Sir Carpenter Posted October 23, 2008 Report Share Posted October 23, 2008 Hei Er det nokon på forumet som har tenkt seg over på fellesturen mot Stoke? (Pokalutdeling på Emirates? ) Ted_uh frå forumet og underteikna har bestemt oss for å reise over. Reiseleiar er ingen ringare enn kasserer Christian, så her ligg alt til rette for ein kanontur! Link to comment Share on other sites More sharing options...
thegunners4ever Posted October 23, 2008 Report Share Posted October 23, 2008 How much? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Carpenter Posted October 23, 2008 Author Report Share Posted October 23, 2008 fellesturane brukar å ligge på 6-7000,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
thegunners4ever Posted October 24, 2008 Report Share Posted October 24, 2008 Hva er det som gjør at fotballturer tar så mye mer for turen de setter opp til oss,enn om man bestiller selv på www.fotballturer.no ? Det er vel et litt bedre hotel og man får stadionomvisning, men når på fotballturer sine sider ligger Stoke kampen med 3 netter på hotel ute for 3870 kr. Betaler altså 2000 mer ca(om prisen er 6000 for pakken) for å få et bedre hotel og stadion omvisning ?? Poenget mitt er at det skiller ikke så mye som 2000 kr for å få oppgradert hotellet og ordne stadium tour? Og skal ikke denne avtalen gi oss noen ''goder'' som medlemmer? Litt av en ''kompis''-pris Link to comment Share on other sites More sharing options...
thegunners4ever Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 Ingen som har et svar til meg? Jeg spurte ikke for å ''rakke ned'' på fotballturer.no bare så det er sagt.. Reiste forøvrig med de i Mai, og det funket utmerket! MEN: som sagt når vi har et samarbeid med fotballturer.no bør ikke det gi medlemmene avslag i prisen, istedenfor påslag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
super8 Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 Fellesturene til 6000-7000,- er med flybillett, det er ikke prisene som ligger på fotballturer.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
thegunners4ever Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 Fellesturene til 6000-7000,- er med flybillett, det er ikke prisene som ligger på fotballturer.no Ok,da er det mer forstårlig ja.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordTerm Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 Vel det hørtes interessant ut å dra på den turen. Får se litt senere hva som skjer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilsen Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 Ingen som har et svar til meg? Jeg spurte ikke for å ''rakke ned'' på fotballturer.no bare så det er sagt.. Reiste forøvrig med de i Mai, og det funket utmerket! MEN: som sagt når vi har et samarbeid med fotballturer.no bør ikke det gi medlemmene avslag i prisen, istedenfor påslag? Det er fotballturer.com og ikke fotballturer.no som er arrangør av fellesturene til Arsenal Norway. Ang pris så pleier jeg å ordne reiser og billetter selv, men drar på en fellestur pr sesong også. Fellesturene blir noe dyrere, men jeg synes faktisk det er verdt det. Fly, tog, travelcard, omvisning, billetter, bra hotell og reiseleder. Og masse trivelige folk man reiser sammen med. Anbefaler fellesturene på det sterkeste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Carpenter Posted October 25, 2008 Author Report Share Posted October 25, 2008 Det er fotballturer.com og ikke fotballturer.no som er arrangør av fellesturene til Arsenal Norway. Ang pris så pleier jeg å ordne reiser og billetter selv, men drar på en fellestur pr sesong også. Fellesturene blir noe dyrere, men jeg synes faktisk det er verdt det. Fly, tog, travelcard, omvisning, billetter, bra hotell og reiseleder. Og masse trivelige folk man reiser sammen med. Anbefaler fellesturene på det sterkeste. Kunne ikkje sagt det betre sjølv! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daddy Cool Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 Tidligere reiste jeg en del på fellesturer men dette er det blitt helt slutt på for min del. Synd egentlig, for det var en flott måte å bli kjent med norske goonere på. Minuset er selvføgelig at det er så dyrt. For 6-7000 får jeg jo to turer på egenhånd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thegunners4ever Posted October 26, 2008 Report Share Posted October 26, 2008 Det er fotballturer.com og ikke fotballturer.no som er arrangør av fellesturene til Arsenal Norway. Ang pris så pleier jeg å ordne reiser og billetter selv, men drar på en fellestur pr sesong også. Fellesturene blir noe dyrere, men jeg synes faktisk det er verdt det. Fly, tog, travelcard, omvisning, billetter, bra hotell og reiseleder. Og masse trivelige folk man reiser sammen med. Anbefaler fellesturene på det sterkeste. Kunne ikkje sagt det betre sjølv! Må nesten prøve å få dratt på fellestur neste sesong. Er vel veldig sosialt og fint så sånn sett er det et kjempe +. Er det trekning eller ? Evt: stor sjanse for å bli trekt