Tusmo Posted January 29, 2011 Report Share Posted January 29, 2011 Jeg og AnabOle skal, hvem andre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vieira04 Posted January 29, 2011 Report Share Posted January 29, 2011 Jeg og AnabOle skal, hvem andre? Hvem av kampene skal du på? Jeg satser nok alt på den 28.mai Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted January 29, 2011 Report Share Posted January 29, 2011 Jeg skal! Bare å si ifra hvis dere planlegger noen øl før kampen, så er jeg med på det jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted January 29, 2011 Author Report Share Posted January 29, 2011 Jeg skal! Bare å si ifra hvis dere planlegger noen øl før kampen, så er jeg med på det jeg. Vet du om noen puber i området der arsenalfans skal samles? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted January 29, 2011 Report Share Posted January 29, 2011 Vet du om noen puber i området der arsenalfans skal samles? Har ingen anelse. Er jo bare å avtale på forhånd om noen vet om en god pub som er i retning Wembley ihvertfall og sette seg der noen timer før kampen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted January 29, 2011 Report Share Posted January 29, 2011 Vet du om noen puber i området der arsenalfans skal samles? The Green Man var en ypperlig sak i hine hårde dage. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overmars Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 The Green Man var en ypperlig sak i hine hårde dage. For tilårskommende snobber. Når man er på finale, skåler man i N5 og følger "bermen" til Wembley med tuben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted January 30, 2011 Author Report Share Posted January 30, 2011 For tilårskommende snobber. Når man er på finale, skåler man i N5 og følger "bermen" til Wembley med tuben. Nå har vi hotell 80 meter fra stadion for å slippe timer med venting på en overfylt tube. Derfor jeg spør etter puber i området. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 For tilårskommende snobber. Når man er på finale, skåler man i N5 og følger "bermen" til Wembley med tuben. For all del, men når man går av tuben, DA går man på The Green Man! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilsen Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 Jeg og AnabOle skal, hvem andre? Jeg skal også!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted February 1, 2011 Author Report Share Posted February 1, 2011 Går det an å få kjøpt drakter med Carling Cup Final på brystet til denne kampen? Hadde vært veldig kult å skaffet seg. Noen som vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.