Jump to content

Terminliste 2015/16


Polljen

Recommended Posts

Da er terminlisten for Premier League sesongen 2015/16 i ferd med å bli offentliggjort.

 

Arsenal starter hjemme mot West Ham United i sesongen som starter 8. august og kamp nr 2 er borte mot Crystal Palace før første "større" kamp hjemme mot Liverpool. Sesongen avsluttes hjemme mot Aston Villa 15. mai.

 

Jeg forventer egentlig full pott i de to (tre) første kampene.

 

Full liste kommer snart ;D

Link to comment
Share on other sites

Full terminliste

 

Kampene mot de andre "store klubbene" og mot Tottene er:

 

2015

 

22/8 hjemme mot Liverpool

19/9 borte mot Chelsea

3/10 hjemme mot Manchester United

7/11 hjemme mot Tottenham

19/12 hjemme mot Manchester City

 

2016

 

12/1 borte mot Liverpool

23/1 hjemme mot Chelsea

27/2 borte mot Manchester United

5/3 borte mot Tottenham

7/5 borte mot Manchester City

 

EDIT: korrigert dato hjemmekamp mot City

Link to comment
Share on other sites

Toppkampane er bra spredt, det tykkjer eg er bra.
City (h) like før jul, Southampton (b ) på boxing day, Bournemouth (h) rett før nyttår og Newcastle (h) rett over nyttår. Det skal være fullt mogleg å få 10-12 poeng på dei kampane. Bra vi møter City tidleg i eit dette kampprogrammet og at det blir nokre dagar kvil til Southamptonkampen. Så skal det være plankekøyring mot Bournemoth og Newcastle *bank i bordet* Eg tykkjer vi skal vere nøgd alt i alt med vårt oppsett.

Kanskje 7. mai blir seriefinalen? B)

PS Polljen! Det er den 19. vi møter City. Ikkje på boxing day.

Link to comment
Share on other sites

PS Polljen! Det er den 19. vi møter City. Ikkje på boxing day.

En liten glipp :shy: blir rettet opp.

 

 

 

Toppkampane er bra spredt, det tykkjer eg er bra.

Jeg er enig i det, men ideelt sett så kunne jeg ønsket at fordelingen av hjemme-/bortekamper mot topplagene hadde vært litt bedre spredt når det gjelder før/etter nyttår. Før nyttår så er fire av fem kamper hjemme og etter nyttår fire av fem borte. Dette er selvsagt bare "små" innvendinger fra min side, i utgangspunktet er jeg enig i at oppsettet ser bra ut.

 

Når TV-kampene (søndagskampene) etterhvert blir satt opp så gjenstår det å se om hvilke krasj det eventuelt blir i forhold til kampoppsettet i Champions League, og at vi unngår søndagskamp i forkant av en bortekamp i CL på følgende tirsdag.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...