bergkampje Posted September 11, 2008 Report Share Posted September 11, 2008 Artig å se Zola tilbake, kan han gjøre det bra mon tro? Er vel uansett vanskelig å gjøre det veldig bra med West Ham, men kanskje dette er mannen som kan få West Ham i topp 7? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted September 12, 2008 Report Share Posted September 12, 2008 Spennende valg, men jeg tror ikke det vil gi så store utslag. Tror at West Ham fortsatt vil svinge i sine prestasjoner. Men en plassering blant de 10 beste burde absolutt være innen rekkevide. Zolas erfaring fra Premier League kan bli viktig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 Vel, bare for å poste dette i det jeg så som den nærmeste "West-Ham-tråden" i forumet vårt, orker ikke oprette en ny tråd nå, Dyer vurderer å gi seg og dette kom ikke lenge etter Ashton ga seg pga skade og ikke mer enn et halvår siden Davenport ble knivet ned i eget hjem. Trist å høre at vår London-rival har sånn uflaks, da jeg ser på West Ham som en god klubb som jeg sjelden har glede av at taper(i motsetning til Spurs) og en klubb som jeg ønsker alt vel. Lykke til videre til West Ham, kan godt ta plassen under oss de 10 neste årene, bare de ikke havner over Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted January 15, 2010 Report Share Posted January 15, 2010 Enig med deg, Bergkamp. West Ham er den klubben jeg liker mest av de andre London-klubbene sammen med Fulham. Gleder meg til å få oppleve Upton Park om 2 uker, på samme turen som jeg skal se Arsenal - Manu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted January 17, 2010 Report Share Posted January 17, 2010 Jeg stemmer for å kjøpe Robert Green ASAP! Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted January 17, 2010 Report Share Posted January 17, 2010 Engelsk og dyr, men en klassekeeper.. Stemmer med deg, midlene har vi, og vi trenger en matchvinner der bak Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted January 19, 2010 Report Share Posted January 19, 2010 http://www.dagbladet.no/2010/01/19/sport/w...league/9998383/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.