Orakelet Posted August 15, 2011 Report Share Posted August 15, 2011 Er i trondheim i jobbesammenheng, så har tenkt å farte ut for å se kampen i morgen. Er det noe sted hvor Arsenal-supportere samles? Er det eventuelt noen er inne som er i trondeim og vil møtes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted August 15, 2011 Report Share Posted August 15, 2011 Er i trondheim i jobbesammenheng, så har tenkt å farte ut for å se kampen i morgen. Er det noe sted hvor Arsenal-supportere samles? Er det eventuelt noen er inne som er i trondeim og vil møtes? Da jeg bodde i nord-trøndelag for noen år tilbake var iallefall andre-etasjen her(Three Lions) der hvor Arsenalsupporterne møttes. Regner med det fortsatt er slik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted August 16, 2011 Author Report Share Posted August 16, 2011 Passer bra, det er dit jg har tenkt neg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted August 16, 2011 Report Share Posted August 16, 2011 Som Simbad sier, så er det Three Lions som er møtestedet for Gooners i Trondheim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ted_uh Posted September 11, 2014 Report Share Posted September 11, 2014 henta fram ein gamal tråd sidan eg må finne ein plass i Trondheim som viser kampen mot City. Er det Three Lions som fortsatt er "the place to be"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted September 13, 2014 Report Share Posted September 13, 2014 henta fram ein gamal tråd sidan eg må finne ein plass i Trondheim som viser kampen mot City. Er det Three Lions som fortsatt er "the place to be"? Jepp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted September 13, 2014 Report Share Posted September 13, 2014 Det ser ut som om tråden heter møtepiss i Trondheim BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.