Jump to content

Ny spiss i sommer


Paddy

Recommended Posts

Leste på en nettside at Atletico Madrid vill bytte Torres med Pires. Det er det ingen som ønsker vel?

Tviler på at Torres kommer til Arsenal. Har større tro på at Robinho kommer.

Det blir spennende de neste dagene, og selvfølgelig resten av sommeren.

10511[/snapback]

 

Jeg ser ikke på dette som noen dårlig byttehandel. Pires har vært langt fra toppformen, selv om han har putta en del mål. I tillegg blir han ikke akkurat yngre, samt at vi har Reyes som jeg tror kan gjøre en minst like god jobb på venstre flanke som det Pires har gjort. Torres er ung, og har mange år foran seg på fotballbanen. De gangene jeg har sett han spille har han imponert meg stort. Utifra det jeg har sett, virker det som om han har både hurtighet og bra teknikk. Og med Torres i klubben, så kanskje den såkalte hjemlengselen til Reyes hadde blitt enda mindre. Reyes har jo også ytret et ønske tidligere om at Wenger burde hente Torres.

 

Så hvis det hadde blitt noe av en slik byttehandel, så hadde jeg ikke sagt nei takk

Link to comment
Share on other sites

Er litt ambivalent til det spørsmålet..

Torres er utvilsomt en god spiss, og Pires utvilsomt en god ving. Faktisk kanskje den beste vingen vi har hatt i Arsenal.

 

Han blir dog ikkje yngre. Trur også at Reyes er tilnærma like god på venstreving, potensialet er der. Dersom vi ikkje får Pires til å signere den ettårsforlenginga som er vanlig med spelara over tretti kan det kanskje vere greit at vi bruker han i en slik deal? Framfor at han går gratis, og uten noko vederlag neste år? Det er også eit spørsmål om kor mykje pengar som vil leggast i mellom, og mest sannsynlig er det vi som må legge i mellom.

 

Ellers er det også viktig å passe på bredden i stallen. Kan bli litt tynt på venstreving, sjølv om Freddie også kan stille der.

 

Veit sannelig ikkje kva som er det beste. Blir nok lei meg om Pires drar, og glad om han blir - men det ødelegg ikkje laget fordi om.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Tøft å si det, men er enig i deg på dette..

 

 

 

Jeg ser ikke på dette som noen dårlig byttehandel. Pires har vært langt fra toppformen, selv om han har putta en del mål. I tillegg blir han ikke akkurat yngre, samt at vi har Reyes som jeg tror kan gjøre en minst like god jobb på venstre flanke som det Pires har gjort. Torres er ung, og har mange år foran seg på fotballbanen. De gangene jeg har sett han spille har han imponert meg stort. Utifra det jeg har sett, virker det som om han har både hurtighet og bra teknikk. Og med Torres i klubben, så kanskje den såkalte hjemlengselen til Reyes hadde blitt enda mindre. Reyes har jo også ytret et ønske tidligere om at Wenger burde hente Torres.

 

Så hvis det hadde blitt noe av en slik byttehandel, så hadde jeg ikke sagt nei takk

10555[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Guest Freddiereadygo

Uansett hvilken spissvi henter/bør hente så må det være en litt robust og sterk spiss som utfyller Henry på hodespill og dueller, men også en tilrettelegger og målscorer. Trez syns jeg er et dårlig alternativ. Vet ikke så mye om Gilardinio men skulle likt å vite om han har det jeg etterlyser. Uansett er det en spiller klubben trenger. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Freddiereadygo
VIL HA TREZEGUET! ;)

Its mai biggest drim i te hole world! :rolleyes:

10593[/snapback]

 

Trezeguet er et dårlig alternativ syns jeg. Han har for mange av de samme kvalitetene som Henry. Dessuten har de aldri hatt noe bra samarbeid på landslaget.

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

vet ikke om arsenal kommer til å kjøpe noen spiss i sommer!!

men viss arsenal kommer til å kjøpe noen spiss så tror e det blir han dere andrea caracciolo. wenger har følgt han tett i over 1 år nå, han har nok sett at arsenal trenger en hodesterk spiss....å som sagt viss arsenal kjøper ny spiss blir det:caracciolo

han scoret jo 12 mål i serie a selv om laget hans rykket ned, så han er målfarlig!!

Link to comment
Share on other sites

Har aldri sett caraccioli spille, såjeg kan ikke utale meg om hans kvaliteter.. Seks millioner euro er ikke så veldig mye, men jeg tviler på at wenger kommer til å hente mange spisser til sommeren, og da er det bedre han henter en spiss som kan gå rett inn på laget og putte mål!

Nå har jo wenger endelig penger å handle for.. Selv om Carracioli ville værert et typisk Wenger-kjøp..

Registrerer for øvrig med gru at Gilardino er svært nær en milan/chelsea overgang.. Han hadde vært noe å ha!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...