Jump to content

Glazer wins control over Man United


Guest Lynet

Recommended Posts

Guest Van Persie
Han er en gammel gubbe, men en lur og slu rev!

Var det ikke rundt 98 % han trengte for å kunne tvinge til seg resten av aksjene?

12826[/snapback]

Jo. Nå kan Glazer gjøre det han vil med Manshit <_< .

Lykke til Glazer!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply
Liverpool har allerede blitt forsøkt kjøpt opp, og det vil ikke overraske meg om Arsenal i løpet av et par år vil oppleve det samme.

 

Det kan være vi, som sommeren 2007 eller sommeren 2008 sitter å frykter hva som kan skje med "klubben i våre hjerter".

 

Det er derfor liten grunn til å komme dragende med skadefryd.

 

En annen sak er at kjøpet neppe vil svekke United, heller motsatt er jeg redd.

11626[/snapback]

Hvis vi blir kjøpt opp av en riking, så tror jeg ikke det vil svekke laget vårt :angry: ! Jeg tror vi heller blir enda bedre :angry: ! Da kan vi jo kjøpe inn mange verdensstjerner (istedenfor bare 2) :angry:

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Liverpool har allerede blitt forsøkt kjøpt opp, og det vil ikke overraske meg om Arsenal i løpet av et par år vil oppleve det samme.

 

Det kan være vi, som sommeren 2007 eller sommeren 2008 sitter å frykter hva som kan skje med "klubben i våre hjerter".

 

Det er derfor liten grunn til å komme dragende med skadefryd.

 

En annen sak er at kjøpet neppe vil svekke United, heller motsatt er jeg redd.

11626[/snapback]

Hvis vi blir kjøpt opp av en riking, så tror jeg ikke det vil svekke laget vårt :angry: ! Jeg tror vi heller blir enda bedre :angry: ! Da kan vi jo kjøpe inn mange verdensstjerner (istedenfor bare 2) :angry:

13025[/snapback]

Jeg er redd den eventuelle "rikingen" gjør som Abramovitsj, og kjøper inn spillere klubben slett ikke trenger :angry: .

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...