Jump to content

Fellestur Arsenal-Stoke 22-25. Mai


Sir Carpenter

Recommended Posts

Hei

 

Er det nokon på forumet som har tenkt seg over på fellesturen mot Stoke?

(Pokalutdeling på Emirates? :( )

 

Ted_uh frå forumet og underteikna har bestemt oss for å reise over. Reiseleiar er ingen ringare

enn kasserer Christian, så her ligg alt til rette for ein kanontur! :(

Link to comment
Share on other sites

Hva er det som gjør at fotballturer tar så mye mer for turen de setter opp til oss,enn om man bestiller selv på www.fotballturer.no ? :P

Det er vel et litt bedre hotel og man får stadionomvisning, men når på fotballturer sine sider ligger Stoke kampen med 3 netter på hotel ute for 3870 kr. Betaler altså 2000 mer ca(om prisen er 6000 for pakken) for å få et bedre hotel og stadion omvisning :huh: ??

 

Poenget mitt er at det skiller ikke så mye som 2000 kr for å få oppgradert hotellet og ordne stadium tour? Og skal ikke denne avtalen gi oss noen ''goder'' som medlemmer? Litt av en ''kompis''-pris

Link to comment
Share on other sites

Ingen som har et svar til meg? :huh: Jeg spurte ikke for å ''rakke ned'' på fotballturer.no bare så det er sagt.. Reiste forøvrig med de i Mai, og det funket utmerket! MEN: som sagt når vi har et samarbeid med fotballturer.no bør ikke det gi medlemmene avslag i prisen, istedenfor påslag? :o

 

Det er fotballturer.com og ikke fotballturer.no som er arrangør av fellesturene til Arsenal Norway.

 

Ang pris så pleier jeg å ordne reiser og billetter selv, men drar på en fellestur pr sesong også. Fellesturene blir noe dyrere, men jeg synes faktisk det er verdt det. Fly, tog, travelcard, omvisning, billetter, bra hotell og reiseleder. Og masse trivelige folk man reiser sammen med. Anbefaler fellesturene på det sterkeste.

Link to comment
Share on other sites

Det er fotballturer.com og ikke fotballturer.no som er arrangør av fellesturene til Arsenal Norway.

 

Ang pris så pleier jeg å ordne reiser og billetter selv, men drar på en fellestur pr sesong også. Fellesturene blir noe dyrere, men jeg synes faktisk det er verdt det. Fly, tog, travelcard, omvisning, billetter, bra hotell og reiseleder. Og masse trivelige folk man reiser sammen med. Anbefaler fellesturene på det sterkeste.

 

Kunne ikkje sagt det betre sjølv! :huh:

Link to comment
Share on other sites

Det er fotballturer.com og ikke fotballturer.no som er arrangør av fellesturene til Arsenal Norway.

 

Ang pris så pleier jeg å ordne reiser og billetter selv, men drar på en fellestur pr sesong også. Fellesturene blir noe dyrere, men jeg synes faktisk det er verdt det. Fly, tog, travelcard, omvisning, billetter, bra hotell og reiseleder. Og masse trivelige folk man reiser sammen med. Anbefaler fellesturene på det sterkeste.

 

Kunne ikkje sagt det betre sjølv! :blink:

 

Må nesten prøve å få dratt på fellestur neste sesong. :lol: Er vel veldig sosialt og fint så sånn sett er det et kjempe +. Er det trekning eller ? Evt: stor sjanse for å bli trekt ut?

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Er det nokon på forumet som har tenkt seg over på fellesturen mot Stoke?

(Pokalutdeling på Emirates? ;) )

 

Ted_uh frå forumet og underteikna har bestemt oss for å reise over. Reiseleiar er ingen ringare

enn kasserer Christian, så her ligg alt til rette for ein kanontur! :D

 

Takk Takk...! Blir garantert en knall tur med eller uten pokalutdeling :)

Link to comment
Share on other sites

Har allerede bestilt en tur til Arsenal - Man City i begynnelsen av april, men har satt meg som mål å alltid være på 2 kamper pr sesong, så denne kampen vurderes sterkt. Må bare finne en å reise med her også, samt be meg fri fra jobben et par dager. Ordner nok billetter og hotell utenom AN. Men har lyst til å bli med på en av fellesturene neste sesong.

 

Så da blir det kanskje to kjappe turer i slutten av sesongen :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

MEDLEMSTUR NR. 6

Arsenal vs Stoke City

22. - 25. mai 2009

 

British Airways til Heathrow

22 mai avr. Oslo 07.50 ank. London 09.20

25 mai avr. London 16.40 ank. Oslo 19.50

 

Hilton Islington Hotel ****

53 Upper Street, London, undergrunn: Angel

www.hilton.co.uk

 

PRISER:

Pris per person i dobbelt-/tresengs rom Kr 6 000,-

Pris per person i enkeltrom Kr 7 350,-

 

 

PRISENE INKLUDERER:

Fly t/r Oslo - London, flyavgifter, transport t/r flyplass-sentrum, 3 overnattinger på hotell, engelsk frokost, omvisning på stadion, fotballbillett, Travelcard og reiseleder service.

 

Ta kontakt for andre flyalternativ, utvidelse/redusering av turen, tur uten fly eller andre individuelle onsker. Vi tilpasser turen for deg

 

Bestilling snarest mulig!

Fotballturer AS, tel. 67 97 86 10,

peregil@fotballturer.com

 

Generell kontaktinformasjon:

Fotballturer AS, Per Egil Hvam

Telefon: 67 97 86 10

Fax: 67 97 35 84

Industrivein 7A, 1473 Lorenskog

Nettside: www.fotballturer.com

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hei

 

Er det nokon på forumet som har tenkt seg over på fellesturen mot Stoke?

(Pokalutdeling på Emirates? :P )

 

Ted_uh frå forumet og underteikna har bestemt oss for å reise over. Reiseleiar er ingen ringare

enn kasserer Christian, så her ligg alt til rette for ein kanontur! :)

 

Takk Takk...! Blir garantert en knall tur med eller uten pokalutdeling ;)

 

Christian er en glimrende reiseleder. Islington Hilton ligger midt i Arsenalland. Mai er en nydelig måned i London.

 

De som ikke har vært med på dette før må bare hive seg på. Alle bør ha vært på fellestur!

 

As good as it gets...

Link to comment
Share on other sites

Turene anbefales på sterkeste. Har vært over fem ganger, derav tre fellesturer.

 

Ja prisen er litt stivere, men du får valuta for pengene. Man får en fin ramme med veldig gode reiseledere (Ole Kristian og Christan for mitt vedkommende) og man reiser sammen med folk som har sitt kjærlighetsforhold til Arsenal. Dessuten er frakt til og fra flyplassen inkludert.

 

Ellers er mai en perfekt måned. Var over forrige helg (dessverre ingen hjemmekamp, måtte nøye meg med Crystal Palace). Det var kaldt og guffent.

 

God tur når den tid kommer!

 

PS! Det blir neppe noen pokal etter denne kampen. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...