Ravenghost Posted August 30, 2008 Report Share Posted August 30, 2008 Ville bare få alle her inne til å stemme Lee Dixon frem som tidenes beste høyreback i PL! Stem i vei (dagbladet.no) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsen Posted August 30, 2008 Report Share Posted August 30, 2008 Har gjort det, men tydeligvis mange united fans som velger neville:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted August 30, 2008 Author Report Share Posted August 30, 2008 Har gjort det, men tydeligvis mange united fans som velger neville:( Ja, de fikk jo keepern så da må de ikke få Neville også. De hade fortjent keepern, men vi fortjener høyrebacken. Neste uke blir det nok Winterburn mot Irwin, så blir det Ferdinand mot Adams uka etterpå, Pires mot Giggs, Vieira mot Keane, Henry mot vNistelrooy. Vi må bare stemme frem alle Arsenalspillere vi kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyclobs Posted August 30, 2008 Report Share Posted August 30, 2008 jeg kommer til å stemme på den spilleren jeg synes er/var best ,om han spilte/spiller i arsenal ,united osv bryr jeg meg ikke om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted August 30, 2008 Report Share Posted August 30, 2008 Canal+ har samme greie. Schmeikel vant keeperplassen overlengent. Stem her: http://www.canalplus.no/2008/tidenes-pl-lag-uke35.aspx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted August 30, 2008 Author Report Share Posted August 30, 2008 jeg kommer til å stemme på den spilleren jeg synes er/var best ,om han spilte/spiller i arsenal ,united osv bryr jeg meg ikke om. Det er sant det og jeg har ikke sagt noe annet heller. Men det er nå et faktum at Dixon var bedre enn Neville. En annen ting er at det finns så sinnsykt mange Manu-fans som kommer til å stemme på deres kandidat bare fordi at de spiller på sitt lag, så det er evt ikke bare vi som liker våre egne best. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thegunners4ever Posted August 30, 2008 Report Share Posted August 30, 2008 Canal+ har samme greie. Schmeikel vant keeperplassen overlengent. Stem her: http://www.canalplus.no/2008/tidenes-pl-lag-uke35.aspx Der var det vel ikke noe tvil heller. Forde om jeg er Arsenal fan må jeg si han var enda bedre enn Seaman. Forde om han også var enorm Link to comment Share on other sites More sharing options...
ragnar Posted August 31, 2008 Report Share Posted August 31, 2008 Neville leder med 8% foran Dixon nå, så jeg håper at Dixon vinner! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.