Jump to content

Hvem bør starte på midten mot Liverpool?


termax

Dyp midtbane mot Liverpool B  

17 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg ser at Arsenal.com har en poll på hvem som bør starte dypest på midten mot Liverpool på Anfield. Da kan vel vi også ha en poll?

 

http://www.arsenal.com/fansforum

 

Et lite dilemma det der. Hadde ikke Flamini vært suspendert så ville jeg helt klart valgt Flamini - Wilshere. Men, av de tre gjenværende midtbanespillerene så er det egentlig kun Arteta - Chamberlain som jeg syntes fungerer bra sammen. Syntes Arteta - Wilshere ofte fungerer dårlig og særlig det defensive samarbeidet mellom de to har vært svakt.

 

Problemet igjen oppstår også når vi ikke har et godt alternativ på høyrekanten. Vi trenger fart på en av kantene og Gnabry er ikke helt der ennå da han fortsatt tilpasser seg nivået og prøver å finne selvtilliten sin. Wilshere på kant kan fungere, men jeg er virkelig usikker. Jeg tror personlig jeg ville gått for Arteta - Wilshere med Chamberlain på høyre og Özil, Cazorla og Giroud på de siste offensive plassene.

Link to comment
Share on other sites

Enig med Stefan og ville gått for Arteta/Wilshere sentralt og Chamberlain/Rosicky på kant. Forøvrig så kan vell slike diskusjoner tas i en kamptråd, som ikke tar noe mye lengre tid enn å lage en vanlig tråd. Kan bli mange tråder hvis man skal opprette en for hver av de posisjonene man er usikker på...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...