Jump to content

Scott Dann


Verminator5

Recommended Posts

Det er Skysports som melder at vi er ute etter den ruvende midtstopperen Scott Dann, som for tiden spiller i nedrykkede Birmingham. Liverpool skal også være interessert i 24-åringen som angiveligvis skal være godt over 190 høy (6ft 5inch). Om han er Arsenal-materiell er det bare å diskutere i vei. Jeg har alltid vært av den oppfatning at det er Roger Johnson som er den dominerende bautaen av de to, og det er vel heller en slik spillertype vi trenger.

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6986447,00.html

Link to comment
Share on other sites

Har lest at Scott Dann er Liverpool-fan, så han er antakeligvis på vei dit om tilbudet fra Anfield dukker opp. Og personlig vil jeg ikke bli lei meg hvis vi "går glipp av" Dann. Ikke noen stor fan. Han er heller ikke bedre enn de midtstoppere vi har nå (kanskje med unntak av Squillaci). Gi meg Samba eller Cahill.

Link to comment
Share on other sites

Har lest at Scott Dann er Liverpool-fan, så han er antakeligvis på vei dit om tilbudet fra Anfield dukker opp. Og personlig vil jeg ikke bli lei meg hvis vi "går glipp av" Dann. Ikke noen stor fan. Han er heller ikke bedre enn de midtstoppere vi har nå (kanskje med unntak av Squillaci). Gi meg Samba eller Cahill.

Han må gjerne få lov til å boltre seg og sin middelmådighet i Liverpool ja :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dann blir liksom litt nedtur i forhold til Cahill, Samba og Jagielka.

Men hva vet jeg; Bould var jo også temmelig ukjent da han ankom fra Stoke.

 

Iallefall liker jeg at det er britisk spiller.

Dann er svært undervurdert. Vært en av Birminghams viktigste spillere siden han kom fra Coventry i 2009.Det at han var skadet i sesonginnspurten i år kan godt ha sammenheng med at Birmingham forsvant ned.

Link to comment
Share on other sites

Kan knapt huske å ha sett han spille og ihvertfall ikke gjort noe inntrykk på meg.

Birmingham forbinder jeg med bøllefotball og det er vel Roger Johnson jeg har hørt om av dem.

 

Wenger sa han skulle hente spillere som er "super quality".

Dann kan da umulig være det?

 

Foretrekker Cahill eller Samba eller bare noen som er enda bedre og har mer muskler enn de vi har. Da skal vi være fornøyd.

Link to comment
Share on other sites

Stiller meg positivt til Dann. Vermaelen var ikke akkurat "super quality" i Ajax og for Belgia før han kom til oss. Ikke at jeg tror at Dann ville vært en så bra signering som Vermaelen var, men jeg ser på Dann som en klar forsterkning. Men ja, de du nevner foretrekker også jeg forran Dann. Dann vil bli billig, og det kan åpne for en stopper til.

Link to comment
Share on other sites

Det er som sagt mange Birmingham supportere som tilskriver nedrykket det faktum at Dann var skadet fra Januar og ut sesongen. Det er han som har kontrollen på Birminghams forsvar. Dann er virkelig undervurdert og fullt på høyde med Jagielka og Cahill. Dann kan fort bli en glimrende sjef i vårt forsvar da han er en klassisk engelsk midtstopper

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...