Jump to content

Hvem er borte?


Ravenghost

Recommended Posts

Hei, er det noen som har full oversikt over hvilke av unggutta fra forrige sesong som ikke er med lenger? Altså som enten har blitt sluppet på free transfer eller har blitt solgt

 

Hvor er det for eksempel blitt av Luke Freeman?

 

 

Freeman spiller vel for Under 18 laget, så han får vi ikke se i Pre-Season, men om vi er heldig får vi se ham mot Borham Wood den 12 August..

Link to comment
Share on other sites

Ahmed Abdulla forsvant i april til West Ham var det vel, samt Vincent van den Berg ble (som forventet) frigitt nå i sommer. Ellers er det ingen andre til nå, men kan fort bli et par stykker.

 

Vet ikke så mye om Luke Freeman, men han er her fremdeles hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Hei, er det noen som har full oversikt over hvilke av unggutta fra forrige sesong som ikke er med lenger? Altså som enten har blitt sluppet på free transfer eller har blitt solgt

 

Hvor er det for eksempel blitt av Luke Freeman?

 

 

Freeman spiller vel for Under 18 laget, så han får vi ikke se i Pre-Season, men om vi er heldig får vi se ham mot Borham Wood den 12 August..

Det at han er på u-18laget har vel ingen betydning. Flere av de som har vært med i de minst prestisjefylte preseasonkampene i år er jo også u-18. Grunnen til at jeg lurer, er jo siden det i januar ble sagt mye fint om han, og at han nok har en stor fremtid i Arsenal.

 

Personlig tror jeg det er minst 5 av de i reservestallen nå som blir frigitt før vinduet er over. Spillere som Agogo, Frimpong, Hoyte og faktisk Randall har jeg ingen innvendinger på om de blir frigitt

Link to comment
Share on other sites

Hei, er det noen som har full oversikt over hvilke av unggutta fra forrige sesong som ikke er med lenger? Altså som enten har blitt sluppet på free transfer eller har blitt solgt

 

Hvor er det for eksempel blitt av Luke Freeman?

 

 

Freeman spiller vel for Under 18 laget, så han får vi ikke se i Pre-Season, men om vi er heldig får vi se ham mot Borham Wood den 12 August..

Det at han er på u-18laget har vel ingen betydning. Flere av de som har vært med i de minst prestisjefylte preseasonkampene i år er jo også u-18. Grunnen til at jeg lurer, er jo siden det i januar ble sagt mye fint om han, og at han nok har en stor fremtid i Arsenal.

 

Personlig tror jeg det er minst 5 av de i reservestallen nå som blir frigitt før vinduet er over. Spillere som Agogo, Frimpong, Hoyte og faktisk Randall har jeg ingen innvendinger på om de blir frigitt

 

 

Vel, eg er enig med deg at spillere som Agogo og Frimpong ikke har noen fremtid i Arsenal, men Randall og brødrene Hoyte kan ha en fremtid i Arsenal, så de ville eg ikke ha frigitt og Justin er en grei backup til Bacary mener nå eg..

Link to comment
Share on other sites

Hei, er det noen som har full oversikt over hvilke av unggutta fra forrige sesong som ikke er med lenger? Altså som enten har blitt sluppet på free transfer eller har blitt solgt

 

Hvor er det for eksempel blitt av Luke Freeman?

 

 

Freeman spiller vel for Under 18 laget, så han får vi ikke se i Pre-Season, men om vi er heldig får vi se ham mot Borham Wood den 12 August..

Det at han er på u-18laget har vel ingen betydning. Flere av de som har vært med i de minst prestisjefylte preseasonkampene i år er jo også u-18. Grunnen til at jeg lurer, er jo siden det i januar ble sagt mye fint om han, og at han nok har en stor fremtid i Arsenal.

 

Personlig tror jeg det er minst 5 av de i reservestallen nå som blir frigitt før vinduet er over. Spillere som Agogo, Frimpong, Hoyte og faktisk Randall har jeg ingen innvendinger på om de blir frigitt

 

 

Vel, eg er enig med deg at spillere som Agogo og Frimpong ikke har noen fremtid i Arsenal, men Randall og brødrene Hoyte kan ha en fremtid i Arsenal, så de ville eg ikke ha frigitt og Justin er en grei backup til Bacary mener nå eg..

Randall var faktisk bedre for et år siden enn nå, og det er jo meget bekymringsfullt. Når det gjelder justin, har jeg ikke nevnt han, siden jeg jo skrev om reservestallen...

Link to comment
Share on other sites

Det eg husker best fra denne kampen var faktisk da Gavin Hoyte kom tilbake med en super takling etter at Huddersfield spissen kom alene med Fabianski i første omgang, men jaggu klarte han å klarere den, det hadde eg jaggu ikke trodd, så han er vel heller ikke helt udugelig...eller?

Link to comment
Share on other sites

Randall var faktisk bedre for et år siden enn nå, og det er jo meget bekymringsfullt.

 

Der er jeg uenig med deg. Det jeg så av Randall igår syns jeg var bra. Syns han kanskje var vår beste. Godt overblikk, meget gode langpasninger, god arbeidskapasitet. Men kampen var ikke akkurat et fyrverkeri, så satt ikke klistret.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...