ut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasserer Posted October 26, 2008 Report Share Posted October 26, 2008 Hei Er det nokon på forumet som har tenkt seg over på fellesturen mot Stoke? (Pokalutdeling på Emirates? ) Ted_uh frå forumet og underteikna har bestemt oss for å reise over. Reiseleiar er ingen ringare enn kasserer Christian, så her ligg alt til rette for ein kanontur! Takk Takk...! Blir garantert en knall tur med eller uten pokalutdeling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted October 27, 2008 Report Share Posted October 27, 2008 Har allerede bestilt en tur til Arsenal - Man City i begynnelsen av april, men har satt meg som mål å alltid være på 2 kamper pr sesong, så denne kampen vurderes sterkt. Må bare finne en å reise med her også, samt be meg fri fra jobben et par dager. Ordner nok billetter og hotell utenom AN. Men har lyst til å bli med på en av fellesturene neste sesong. Så da blir det kanskje to kjappe turer i slutten av sesongen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted December 18, 2008 Report Share Posted December 18, 2008 Er det noe mer info rundt denne kampen her? Tenkte eg skulle hive meg på her.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasserer Posted December 18, 2008 Report Share Posted December 18, 2008 MEDLEMSTUR NR. 6 Arsenal vs Stoke City 22. - 25. mai 2009 British Airways til Heathrow 22 mai avr. Oslo 07.50 ank. London 09.20 25 mai avr. London 16.40 ank. Oslo 19.50 Hilton Islington Hotel **** 53 Upper Street, London, undergrunn: Angel www.hilton.co.uk PRISER: Pris per person i dobbelt-/tresengs rom Kr 6 000,- Pris per person i enkeltrom Kr 7 350,- PRISENE INKLUDERER: Fly t/r Oslo - London, flyavgifter, transport t/r flyplass-sentrum, 3 overnattinger på hotell, engelsk frokost, omvisning på stadion, fotballbillett, Travelcard og reiseleder service. Ta kontakt for andre flyalternativ, utvidelse/redusering av turen, tur uten fly eller andre individuelle onsker. Vi tilpasser turen for deg Bestilling snarest mulig! Fotballturer AS, tel. 67 97 86 10, peregil@fotballturer.com Generell kontaktinformasjon: Fotballturer AS, Per Egil Hvam Telefon: 67 97 86 10 Fax: 67 97 35 84 Industrivein 7A, 1473 Lorenskog Nettside: www.fotballturer.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted December 18, 2008 Report Share Posted December 18, 2008 Takker for svar Christian! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 Da skal eg være med på denne turen, men er det noen andre som skal? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marinello Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 Hei Er det nokon på forumet som har tenkt seg over på fellesturen mot Stoke? (Pokalutdeling på Emirates? ) Ted_uh frå forumet og underteikna har bestemt oss for å reise over. Reiseleiar er ingen ringare enn kasserer Christian, så her ligg alt til rette for ein kanontur! Takk Takk...! Blir garantert en knall tur med eller uten pokalutdeling Christian er en glimrende reiseleder. Islington Hilton ligger midt i Arsenalland. Mai er en nydelig måned i London. De som ikke har vært med på dette før må bare hive seg på. Alle bør ha vært på fellestur! As good as it gets... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandis Posted January 27, 2009 Report Share Posted January 27, 2009 Da skal eg være med på denne turen, men er det noen andre som skal? Ja nå har jeg også meldt meg på. Blir konge! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted January 27, 2009 Report Share Posted January 27, 2009 Turene anbefales på sterkeste. Har vært over fem ganger, derav tre fellesturer. Ja prisen er litt stivere, men du får valuta for pengene. Man får en fin ramme med veldig gode reiseledere (Ole Kristian og Christan for mitt vedkommende) og man reiser sammen med folk som har sitt kjærlighetsforhold til Arsenal. Dessuten er frakt til og fra flyplassen inkludert. Ellers er mai en perfekt måned. Var over forrige helg (dessverre ingen hjemmekamp, måtte nøye meg med Crystal Palace). Det var kaldt og guffent. God tur når den tid kommer! PS! Det blir neppe noen pokal etter denne kampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Carpenter Posted January 27, 2009 Author Report Share Posted January 27, 2009 PS! Det blir neppe noen pokal etter denne kampen. Pøh! Klart det blir! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted January 27, 2009 Report Share Posted January 27, 2009 PS! Det blir neppe noen pokal etter denne kampen. Pøh! Klart det blir! Jeg liker innstillingen din! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skopling Posted January 29, 2009 Report Share Posted January 29, 2009 Dette virker artig! Er det fortsatt ledige plasser? Hvordan er det med alderen på folkene som reiser? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted January 29, 2009 Report Share Posted January 29, 2009 Vurderer å stikke over til Stoke kampen jeg også. Blir da fra søndag til mandag evt (Altså en snartur) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.