ArsenalThomas Posted October 1, 2008 Report Share Posted October 1, 2008 Tenkte det hadde vært litt morro med en quiz som aldri slutter! Den fungerer slik at jeg starter med og stille et spørsmål og enklere er det ikke at den som har svart rett fortsetter. En litt vanskelig en. Hvem slo ut Deportivo de la Coruna i Champions league i 2003/2004 sesongen og hva ble resultatet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 1, 2008 Report Share Posted October 1, 2008 Tenkte det hadde vært litt morro med en quiz som aldri slutter! Den fungerer slik at jeg starter med og stille et spørsmål og enklere er det ikke at den som har svart rett fortsetter. En litt vanskelig en. Hvem slo ut Deportivo de la Coruna i Champions league i 2003/2004 sessongen og hva ble resultatet? "En litt vanskelig en" er en ufullstendig setning. Hvor er verbet? Det heter ikke sessong. Det heter sesong. dette er bare for å illustrere at du tydeligvis ikke er noe bedre en andre som du hakker på her på dette forumet. Mvh BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted October 1, 2008 Report Share Posted October 1, 2008 FC Porto, de vant 2-0 sammenlagt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted October 26, 2008 Report Share Posted October 26, 2008 Tenkte det hadde vært litt morro med en quiz som aldri slutter! Den fungerer slik at jeg starter med og stille et spørsmål og enklere er det ikke at den som har svart rett fortsetter. En litt vanskelig en. Hvem slo ut Deportivo de la Coruna i Champions league i 2003/2004 sessongen og hva ble resultatet? "En litt vanskelig en" er en ufullstendig setning. Hvor er verbet? Det heter ikke sessong. Det heter sesong. dette er bare for å illustrere at du tydeligvis ikke er noe bedre en andre som du hakker på her på dette forumet. Mvh BE Touchè, Elfen... Touchè. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 26, 2008 Report Share Posted October 26, 2008 Tenkte det hadde vært litt morro med en quiz som aldri slutter! Den fungerer slik at jeg starter med og stille et spørsmål og enklere er det ikke at den som har svart rett fortsetter. En litt vanskelig en. Hvem slo ut Deportivo de la Coruna i Champions league i 2003/2004 sessongen og hva ble resultatet? "En litt vanskelig en" er en ufullstendig setning. Hvor er verbet? Det heter ikke sessong. Det heter sesong. dette er bare for å illustrere at du tydeligvis ikke er noe bedre en andre som du hakker på her på dette forumet. Mvh BE Touchè, Elfen... Touchè. Helt enig med Orakelet og Ben Elfen her! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 26, 2008 Report Share Posted October 26, 2008 Tenkte det hadde vært litt morro med en quiz som aldri slutter! Den fungerer slik at jeg starter med og stille et spørsmål og enklere er det ikke at den som har svart rett fortsetter. En litt vanskelig en. Hvem slo ut Deportivo de la Coruna i Champions league i 2003/2004 sessongen og hva ble resultatet? "En litt vanskelig en" er en ufullstendig setning. Hvor er verbet? Det heter ikke sessong. Det heter sesong. dette er bare for å illustrere at du tydeligvis ikke er noe bedre en andre som du hakker på her på dette forumet. Mvh BE Touchè, Elfen... Touchè. Helt enig med Orakelet og Ben Elfen her! Og jeg er helt enig med Orakelet og tapapa her, men jeg ser vel ikke helt poenget med å "bumpe" opp en slik gammel tråd :-) BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted October 26, 2008 Report Share Posted October 26, 2008 Og jeg ser ikke poenget å starte en slik tråd, hvis du aldri skal godkjenne svaret! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArsenalThomas Posted October 26, 2008 Author Report Share Posted October 26, 2008 Hvorfor skal jeg godkjenne svaret ditt når det er feil!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
oleper Posted October 26, 2008 Report Share Posted October 26, 2008 1-0 til porto! neste spørsmål er: Hvem måtte rosenborg slå ut dette året forså å tape 1-0 mot faktisk Deportivo de la Coruna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArsenalThomas Posted October 26, 2008 Author Report Share Posted October 26, 2008 Bohemians Dublin 0 - 5 Rosenborg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted October 26, 2008 Report Share Posted October 26, 2008 Hvorfor skal jeg godkjenne svaret ditt når det er feil!!!!!!!! Du kan da i det minste si det da!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
oleper Posted October 26, 2008 Report Share Posted October 26, 2008 Det er riktig. Neste spørsmål? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArsenalThomas Posted October 26, 2008 Author Report Share Posted October 26, 2008 Gidder ikke finne på ett nytt nå. Noen andre kan stille ett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fooz Posted October 26, 2008 Report Share Posted October 26, 2008 Hvilke/hvilken spiller har vunnet PL med to forskjellige lag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted October 26, 2008 Report Share Posted October 26, 2008 Henning Berg, Silvestre snart tenker jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted October 26, 2008 Report Share Posted October 26, 2008 Tenkte det hadde vært litt morro med en quiz som aldri slutter! Den fungerer slik at jeg starter med og stille et spørsmål og enklere er det ikke at den som har svart rett fortsetter. Vi har allerede en tråd!! bruk søke motoren! Hvilke/hvilken spiller har vunnet PL med to forskjellige lag? Ashley Cole er nok den andre.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fooz Posted October 26, 2008 Report Share Posted October 26, 2008 Er nok bare Henning Berg. Ashley har bare vunnet ligacupen og FA-cupen Med Chelsea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.