Jump to content

Hater alle fra nordvest landet


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Jævla sinnsykt urettferdig.

6086[/snapback]

 

Mulig det. At dommer Hauge unnlot å dømme straffe da Aafk handset på stillingen 0-1, er en gåte. Men at Odd ikke utnyttet sitt spillemessige overtak bedre, kan de takke seg selv for.

Link to comment
Share on other sites

For å sitere en eller annen norsk avis:

 

"At AAFK hentet seieren hjem, dog noe ufortjent, var rettferdig"

 

:angry:

 

Nå trenger vi bare ca 26 poeng til for å berge plassen. Satser på 6 lette poeng mot Molde, og da gjenstår det bare ca 20 poeng, noe som jeg håper går greit!

 

:angry:

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Må si jeg ble j***** irritert over dommeren i går.

 

Alle så at det var hands. Jeg så situasjonen igjen på FotballXtra i kveld, og det virket som om Aarøy strakk ut handa med vilje for at Odd skulle få straffe.

 

Terje Hauge innrømte heller ikke at det var straffe!!! :angry: :angry:

Litt av en dommer. "Ballen søkte handa". Greit nok det, men hands var det uansett.

 

Er hverken Odd eller Aalesund supporter, men Odd fortjente desidert å vinne denne kampen.

 

Gratulerer Aalesund med seieren, men dere har hatt flaks sålangt i årets serie. Først på Lerkendal, hvor dere fikk et billig straffespark, og i går hvor Odd ble klart snytt for et straffespark

Link to comment
Share on other sites

Jævla sinnsykt urettferdig.

6086[/snapback]

 

er Odd-supporter du ja. er selv Odd-supporter og mener at Odd ble snytt for en straffe. det er litt rart det at Odd klarte å ikke score på mulighetene sine. de skaffer klart mest sjanser.

 

Odd er best.............

 

Moderator: Linjen kortet ned. Du kan gå inn og endre dine egne innlegg også.

Link to comment
Share on other sites

Guest GuanXi

;) Furte.. furte..

 

Var nok en feil av dommer å ikke dømme straffespark. Uavgjort hadde nok vært det mest rettferdige resultat i denne kampen, men jeg synes at det er litt sjarmerende at mindre klubber skaper litt "liv" i tippeligaen. Ny, flott stadion i Ålesund. "Gresset" er også grønnere enn på Highbury... Entusiastisk publikum... Originale klubbfarger. Håper at AaFK overlever i tippeligaen og at de på sikt kanskje kan bli et lag å regne med i norsk fotball.

 

Håper forresten at årets sesong kan bli spennende. Kampen om gullet står nok mellom RBK og VIF, men blir ikke overrasket om Brann eller Viking stikker av med gullet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...