Jump to content

Få Champions League tilbake til Viasat 4


4145

Recommended Posts

Dette forumet er jo for fotballelskere og jeg regner med at jeg ikke er den eneste som er frustrert over Viasat sin nye vri på fotballfronten. At man må betale i dyre dommer for å få sett litt Champions League-fotball er hårreisende. Derfor ber jeg alle som er oppgitt over den nye kanalen vise dette ved å melde seg inn i denne Facebookgruppen:

http://www.facebook.com/groups.php?ref=sb#...id=135812709210

 

Vi er i jevnlig kontakt med Viasat og norske medier, men for at det skal skje noe, så trenger vi mange flere medlemmer. Meld dere inn og inviter hele vennelisten deres i samme slengen! Sammen skal vi gjøre alt for å få Champions League tilbake på Viasat 4 eller i hvertfall få den tilbake i den ordinære grunnpakken.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Canal + får det også klikker jeg hvertfall mentalt, mener at Eurosport eller en kanal som alle har burde få det.

 

Hadde jo vært genialt om C+ hadde fått CL. Da får du jo La Liga, PL, Serie A, Carling Cup, CL og Allsvenskan( :P) i samme kanalpakke

Link to comment
Share on other sites

CL tilbake til Viasat 4, hvorfor det? Nå er vel problemet bare på tirsdagskampen så vidt jeg har forstått, onsdagskampen går vel fremdeles på V4.

 

Joda, jeg høres litt negativ ut og føler jeg har grunn til det. Neida, jeg er egentlig ikke motstander til å ha CL på Viasat 4, men erfaringen de siste årene gjør at dette ikke er noen viktig sak for meg.

 

De siste årene har vi hatt samme kampdag som Manure og dermed har det laget alltid prioritet på Viasat United. I år er vi paret med Pool, og vi har kanskje en litt større sjanse for å komme med, men tipper at Pool blir prioritert foran oss. Er jeg pessimist, så absolutt!!

 

Men her er hovedgrunnen til at jeg ikke er en forkjemper for å få kampene tilbake på V4. Sist tirsdag var den en masse sutring fra Manure-tilhengere på jobben som ikke ville få sett kampen, og etter vår erfaring de siste årene så storkoste jeg meg. God sportsånd fra meg, absolutt ikke, men det gir jeg en god F.. i.

 

Selvfølgelig ønsker jeg at mine medgooners skal få se våre kamper, men akkurat denne uken så fungerte det nye systemet for meg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...