Jump to content

Pre-season kamper 2005/06


Paddy

Recommended Posts

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Bra dette her ja. Hadde vært fint å fått til en tur. Men enda bedre til Østerrike, kan noen oppi der bekrefte/avkrefte om vi drar til Østerrike på preseason i år og?

Link to comment
Share on other sites

Bra dette her ja. Hadde vært fint å fått til en tur. Men enda bedre til Østerrike, kan noen oppi der bekrefte/avkrefte om vi drar til Østerrike på preseason i år og?

7574[/snapback]

 

Sjansen for at Wenger & Co drar til Austria i år også er like stor som at de norske klubbene dra til La Manga vært år.

 

;) 100%

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Endret trådens tittel.

 

Arsenals pre-season kamper foran neste sesong er nå klare.

 

Arsenal announce pre-season fixtures

 

WEIZ v ARSENAL

Austrian Tour

In Weiz

Wednesday, July 20

Kick-off: 19.00

 

RITZING v ARSENAL

Austrian Tour

In Ritzing

Sunday, July 24

Kick-off: 16.00

 

FC UTRECHT v ARSENAL

Austrian Tour

In Bad Waltersdorf

Tuesday, July 26

Kick-off: 18.00

 

AFC AJAX v ARSENAL

Amsterdam Tournament

In Amsterdam

Friday, July 29

Kick-off: 21.15

 

ARSENAL v FC PORTO

Amsterdam Tournament

In Amsterdam

Sunday, July 31

Kick-off: 18.30

 

CHELSEA v ARSENAL

FA Community Shield

Millennium Stadium, Cardiff

Sunday, August 7

Kick-off: TBC

 

 

3 kamper i Østerrike, to i Amsterdam Tournament pluss Community Shield. Akkurat samme opplegg som i fjor, sett bort i fra et par kamper som "mangler". I fjor åpnet Arsenal borte mot Barnet (10-1) 17. juli og startet Mellom-Europa touren sin 22. juli. I tillegg spilte man mot Boreham Wood og en kamp med b-laget mot KSK Beveren.

 

Det skulle med andre ord ikke forundre meg om det legges til et par kamper etterhvert i år også.

Link to comment
Share on other sites

Det skulle med andre ord ikke forundre meg om det legges til et par kamper etterhvert i år også.

10588[/snapback]

 

Det gjer dei heilt sikkert. Er vel Arsenal XI dei kallar laget då. Med unge spelarar og eventuelle prøvespelarar.

Link to comment
Share on other sites

Endret trådens tittel.

 

Arsenals pre-season kamper foran neste sesong er nå klare.

 

Arsenal announce pre-season fixtures

 

WEIZ v ARSENAL

Austrian Tour

In Weiz

Wednesday, July  20

Kick-off: 19.00

 

RITZING v ARSENAL

Austrian Tour

In Ritzing

Sunday, July 24

Kick-off: 16.00

 

FC UTRECHT v ARSENAL

Austrian Tour

In Bad Waltersdorf

Tuesday, July 26

Kick-off: 18.00

 

AFC AJAX v ARSENAL

Amsterdam Tournament

In Amsterdam

Friday, July 29

Kick-off: 21.15

 

ARSENAL v FC PORTO

Amsterdam Tournament

In Amsterdam

Sunday, July 31

Kick-off: 18.30                               

 

CHELSEA  v ARSENAL

FA Community Shield

Millennium Stadium, Cardiff

Sunday, August 7

Kick-off: TBC

 

 

3 kamper i Østerrike, to i Amsterdam Tournament pluss Community Shield. Akkurat samme opplegg som i fjor, sett bort i fra et par kamper som "mangler". I fjor åpnet Arsenal borte mot Barnet (10-1) 17. juli og startet Mellom-Europa touren sin 22. juli. I tillegg spilte man mot Boreham Wood og en kamp med b-laget mot KSK Beveren.

 

Det skulle med andre ord ikke forundre meg om det legges til et par kamper etterhvert i år også.

10588[/snapback]

 

hvorfor har de en tour borte i Østerrike?

 

kunne de ikke heller kommet til Norge.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da er datoen for den sedvanlige pre-seasonåpningen mot Barnet satt..

 

BARNET v ARSENAL

Friendly

Underhill

Saturday, July 16

Kick-off: 15.00

 

Som tidligere nevnt, i fjor ble det 10-1. Kanskje litt mye å håpe på det samme i år, selv om Arsenal sannsynligvis vil stille et sterkere lag all den tid det ikke er noe mesterskap å hvile etter. De eneste arsenalspillernr som vel får forlenget sommerferie er Gilberto som deltar i Confederations Cup i Tyskland og kanskje Kolo Toure som spiller VM-kvalifisering 19. juni.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

hallo!

