastisk teknikk. han scorer osså en del mål så han vet hvor målet er. han er en spiller som passer inn i arsenal, kan skape sjansjer på egen hånd!!!

 

 

dirk kuyt vet ikke om han hadde passet sammen med henry, men han er en utrlolig målscorer. han kommer seg lett til sjanser å da pleier han å score. han har også meget bra timing i luftduellene å scorer en del på hodet også. hadde ikke gjort noe med han i arsenal neste sesong. men tviler egentlig vi trenger han, vi har jo van persie framme der med bergkamp og reyes. reyes kommer nok til å spille ving, men han er jo meget god som spiss osså!!

så tror jeg wenger kommer til å bruke quincy litt mer neste år også, det fortjener han i hvertfall. om en sesong eller to ser vi nok litt fra lupoli også tenker e!!

 

 

 

men men det er to utolige gode spillere vi er interessert i her, men viss wenger kjøper noen av disse så tror e det blir han godeste kalou.

Link to comment
Share on other sites

Link fra TEAMtalk.

 

Har sett lite av disse spillerene, men 29 pinner i æresdivisjonen står det respekt av.

9935[/snapback]

 

 

Nivået på æresdivisjon er vel ikke det høyeste,men den har klart å produsere en rekke toppspillere. Romario,Ronaldo, Zlatan og rekke nederlendre (van Basten, Gullit, Nistepakka.....). Nivået er kanskje ikke skremmende når Erik Nevland har puttet 16 (på ca 20 kamper ). Men det som er spennende er at du ikke vet hva du får, en topp eller flopp. En kan satse på disse spilleren,men ingen av dem er noen sikre kort :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...