Jump to content

Au pair i London


thegunners4ever

Recommended Posts

Hei..

 

Lurer på om det er noen her som har vært, eller kjenner noen som har vært au pair i London?

Jeg har i en stund hatt lyst til å flytte til London for å følge Arsenal, men ser at det å leie leilighet i London er veldig dyrt, og vil nok koste mer enn det smaker. Derfor har jeg kommet inn på tanken å jobbe som au pair i London i et halvt år-et års tid. Da får jeg lært engelsk, blir kjent med kulturen, og forhåpentligvis blir det mulig å følge Arsenal i en stor del av kampene :D (naturligvis den viktigste grunnen, men det andre er jo en kjempebonus..)

 

Noen som har erfaring med dette??

Håper på svar :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Joda, regnet med å få høre den :) Men er en grei måte å få et år i London på da.. Er jo en del gutter som har begynt å bli det å, og ser ikke noe gæærnt i det. Er mye for å følge Arsenal jeg skulle gjort det eventuelt. Å bo i London å leie egen leilighet eller bo på hotel der i flere mnd ville blitt svindyrt!

Link to comment
Share on other sites

Joda, regnet med å få høre den :) Men er en grei måte å få et år i London på da.. Er jo en del gutter som har begynt å bli det å, og ser ikke noe gæærnt i det. Er mye for å følge Arsenal jeg skulle gjort det eventuelt. Å bo i London å leie egen leilighet eller bo på hotel der i flere mnd ville blitt svindyrt!

Vi er jo snart ferdig med 2009, så da er det vel ingenting som hetter jenter og gutte greier lengre? B)

Har snakket med noen som har vert Au pair, både i England og i andre land. Det ikke så veldig mange som skryter, ofte dårlige forhold og masse arbeid.

Nå vett eg ikke hvor gammal du er, men det går jo ann og søke seg inn på universitet og høyskole i London, bu billig på studenthjem, og sikker fått med deg masse fortballkamper iløp av et år.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...