 

jeg befinner meg nä pä ferie med min familie i Budapest, ikke langt fra Bad Waltersdorf. etter mange forhandlinger med min familie har det blitt bestemt at vi skal leie en bil og kjöre til Bad Waltersdorf for ä se kampen mot FC Utrecht. det jeg lurte pä var om noen visste när pä dagen gutta trente (skal kanskje dra dit dagen för for ä se pä en trening) og om de ogsä trente pä kampdag? jeg vet at redakrörene for tgp var der i fjor, men jeg har dessverre ikke fätt kontakt med de og denne informasjoen haster litt. Det hadde värt fint om noen visste noe om dette.

Link to comment
Share on other sites

Hvilket lag forventer vi å få se idag? Regner nok med litt rotasjon, og kanskje litt Cesc?

 

Howard forsetter vel i mål, kanskje en omgang på Vito Mannone? I forsvaret er det vel bare Campbell som er ute slik at man kan egentlig forvente hvemsomhelst. Kanskje Phillilpe Christanval får en kamp til?

 

På midten er vel alle med untatt Gilberto, da stiller helt sikkert Flamini sentralt kanskje sammen med Hleb eller Alexandre Song? Regner med Ljungberg og Pires hvertfall er i troppen og en av de, minimum, starter nok. Larsson, Djourou og Cesc lusker nok i kulissene de også.

 

Fremme så har man vel rullert ganske greit på Henry, Bergkamp og Reyes. van Persie er ikke med, av logiske grunner... Kanskje tid for litt Lupoli?

 

Kampen går på Sky og jeg håper noen viser den i Bergen, er sugen på å vise den nye drakta mi!

 

 

--- Ashburton Grove is going to be our new home. ---

Link to comment
Share on other sites

16.07.2005 Barnet 1-4 Arsenal : Hleb 2, Henry 15, Bergkamp 28, Hoyte 35

20.07.2005 Weiz 0-5 Arsenal : Flamini 1, Henry 4, Bentley 15, Henry 37, Bergkamp 50

24.07.2005 FC Ritzing 2-5 Arsenal : Bergkamp 10, Henry 17, Reyes 35, Hleb 79, Larsson 90

26.07.2005 FC Utrecht 0-3 Arsenal : Pires 13, Reyes 54, Henry 77

29.07.2005 Ajax 0-1 Arsenal : Lupoli 87 [ Høydepunkter ]

31.07.2005 FC Porto 1-2 Arsenal : Ljungberg 49, Ljungberg 58 [ høydepunkter ], [ Bonus : Maradona og Bergkamp ]

 

Alternative linker :

16.07.2005 Barnet 1-4 Arsenal : Hleb2, Henry 15, Bergkamp 28, Hoyte 35

20.07.2005 Weiz 0-5 Arsenal : Flamini 1, Henry 4, Bentley 15, Henry 37, Bergkamp 50

 

Skulle noen av linkene mot formodning ikke fungere så send meg en PM slik at jeg får fikset det !

 

Til Moderator : Kan du dytte dette innlegget lengre opp i tråden, slik at det bli lettere å finne ?

Link to comment
Share on other sites

 

Du skal vite at ditt arbeid verdsettes høyt Andain! Stå på videre!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Har du en annen link til Barnet-Arsenal kampen Andain? Det blir bare et lydopptak av kampen, når jeg skal SE på målene! Hører bare kommentator dama skjønner du!

 

Hadde vært kjempebra hvis du hadde en annen link! ;)

15999[/snapback]

 

Da er det media-spilleren din det er no galt med. Prøv å oppdater eller no.

Link to comment
Share on other sites

Har du en annen link til Barnet-Arsenal kampen Andain? Det blir bare et lydopptak av kampen, når jeg skal SE på målene! Hører bare kommentator dama skjønner du!

 

Hadde vært kjempebra hvis du hadde en annen link! ;)

15999[/snapback]

Det du trenger, er en anna mediaplayer.

 

VLC-Player for eksempel

Link to comment
Share on other sites

Har du en annen link til Barnet-Arsenal kampen Andain? Det blir bare et lydopptak av kampen, når jeg skal SE på målene! Hører bare kommentator dama skjønner du!

 

Hadde vært kjempebra hvis du hadde en annen link! :D

15999[/snapback]

Det du trenger, er en anna mediaplayer.

 

VLC-Player for eksempel

16001[/snapback]

Har lasta ned VLC-Player nå men klippet funker ennå ikke! ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...