Jump to content

Ny spiss i sommer


Paddy

Recommended Posts

Det virker som om det først og fremst er en spiss Le Boss er ute etter til sommaren. I alle fall om vi skal tru på rykta (men det skal vi kanskje ikkje?). Det virker som om det er mange kandidater til jobben ved sida av Titi.

 

David Trezeguet har sjølv uttalt at han ønsker seg til Arsenal, eller meir nøyaktig, han vil spele sammen med Henry. Trezeguet er meir en rein goalgetter enn Henry, og med litt andre kvaliteter - til tross for at også han er relativt rask. Passer inn i Wengers "etablerte spelarar frå 24-27" kategori. Relativt dyr.

 

En anna Juventus spelar som har vert nevnt er Alessandro Del Piero. Playmaker a la Bergkamp som visstnok skal ønske seg til London. Passer ikkje inn i 24-27 kategorien. Kan bli rimelig, men har stor stjerne på Delle alpi.

 

Alberto Gilardino, frå Parma, er ung og framandstormande. Hatt nok en god sesong i serie A, og er jakta av mange storklubba i Europa. Siste er at Arsenal skal ha tatt kontakt med Parma om en mulig overgang. AC Milan og Real Madrid er andre interesserte, men i følge usikre kilder er det Arsenal som ligg fremst i kappløpet. Målscorer med mange gode kvaliteter. Passer ikkje inn i 24-27 kategorien. Blir kostbar.

 

Siste skudd på stammen er Sidney Govou.French striker set for £7m Arsenal switch Rask spiss, som også har lederemner (kaptein på Lyon). En spennande type, som skulle passe fortreffelig inn i Wengers aldersmål, og han er dessuten fransk, noko som ikkje har vert ei ulempe dei seinare åra.

 

 

Alle kildene er relativt usikre, og alt er rimelig i det blå - men eg ser ikkje på nokre av dei som direkte urealistiske. Trezeguet har i alle fall et ønske om å spele for oss, og han er en spelar som har det ekstra som kan tilføre oss noko. Han er også rimelig god på hodet, uten at det er hans første og viktigste del av spelet. Del Piero trur eg er for gammel til at Wenger skal kjøpe han, med mindre han ønsker noko kortvarig, for å bringe opp talenta vår i mellomtida.

 

Gilardino er den eg anser for å vere den beste fotballspelaren av desse per dags dato. En Trez i god gammel form er nok bedre, men er skadeplaga og kanskje litt på hell? Spørsmålet er om Wenger tør kjøpe så ungt igjen. "You cant win the league with kids"! Govou er heilt klart en spennande spelar også, mange kvaliteter som passer inn i Arsenal. Spørsmålet er om han har potensialet til å bli en superklassespiss?

 

Eg er delt i denne saken. Trez, Gilardion og Govou er nesten jevngode alternativ. Alle har "feil" som taler mot dei, men alle er gode fotballspelara. Kven ønsker dykk av desse? Eg skal heller ikkje legge skjul på at mitt bedømmingsgrunnlag er noko ulikt på dei, har sett klart mett av Trezeguet og Govou, men Gilardino har vert god dei gongane eg har sett han, og målraten hans er utvilsomt bra..

Link to comment
Share on other sites

Guest Kolo28

Enig i det meste du skriver, alle er aktuelle alternativer. Kanskje bortsett fra del Piero som jeg IKKE vil ha til London. Strålende fotballspiller, men på hell og er for gammmel.

 

Mitt førstevalg er absolutt Gilardino, utrolig måltyv, relativt rask, teknisk og god på hodet. Dette er mannen! La oss håpe Parma rykker ned, da vil han bli billigere sannsynligvis.

 

Trez er også et godt valg hvis vi ikke får tak i Gilardino. Govou er jeg ikke helt sikker på, er bra, men vet ikke om det blir det helt store :)

 

Jeg har også en personlig favoritt i Leverkusens bulgarer og måltyv Dimitar Berbatov. En strålende spiller som er veldig farlig i boksen, men som også har andre kvaliteter.

 

Mine ønsker for sommeren:

 

Keeper: Hildebrandt eller Frey

 

Stopper: King eller Kompany

 

Midtbane: Essien eller Maschareno

 

Spiss: Gilardino eller Trezeguet/Berbatov

Link to comment
Share on other sites

Guest Thierry Henry

Alberto Gilardino hadde klart vært det beste kjøpet han er bare 22 år ble toppscorer i fjor.

 

har gjort d bra i år også i serie A.

 

 

han er også god i lufta.

 

 

Disse spillere ønsker jeg med.

