Jump to content

Fellestur Arsenal-Stoke 22-25. Mai


Sir Carpenter

Recommended Posts

Vurderer å stikke over til Stoke kampen jeg også. Blir da fra søndag til mandag evt (Altså en snartur)

Var dette for å hinte om at du blir 20 denne helga? :P Fyller for min del 27 torsdagen samme uke, så dette er en gave fra meg til meg :D

 

Regner med at denne kommentaren var ment for meg? :P Tenkte å feire meg selv litt da med mitt første besøk på Emirates! Det som gjør meg litt usikker er at jeg tror at det kan bli vanskelig å få med noen kamerater over, da det ikke akkurat er flust med goonere i vennekretsen min... Lurer derfor på om det behøver å være noe problem om jeg reiser alene? Går ut ifra at oss goonere holder sammen? :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

ser at FA youth cup finala (1. kamp) mot Liverpool går på Emirates fredag 22. mai. Burde vel vere mulig å få billetta til den kampen?

Hvis du har Red Membership kan du kjøpe billett til den kampen:)

Link to comment
Share on other sites

ser at FA youth cup finala (1. kamp) mot Liverpool går på Emirates fredag 22. mai. Burde vel vere mulig å få billetta til den kampen?

 

Alle reisende skal nå ha mottatt en mail fra Fotballturer med spørsmål om man vil ha billett til denne kampen. Koster 5 pund gjennom supporterklubben. Så meld dere på! Blir moro!

Link to comment
Share on other sites

ser at FA youth cup finala (1. kamp) mot Liverpool går på Emirates fredag 22. mai. Burde vel vere mulig å få billetta til den kampen?

 

Alle reisende skal nå ha mottatt en mail fra Fotballturer med spørsmål om man vil ha billett til denne kampen. Koster 5 pund gjennom supporterklubben. Så meld dere på! Blir moro!

 

Flotte greier. Blir kult å se neste generasjons storheter i aksjon.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Arsenal fans to march in support of Wenger

 

Redaction, closely linked to the Arsenal Supporters Trust, are organising 1,000 fans to march from the Rocket Pub on Holloway Road to the Emirates Stadium on Sunday, reports today's Evening Standard.

 

A trust spokesman said: 'Arsene Wenger is one of the greatest managers we have ever had. 'In the last few years he has performed his best work by delivering Champions League football within the financial constraints created by the move to Emirates Stadium.

 

Noe å være med på?

Link to comment
Share on other sites

Arsenal fans to march in support of Wenger

 

Redaction, closely linked to the Arsenal Supporters Trust, are organising 1,000 fans to march from the Rocket Pub on Holloway Road to the Emirates Stadium on Sunday, reports today's Evening Standard.

 

A trust spokesman said: 'Arsene Wenger is one of the greatest managers we have ever had. 'In the last few years he has performed his best work by delivering Champions League football within the financial constraints created by the move to Emirates Stadium.

 

Noe å være med på?

 

Hadde varmet mitt hjertet å sett dette på canal plus sin sending. Jeg oppfordrer alle, selv om jeg selv ikke skal på turen, til å være med på denne marsjen, det ville nok varmet Wenger også. Dette hadde han fortjent, og virkelig satt pris på! :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...