Jump to content

Málaga CF


1Bergkamp0

Recommended Posts

Hardtsatsende Malaga har allerede sikra seg Joris Mathijsen, Ruud van Nistelrooy, Nacho og Toulalan. I tillegg ryktes Joaquin å være klar for klubben. Anført av Pellegrini og bakket av en rik sheik. Klubben har også Julio Baptista, Salomon Rondon(Var sterkt koblet til oss en periode!), Diego Buonanotte og Enzo Maresca. Tipper klubben klarer å bryte inn i spansk topp fire allerede neste år og bli en sterk rival for oss slik som Barcelona og Real Madrid har vært etter Wengers ankomst.

 

----------------Caballero---------------

Jesus Gamez©-Demichelis-Mathijsen-Nacho

--Joaquin--Maresca-Toulalan-Buonanotte--

-------------Baptista-------------------

----------Van Nistelrooy----------------

På toppen av dette vil de ha reserver som Rondon, Stadsgaard,Sebastian Fernandez,Weligton, Eliseu osvosv

Dette er et sterkt fotball-lag med mye penger i ryggen, tror virkelig de kan ta over tronen til Barcelona og Real Madrid i spansk fotball med sheiken i ryggen. Burde kanskje få inn en bedre vingtype enn Buonanotte å sette han kreativt å benke Maresca(Toulalan er super som støttende defensivt playmaker), stiller meg også tvilende til Nacho på backen og coveret for Baptista annet enn nevnte Buonanotte som kan dekke sentrale, offensive og vingrollen i laget.

 

Jeg ser selvfølgelig at laget har igjen litt på RM og Barcelona, men lager har allerede mye gode spillere til tross for at de ikke har fått mye blest rundt seg enda og jeg tror de kan overraske allerede neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser selvfølgelig at laget har igjen litt på RM og Barcelona, men lager har allerede mye gode spillere til tross for at de ikke har fått mye blest rundt seg enda og jeg tror de kan overraske allerede neste sesong.

Litt, faktisk. Ærlig talt. Malaga er et hav bak Barcelona og Real Madrid.

Link to comment
Share on other sites

itillegg er det vel egentlig bare to klubber i Spania, så at Malaga kan klare topp 4, synes jeg er en realistisk beskrivelse

 

Å bryte inn i topp 4 i Spania er ingen enkel oppgave. Lag som Sevilla, Valencia, Atletico Madrid og Villareal mønstrer gode lag. Toppen i Spania er meget god, det er bare de to lagene helt i toppen som er absolutt suverene, først og fremst på grunn av økonomiske muskler. Real Madrid bruker vell like mye på spillerkjøp som resten av La Liga minus Barcelona. Topp 4 i Spania er ikke enkelt, vil påstå at det er vell så utfordrende som i England.

 

Det som gjør den engelske serien bedre enn den spanske, er nivået som ligger lengre ned, altså lag som Fulham, Blackburn, Bolton, Tottenham, Aston Villa og Everton er lag som er langt bedre enn de spanske lagene på disse plasseringene.

 

Malaga har en stor oppgave i å utvikle seg videre, de har ikke hentet de absolutte stjernene, men det kan være veien å gå det.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...