 

 

Morgan De Santcis

 

William Gallas

 

Michael Essien

 

Alberto Gilardino

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunho

Jeg håper Wenger går for Trez eller Torres.

Disse kan selvsagt litt for dyre i henhold til Wengers transfer policy

En spiller som det var rykter om for en stund siden er Andrea Caracciolo.

Spennende type som passer Wengers "rabbit out of the hat" policy.

 

Time will tell og spennende blir det.

Link to comment
Share on other sites

Det virker som om det først og fremst er en spiss Le Boss er ute etter til sommaren. I alle fall om vi skal tru på rykta (men det skal vi kanskje ikkje?). Det virker som om det er mange kandidater til jobben ved sida av Titi.

 

David Trezeguet har sjølv uttalt at han ønsker seg til Arsenal, eller meir nøyaktig, han vil spele sammen med Henry. Trezeguet er meir en rein goalgetter enn Henry, og med litt andre kvaliteter - til tross for at også han er relativt rask. Passer inn i Wengers "etablerte spelarar frå 24-27" kategori. Relativt dyr.

 

En anna Juventus spelar som har vert nevnt er Alessandro Del Piero. Playmaker a la Bergkamp som visstnok skal ønske seg til London. Passer ikkje inn i 24-27 kategorien. Kan bli rimelig, men har stor stjerne på Delle alpi.

 

Alberto Gilardino, frå Parma, er ung og framandstormande. Hatt nok en god sesong i serie A, og er jakta av mange storklubba i Europa. Siste er at Arsenal skal ha tatt kontakt med Parma om en mulig overgang. AC Milan og Real Madrid er andre interesserte, men i følge usikre kilder er det Arsenal som ligg fremst i kappløpet. Målscorer med mange gode kvaliteter. Passer ikkje inn i 24-27 kategorien. Blir kostbar.

 

Siste skudd på stammen er Sidney Govou.French striker set for £7m Arsenal switch Rask spiss, som også har lederemner (kaptein på Lyon). En spennande type, som skulle passe fortreffelig inn i Wengers aldersmål, og han er dessuten fransk, noko som ikkje har vert ei ulempe dei seinare åra.

 

 

Alle kildene er relativt usikre, og alt er rimelig i det blå - men eg ser ikkje på nokre av dei som direkte urealistiske. Trezeguet har i alle fall et ønske om å spele for oss, og han er en spelar som har det ekstra som kan tilføre oss noko. Han er også rimelig god på hodet, uten at det er hans første og viktigste del av spelet. Del Piero trur eg er for gammel til at Wenger skal kjøpe han, med mindre han ønsker noko kortvarig, for å bringe opp talenta vår i mellomtida.

 

Gilardino er den eg anser for å vere den beste fotballspelaren av desse per dags dato. En Trez i god gammel form er nok bedre, men er skadeplaga og kanskje litt på hell? Spørsmålet er om Wenger tør kjøpe så ungt igjen. "You cant win the league with kids"! Govou er heilt klart en spennande spelar også, mange kvaliteter som passer inn i Arsenal. Spørsmålet er om han har potensialet til å bli en superklassespiss?

 

Eg er delt i denne saken. Trez, Gilardion og Govou er nesten jevngode alternativ. Alle har "feil" som taler mot dei, men alle er gode fotballspelara. Kven ønsker dykk av desse? Eg skal heller ikkje legge skjul på at mitt bedømmingsgrunnlag er noko ulikt på dei, har sett klart mett av Trezeguet og Govou, men Gilardino har vert god dei gongane eg har sett han, og målraten hans er utvilsomt bra..

7366[/snapback]

 

Gilardino høres nok ut som det beste valget.

Link to comment
Share on other sites

Guest DB10

Reyes har ikke spilt så bra....som forventet...desverre B)

Henry har spilt bra men trenger en som scorer like mye....

Hvem bør vi skaffe????

Cisse?

Trezeguet??

eller en annen???

 

 

Vil du spekulere i nye spisskjøp, kan du gjøre det i denne tråden.

Innlegg limt inn.

 

Mod

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest espenstoele

Enig i at Gilardino ville vært knall, men prislappen blir for drøy...Her er jo Milan og andre storklubber inne i bildet og det vil nok drive opp prisen..

Link to comment
Share on other sites

Guest Magnus
Enig i det meste du skriver, alle er aktuelle alternativer. Kanskje bortsett fra del Piero som jeg IKKE vil ha til London. Strålende fotballspiller, men på hell og er for gammmel.

 

Mitt førstevalg er absolutt Gilardino, utrolig måltyv, relativt rask, teknisk og god på hodet. Dette er mannen!  La oss håpe Parma rykker ned, da vil han bli billigere sannsynligvis.

