Jump to content

John Obi Mikel!


Guest fakey

Recommended Posts

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply
Guest Alex89

Er utrolig kjipt at Arsenal ikke kjøpte Mikel. Mikel er et verdens aller største fotballtalent og har et blikk og noen passninger ut av denne verden... Har personlig sett Mikel ved flere anledninger og er svært imponert over ham.

Link to comment
Share on other sites

Guest fakey

Det er mulig, united har klart å ødelegge en del talenter de siste årene, det skal jeg inrømme. Men Obi Mikel kommer alene, det gjorde ikke de andre, de kom som en saueflokk. Jeg tror Obi Mikel kommer til å få mye mer oppmerksomhet enn det disse små drittungene gjorde.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

:D Overgangen til United er et spark på leggent til Morinho.

 

Ferguson håner Chelsea med å kjøpe Mikel noen få dager etter at Henning Berg har overtatt Lyn. Han understreker samtidig "seieren" i kampen om spilleren, med å gi han samme draktnummer som Henning Berg hadde i United..

Link to comment
Share on other sites

Morgan Andersen uttaler at det er den største overgangen noensinne fra en norsk klubb....

 

Nå vet jeg ikke hvilke etiske retningslinjer som følges i Lyn, men at Lyn plikter å sende endel av disse pengene til området hvor Mikel er vokst opp bør være hevet over enhver tvil...

 

Regner med at NFF, Uefa og Fifa ser nærmere på denne type overganger hvis det viser seg å stride med deres nye utdannings og kompensasjonsregler.....

Link to comment
Share on other sites

Tror Fergie var fornøyd med å snyte Jose for Mikel, men vi snakker ganske mange millioner for en spiller som enda ikke har bevist noe. Men allikevel, ingen betaler så mye for en møkkamann.....

 

Tror aldri vi får se Wenger punge ut så mye for en så ung spiller.....Når vi henter Senderos og Fabregas for under 10 mill.....

Link to comment
Share on other sites

Tror Fergie var fornøyd med å snyte Jose for Mikel, men vi snakker ganske mange millioner for en spiller som enda ikke har bevist noe. Men allikevel, ingen betaler så mye for en møkkamann.....

 

Tror aldri vi får se Wenger punge ut så mye for en så ung spiller.....Når vi henter Senderos og Fabregas for under 10 mill.....

7552[/snapback]

Reyes går vel under kategorien ung ;)

Reyes var dog etablert i en meget god liga.

Link to comment
Share on other sites

Tror Fergie var fornøyd med å snyte Jose for Mikel, men vi snakker ganske mange millioner for en spiller som enda ikke har bevist noe. Men allikevel, ingen betaler så mye for en møkkamann.....

 

Tror aldri vi får se Wenger punge ut så mye for en så ung spiller.....Når vi henter Senderos og Fabregas for under 10 mill.....

7552[/snapback]

Reyes går vel under kategorien ung :ph34r:

Reyes var dog etablert i en meget god liga.

7555[/snapback]

 

 

;) Ja, men gutten har jo og bevist noe....

Link to comment
Share on other sites

Er utrolig kjipt at Arsenal ikke kjøpte Mikel. Mikel er et verdens aller største fotballtalent og har et blikk og noen passninger ut av denne verden... Har personlig sett Mikel ved flere anledninger og er  svært imponert over ham.

7469[/snapback]

 

har nok av talenter.

håper vi heller kan få noe ut av disse.

Link to comment
Share on other sites

Ødeleggande for fotballen.

Offeret i det heile er gutten.

8607[/snapback]

ja, stakkars..han gråter seg i søvn i en alder av 18...det er ikke bra...Herregud så mange pengegriske jævler det finnes der ute.......blir kvalm

Link to comment
Share on other sites

Stakkars gutt, mulig.

Men jeg kan ikke annet enn å fryde meg over at tre av de lagene jeg misliker mest er innblandet i en stor suppe av en overgang. Lyn, Man U og Chelsea. Mangler bare at Tottenham og Lillestrøm blander seg inn så får jeg en enda bedre letterkule :P

Link to comment
Share on other sites

Saken stinker fra ende til annen....

 

Så mye grådighet og uredelighet tilsynelatende fra alle parter.......

 

Send ham heller hjem gratis til Nigeria og la den storklubben som vil kjøpe ham betale millionene til Mikel selv og lokalsamfunnet hvor han har vokst opp. De trenger garantert pengene mer enn Brynestad og Lyn !!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...