Jump to content

Henri Saivet


mmaelan

Recommended Posts

 

Aldri hørt om ham, Youtube videoen på første link imponerte meg ikke. Hans første 3 pasninger i vidoen var dårlige, det første innlegget var det Arsenal klasse over.

Sikkert god, men jeg foretrekker noe defensivt framfor en 18 år gammel spiss.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

 

Aldri hørt om ham, Youtube videoen på første link imponerte meg ikke. Hans første 3 pasninger i vidoen var dårlige, det første innlegget var det Arsenal klasse over.

Sikkert god, men jeg foretrekker noe defensivt framfor en 18 år gammel spiss.

 

BE

Kjempe talent på fm de siste årene. Kan også brukes på begge vingene. Men der stopper min kunnskap.

Link to comment
Share on other sites

Har vært litt borti han her før. For meg virker han som en verre versjon av Ronaldo i starten når det gjelder egoistisk spill. Under den landskampen jeg satt å så på, da driblet han 90% av gangene. Ikke var det effektivt, men det han fikk til ble det sikkert lagd syke skrytevideoer av. Nå har jeg dog bare sett han i en kamp som jeg husker i farta, men han er jo rimelig syk på FM. Uten at det er noen grunn til å hoppe i taket.

 

Men vi får se. Wenger har jo hatt suksess med visse franskmenn tidligere såe. :)

Link to comment
Share on other sites

Han har jeg kjøpt mye på fm, mer enn det vet ikke jeg heller..

men må jo si OM fm stemmer, så må denne mannen kjøpes, dette vet nok Wenger/grimandi og co. bedre enn meg :blink:

Er han et stort fransk talent så satser jeg på at Wenger vett alt om han, og slekten hans for den del.

Link to comment
Share on other sites

Han har jeg kjøpt mye på fm, mer enn det vet ikke jeg heller..

men må jo si OM fm stemmer, så må denne mannen kjøpes, dette vet nok Wenger/grimandi og co. bedre enn meg :P

Er han et stort fransk talent så satser jeg på at Wenger vett alt om han, og slekten hans for den del.

:) I ren "Arne Scheie-stil" :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...