 

Trez er også et godt valg hvis vi ikke får tak i Gilardino. Govou er jeg ikke helt sikker på, er bra, men vet ikke om det blir det helt store  ;)

 

Jeg har også en personlig favoritt i Leverkusens bulgarer og måltyv Dimitar Berbatov. En strålende spiller som er veldig farlig i boksen, men som også har andre kvaliteter.

 

Mine ønsker for sommeren:

 

Keeper: Hildebrandt eller Frey

 

Stopper: King eller Kompany

 

Midtbane: Essien eller Maschareno

 

Spiss: Gilardino eller Trezeguet/Berbatov

7374[/snapback]

 

Einig med deg, Dimitar Berbatov er ein fantastisk spelar. Slepen teknisk, og kun 24 år. Har ei stor karriere framfor seg.....

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunho

Lurer på om Wenger svinger the magic hat i sommer.

 

Jeg mener det er mange svært gode spisser i ulike klubber som er benkeslitere

fordi de har store navn foran seg når lagoppstillingen settes opp.

 

Spillere som Zalayeta (juve) og Maxi Lopez (Barca) er spennende spillere som ikke får

allverdens av spilletid i klubbene sine.

 

Spennede er det i alle fall ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Rufsen

Jeg kjenner flere av de nevnte spillerne ved navn, men har sett altfor lite til dem til å kunne uttale meg om hva Wenger bør gjøre.

 

Det jeg kjenner meg rimelig sikker på, er at han kjøper en fransk spiss. Jeg tror Aliadiere er på vei ut, og det åpner for en ny fransk spiller. Wenger kjenner det franske markedet bedre enn noen. Derfor tror jeg faktisk at Trez er hyperaktuell. Jeg skulle kanskje heller sett Owen i Arsenal, men det blir det vel neppe noe av...

Link to comment
Share on other sites

Med mindre Reyes er tiltenkt en rolle som ving ser jeg ikke hensikten med å kjøpe en ny spiss. Vi har Henry, Van Persie, Bergkamp og Reyes. Pluss Quincy og Lupoli på vei frem. Og vi skal ikke glemme at Aliardiere fortsatt er i klubben. Med mindre noen forlater Arsenal tviler jeg på at vi henter en ny spiss.

Link to comment
Share on other sites

Her har vi en spiss som jeg absolutt kunne tenke meg

ved siden av Henry:

 

http://www.people.co.uk/sport/tm_objectid=...-name_page.html

 

Torres fra Spania

10471[/snapback]

Enig! Torres er utrulig spennande!

Trur for øvrig også at Reyes, på lang sikt, er tiltenkt ei rolle på venstrekanten. Det er der han er best.

Link to comment
Share on other sites

Guest espenstoele
Her har vi en spiss som jeg absolutt kunne tenke meg

ved siden av Henry:

 

http://www.people.co.uk/sport/tm_objectid=...-name_page.html

 

Torres fra Spania

10471[/snapback]

Enig! Torres er utrulig spennande!

Trur for øvrig også at Reyes, på lang sikt, er tiltenkt ei rolle på venstrekanten. Det er der han er best.

10473[/snapback]

 

Torres kan vel være den box-playeren vi har vært ute etter en stund? Høres lovende ut dette..

Link to comment
Share on other sites

Torres er en drøm! Men vi er vel ikke først i køen hvis Aletico Madrid bestemmer seg for å selge? Tror nok Torres vil få tilbud fra bortimot alle de store klubbene i Europa dersom det skjer. Men vi får håpe og tro at Wenger er frekk nok til å snappe han foran alle andre :D

 

Torres hadde vært ålreit :P

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

torres hadde jo vært drømmen men som dere sier så tviler e p åat han kommer til arsenal. det må da være tilfeller som at vi har en del spanske spillere og at han kunne passet bedre innn sosialt og på lag med arsenal enn man u eller chelsea!"!!

hadde vi fått torres da hadde det ikke gjort noe om henry var skadet av og til, for da hadde vi hatt en til spiss som kan avgjøre alt på egen hånd. osså kunne han hjelpe reyes med å finne seg til rette. reyes og torres spilte på topp sammen med u-21 landslaget så de kjenner hverandre godt, og passer sammen på topp!!

 

men blir nok hakke for dyrt, håper inderlig wenger lurer han til arsenal i stede for schumchester!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Leste på en nettside at Atletico Madrid vill bytte Torres med Pires. Det er det ingen som ønsker vel?

Tviler på at Torres kommer til Arsenal. Har større tro på at Robinho kommer.

Det blir spennende de neste dagene, og selvfølgelig resten av sommeren.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...